Niks nieuws, ze moet het oo daadwerkelijk eens doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is dan erg goed nieuws!
Precies, en wat komt er te staan. AFC Ajax op de lange zijde?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zouden ze ook de hele Arena rood maken?
quote:Barcelona lonkt naar Sneijder
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zaterdag
Wesley Sneijder mag zich verheugen in de belangstelling van Barcelona. De voorzitter van de Spaanse kampioen, Joan Laporta, liet zich in een interview met dagblad Marca tenminste zeer lovend uit over de Ajacied. Ook gaf hij toe dat hij al eens met trainer Frank Rijkaard over Sneijder heeft gesproken. ,,Hij is een complete speler, met een geweldig schot en een geweldige vrije trap. Bovendien kan Sneijder op meer posities spelen en is hij tweebenig. Frank wees me al eerder op dat kleine mannetje. Ik denk dat hij een grote kan worden”, aldus Laporta, die liet weten Sneijder aandachtig te zullen volgen. ,,We wachten af hoe hij zich blijft ontwikkelen en kijken in de winterstop verder.”
De 22-jarige Sneijder verlengde vorig seizoen zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2009.
was al gepostquote:Op zaterdag 16 september 2006 05:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hoor, daar gaan we al
[..]
Het zijn de homo's echt echt, het zijn de homo's echt echt, het zijn de homo's echt echt de homo's uit utrechtquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef Sethje het volgende:
Zo net even kaartje Utrecht-uit gehaald...binnen 10 minuten uitverkocht! lekker man!
Als hij weggaat, wordt dat flink vangen in ieder geval. Maar liever even blijven tot zijn opvolger is opgestaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hoor, daar gaan we al
[..]
Na de transfer speculaties rond Sneijder vorige seizoen, ben ik al min of meer voorbereid op een vertrek van Sneijder na dit seizoen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja hoor, daar gaan we al
[..]
Lijkt mij wat aan de lage kant. Voor Sneijder, bewijst zich al jaren als grote speler, kan je best 20 miljoen vragen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:37 schreef piertje2 het volgende:
Marktwert: 10.000.000
dat is wat ie nu waard is !
Zie Kuytquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt mij wat aan de lage kant. Voor Sneijder, bewijst zich al jaren als grote speler, kan je best 20 miljoen vragen.
Als je ziet wat er in Engeland soms voor middelmatige spelers betaald wordt.
Wees er maar niet zo zeker vanquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:56 schreef Schanulleke het volgende:
Sneijder voor minder dan 20 miljoen laten gaan is wanbeleid. Een speler die zich op zijn leeftijd al een aantal jaar in de picture speelt moet gewoon meer opbrengen. Maar gelukkig zit van Geel nu bij Ajax, en die begrijpt dat.
Dit keer laten jullie de stoeltjes heel jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:59 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Het zijn de homo's echt echt, het zijn de homo's echt echt, het zijn de homo's echt echt de homo's uit utrecht![]()
Ik heb meer vertrouwen in Van Geel dan in Van Eijden qua transfers hoor. Het lijkt mij sterk dat ze het nieuwe beleid in een keer over boord zetten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wees er maar niet zo zeker van
Owquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef Sethje het volgende:
Zo net even kaartje Utrecht-uit gehaald...binnen 10 minuten uitverkocht! lekker man!
Lekker, dan hoop ik dat men bij mijn ticketbox snel gehandeld heeft.....quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef Sethje het volgende:
Vorig jaar was het niet uitverkocht....quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat dacht jij dan dat je maandag nog wel ff een kaartje kon halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |