Jeroen is idd hélemaal niks, en Marlies is ook saai. Maar omdat de bewoners ze (nog) niet nomineren neem ik ze nog niet mee in m'n voorkeuren.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, van mij mag Etjen écht maandag eruit, daarna Hilde, alhoewel, Marlies en Jeroen voegen helemaal niets toe, om Hilde kan ik af en toe nog lachen.
Ok, dan hou ik het vooralsnog op Etjen.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jeroen is idd hélemaal niks, en Marlies is ook saai. Maar omdat de bewoners ze (nog) niet nomineren neem ik ze nog niet mee in m'n voorkeuren.
Trusten, meis.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, dan hou ik het vooralsnog op Etjen.
En nu (ga ik) lekker slapen![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, dan hou ik het vooralsnog op Etjen.
En nu (ga ik) lekker slapen![]()
Jawel!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:34 schreef arneaux het volgende:
Een wilde gok; ik heb niets gemist.
Hilde probeert zich dood te klagenquote:Op donderdag 14 september 2006 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel!![]()
'Meet the FOK!kers'. Computer ging een half uurtje aan en nu wordt er collectief zelfmoord gepleegd.
Janine heeft nu de schurft aan Hilde.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:34 schreef arneaux het volgende:
Een wilde gok; ik heb niets gemist.
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hilde probeert zich dood te klagen
Zo kan hij toch dichtbij Monique zijn, next best thing.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe slachtoffer van Tijn?
[afbeelding]
Finaleplaats sowieso.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Semih heeft Dustin Hoffman als beste acteur genoemd.
Ik ben eruit: Semih moet winnen
Mja, net haar moeder, geef haar wijn, en ze houdt het volquote:Op donderdag 14 september 2006 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies wil wel seks hebben, als er een lekker ding zou binnen komen nu.
Toen ze het huis in ging, was ze het niet van plan het te doen.
Trouwens wel gaaf dat Marcia ondanks dit late tijdstip nog wakker is
Marlies vindt --> zij vindt.... met DT dusquote:Op donderdag 14 september 2006 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies vindt (moet vind hier nu wel of niet met dt) het saai in huis, nu iedereen het zo goed met elkaar kan vinden.
Gelukkig hebben we Janine nog (die trouwens nog niet één keer door iemand genomineerd is).
Hilde heeft nu bij haar afgedaan, hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Begint Janine nu ook al met iedereen mee te lullen? Nu zeikt ze Hilde af bij de andere groep.
Even vervangen door het werkwoord 'lopen' is een handig hulpmiddeltje.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies vindt (moet vind hier nu wel of niet met dt) het saai in huis, nu iedereen het zo goed met elkaar kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |