en hoeveel hp had charizard? juist jaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:14 schreef Mirel het volgende:
Nou ik vind Charizard toch veel stoerder hoor, die wint zo toch! Met z'n 120 HP!
Kakuna kon niks anders dan Hardenen, zo fucking irritant als dat je laatste Pokemon was.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:36 schreef Pool het volgende:
Ik zet gewoon mijn Kakuna in en doe de Harden-move.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:36 schreef Pool het volgende:
Ik zet gewoon mijn Kakuna in en doe de Harden-move.
Kakuna's moet je niet laten evolueren. Kakuna is een baazzz.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
als je vanaf caterpie evolueerde kon hij ook tackleen had je verdomd snel een butterfree
Die jaquote:
Die na-aap aanval was altijd leuk jaquote:
Maar veel te commercieel.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:43 schreef Chriz2k het volgende:
JAMAAR TOGEPI IS HEEL LIEF![]()
Priiiiiiiiiiii.
Mewtwo was echt tof! En de cheats die je kon doen om extraspeciale Pokemons te vinden.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die ja. En dan pwnde ze je zwaar mên. Oja, het was trouwens heel tof als je in de league met Mewtwo kon vechten, dan was je echt de shit.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, en Jiggggggggggalypufffff, mên, de shit was dat.
Jaaaquote:Op donderdag 14 september 2006 20:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]helemaal vergeten ja. echt zwaar klote.
nog veel erger waren die grotten waar je om de 6 meter moest vechten tegen een geodude of golbat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |