Ik wacht eigenlijk nog steeds op een tirade waaruit blijkt dat links hieraan schuldig is.quote:
Oei vervelendquote:
Nee, het is nl. niet vanwege de verzekeringquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een tirade waaruit blijkt dat links hieraan schuldig is.
Desalniettemin wel akelig...;
Zeker nietquote:
Das kut.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
blegh 2de sollicitatie niet uitgenodigd
Jammer, maar dat hooort er bij denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
blegh 2de sollicitatie niet uitgenodigd
Voor de eerste ben ik uitgenodigdquote:Op woensdag 27 september 2006 16:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Das kut.. Is dat de tweede afwijzing of alleen voor de tweede sollicitatie?
Ja inderdaad maar daarom is het wel stomquote:Op woensdag 27 september 2006 16:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jammer, maar dat hooort er bij denk ik.
Dan heb je niks te klagen BB.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor de eerste ben ik uitgenodigd
Inderdaad, wat is er mis met die lui?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar daarom is het wel stomWie wil mij nou niet
!
Wel, maar eens wat meer plekken gaan zoeken dan ...quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is er mis met die lui?
Vond je die ene niet zo leuk?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wel, maar eens wat meer plekken gaan zoeken dan ...
Jawel hoorquote:
Wij zijn nooit gezellig!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:55 schreef Nouk het volgende:
Kunnen jullie misschien niet zo gezellig doen. Ik heb een tentamen morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |