Inderdaad, wat is er mis met die lui?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar daarom is het wel stomWie wil mij nou niet
!
Wel, maar eens wat meer plekken gaan zoeken dan ...quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 16:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is er mis met die lui?
Vond je die ene niet zo leuk?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wel, maar eens wat meer plekken gaan zoeken dan ...
Jawel hoorquote:
Wij zijn nooit gezellig!quote:Op woensdag 27 september 2006 16:55 schreef Nouk het volgende:
Kunnen jullie misschien niet zo gezellig doen. Ik heb een tentamen morgen.
erm leg dat gezegde eens uit ?quote:
Dat is zo'n enorme dooddoener dat die niet uitgelegd mag wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm leg dat gezegde eens uit ?
Oh okayquote:Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is zo'n enorme dooddoener dat die niet uitgelegd mag worden
ja wat voor soort muziek is dat eigenlijk ?quote:
Ja ik solliciteer naar een AIO-plek .. promoveren dus ... op naar de Dr.Bosbeelte statusquote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef Nouk het volgende:
BB bij die van volgende week, wat ga je daar precies doen. Weer onderzoek? Je wil ook echt onderzoeker worden zeg maar?
Ehm, technische powermetal (maar dan niet de foute soort)quote:Op woensdag 27 september 2006 17:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja wat voor soort muziek is dat eigenlijk ?
Jij doelt niet op de muziek zeker...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:50 schreef Nouk het volgende:
Oh, ik moet zeggen dat ik wat technische powermetal op z'n tijd best kan waarderen.
Oh hadden jullie het over een muziekstroming!.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij doelt niet op de muziek zeker...
Jij hebt er dan ook gewoon geen verstand van.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:
Technische powermetal.
Voor mij valt dat allemaal onder de categorie herrie.
Goh.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook gewoon geen verstand van.
Maar dat maakte bij jou ook niet uit toch?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:28 schreef Nouk het volgende:
Tegen mij zou je nu zeggen waar ik allemaal geen verstand van heb..
Precies C, jij begrijpt het!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar dat maakte bij jou ook niet uit toch?
hehe begin eens bij nr. 8 zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:09 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik heb het moment weer bereikt dat 10.000 Days me kwijtraakt. Na nummer 8 dus.
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iets waar jij geen verstand van hebt!
Over de wapenstilstand tussen israel en de hezbollaquote:
hm, nou ik ga hem niet 2 keer achter elkaar draaien!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe begin eens bij nr. 8 zou ik zeggen
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:20 schreef Nouk het volgende:
Oh.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef Nouk het volgende:
Ik haat mensen die niks te doen hebben terwijl ik van afspraak naar afspraak moet rennen de hele dag. En dan 's avonds laat moet leren.
Geen flauw idee. Het gebeurt altijd gewoon.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Dan zeg je die afspraken af omdat je 's avonds moet leren.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef Nouk het volgende:
Ik haat mensen die niks te doen hebben terwijl ik van afspraak naar afspraak moet rennen de hele dag. En dan 's avonds laat moet leren.
afspraken voor school dan? (haha, ik zei "school"quote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Het gebeurt altijd gewoon..
Ja ook, van alles eigenlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
afspraken voor school dan? (haha, ik zei "school")
Ah, dan moet je misschien wat minder vanalles gaan doen?quote:
Waarmee zal ik kappen?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, dan moet je misschien wat minder vanalles gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |