quote:Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef wolferl het volgende:
Etienne heeft altijd een sixpack gehad zegt ie net tegen Milica.
Het lijkt steeds heftiger te worden inderdaad. Zelfs Marcia gaf vanmiddag toe dat ze er hard weer aan toe is.quote:
Buffet geopend...quote:Op donderdag 14 september 2006 22:54 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Tijn zat aan Milica, dus e10 denkt gelijk dat het buffet geopend is en begint ook maar wat nutteloos te graaien![]()
Marlies zei net dat ze van het weekbudget gigolo's wilde hebben...quote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt steeds heftiger te worden inderdaad. Zelfs Marcia gaf vanmiddag toe dat ze er hard weer aan toe is.
Ik meende zelfs dat ze zei 'gelukkig heb ik m'n handen nog'...![]()
Dank u.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Regie, iets meer fantasie op stream 1 en 2 mag wel hoor
Eerder vanavond vertelde ze dat ze ook erg behoefte heeft aan knuffelen enzo, maar Floris heeft daar moeite mee dus doet ze het niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt steeds heftiger te worden inderdaad. Zelfs Marcia gaf vanmiddag toe dat ze er hard weer aan toe is.
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Marlies zei net dat ze van het weekbudget gigolo's wilde hebben...
Volgens mij is 'ie sinds het begin al een paar kilo aangekomen.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe oud is E10, 40+?
"Vroeger had ik een six-pack, en veel meer borstkast, maar ben nu iets dikker, weet je wel?" (hij begint ook al te "weetje-wellen")
Oranjeboom?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig zit er een sticker op dat bierflesje, anders hadden we gezien welk merk het is
[afbeelding]
Klopt. Ze heeft al eerder duidelijk gemaakt dat ze zich heel erg inhoudt omdat veel dingen wel eens verkeerd zouden kunnen overkomen bij Floris.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eerder vanavond vertelde ze dat ze ook erg behoefte heeft aan knuffelen enzo, maar Floris heeft daar moeite mee dus doet ze het niet.
Dat meissie is echt niet van steen, zoals ze wel eens overkomt.
Hij ging z'n grenzen over omdat 'ie niet wilde afgaan tegenover de bodybuilders.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne heeft geen verstand van fitness
Je moet nooit 2 dagen achter elkaar hetzelfde doen, op de rustdagen herstellen de scheurtjes die je in je spieren maakt juist.
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel hetzelfde 'formaat' pikkie als veel bodybuilders in ieder geval. Compensatiedrang enzo...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij ging z'n grenzen over omdat 'ie niet wilde afgaan tegenover de bodybuilders.![]()
Echt een kind nog.
pikkie? je bedoelt dat pukkeltje wat ie open moet krabben als ie sex heeft (MITS ie dat heeft)quote:Op donderdag 14 september 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel hetzelfde 'formaat' pikkie als veel bodybuilders in ieder geval. Compensatiedrang enzo...
Kloptquote:Op donderdag 14 september 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel hetzelfde 'formaat' pikkie als veel bodybuilders in ieder geval. Compensatiedrang enzo...
Het hangt er helemaal vanaf hoe hoog je vetpercentage is. Als deze boven 8% zit (ongeveer) dan kan je nog zoveel zitups doen, maar dan zie je die sixpack echt niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef wolferl het volgende:
Etienne: Ja ik ging trainen, en ik had binnen 2 maanden een sixpack.
Nou sorry, collega van me die is ook 19, en die heeft pas een sixpack, alleen hij heeft er 4 jaar voor moeten trainen, en dat 3 keer per week. Etienne lult echt zwaar uit zijn nek.
hier gewoon omdat ik die gozer toch dagelijks 1x goed wil bokkenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef Timon223 het volgende:
[..]
pikkie? je bedoelt dat pukkeltje wat ie open moet krabben als ie sex heeft (MITS ie dat heeft)![]()
Ik mag het hopen. Zijn extreem rechtse ideeën doen me walgen, maar verder vind ik Etienne best wel meevallen eigenlijk. Okee, hij overdrijft regelmatig, maar dat past wel een beetje bij de leeftijd. Mijn vriend zal het in geen 100 jaar worden, maar hij mag van mij best nog een tijdje inhet huis blijven. Allleen absoluut niet winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klopt![]()
Etiënne wil als 'ie blijft goed met iedereen om kunnen gaan.
In tegenstelling tot Hilde, dus da-hag Hilde.![]()
wahahahahah... superquote:Op donderdag 14 september 2006 23:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier gewoon omdat ik die gozer toch dagelijks 1x goed wil bokken
[afbeelding]
![]()
met dank aan lapiz die die foto gemaakt hebquote:
Iemand met extreem-rechtse ideeën vind ik nooit meevallenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Zijn extreem rechtse ideeën doen me walgen, maar verder vind ik Etienne best wel meevallen eigenlijk. Okee, hij overdrijft regelmatig, maar dat past wel een beetje bij de leeftijd. Mijn vriend zal het in geen 100 jaar worden, maar hij mag van mij best nog een tijdje inhet huis blijven. Allleen absoluut niet winnen natuurlijk.
Egbert voegt meer toe dan Jeroenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef wolferl het volgende:
Hilde mag van mij blijven.
Marlies & Egbert mogen optiefen, voegen niks toe.
weinig kans denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef ruby het volgende:
Gaat het wat worden tussen E10 en Milica? Ze hebben elkaar wel gevonden.
Ik wilde net zeggen, die Jeroen, die voegt echt niets toe... Egbert vind ik wel meevallenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Egbert voegt meer toe dan Jeroen
Ja, zo dodelijk zaaaaaaaaaai die twee.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:12 schreef wolferl het volgende:
Hilde mag van mij blijven.
Marlies & Egbert mogen optiefen, voegen niks toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |