quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:15 schreef john6 het volgende:
Drie weken geleden toen ik voor een wegenbouwfirma water moest rijden met een watervat om nieuwe rioleringsbuizen te checken op lekkage.
Nadat ik klaar was werd ik gebeld om ergens nog een riool met hemel afwatering leeg te pompen die al enkele maanden was verstopt.
Bij aankomst maar eens echt gevraagd of het hemelafwater was omdat de stront en tampons erin dreven, bleek dat ze deze verkeerd hadden aangesloten. slang erin en de eerste 15 kub leeggezogen. Voordeel was dat ik het in de put ernaast weer kon laten leeglopen. Slang in deze put gelegd en het vat stationeer met druk leeg laten lopen waarbij een persoon de slang stevig vast hield. Ondertussen sigaretje roken, op dat moment zegt een persoon wat erbij staat, "ik ga toch maar een eindje weg van hier, want ik heb geen zin om me zo te moeten gaan douchen".
Op dat moment krijgt die andere persoon wat de slang vasthield deze niet meer gehouden waardoor de slang wild om zich heen begint te slaan en de inhoud over ons heen spoot.
Ben met kleren en al onder de douche moeten gaan staan, zo'n rotzooi was dat.
De pech hadden die anderen ook nog eens dat ze de deuren van hun bedrijfsbus open hadden staan waardoor de inhoud ook nog eens in de bus dreef.
Als dat tijdens werk uren was wel jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Valt iemand doodrijden met een heftruck in de categorie blooper?
daar stond iets van kogels dacht ikquote:Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef Don_Antoin het volgende:
Ik schiet spontaan in een depressiequote:Op woensdag 27 september 2006 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn blunders zijn niet leuk om te vertellen.![]()
Ik ben slijter...
Bij de politie staat op het laten vallen van een patroon 20 x opdrukkenquote:Op woensdag 27 september 2006 18:48 schreef Heatseeker het volgende:
Tijdens een schietoefening met de M109 een granaat met fosfor laten vallen.
Had mazzel hij viel van houten kistje af, en dat was buiten. Ik herstelde deze zo snel weer op zijn plaats dat niemand het zag.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij de politie staat op het laten vallen van een patroon 20 x opdrukkenEn bij jou?
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Had mazzel hij viel van houten kistje af, en dat was buiten. Ik herstelde deze zo snel weer op zijn plaats dat niemand het zag.![]()
Cijfertjesquote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef buurvrouw4 het volgende:
wil je werkelijk uitleg? Zijn hier dan werkelijk nog meer mensen met dezelfde cijfer-tic als ik?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef Hbjr het volgende:
Was melig op mijn werk, beetje aan het stoeien en toen knie uit de kom.. blunder genoeg?
Erg leuk dat soort dingen altijdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:41 schreef Roellio het volgende:
Ik heb vorig jaar op de kerst-borrel (rond 20-12) een blad met 10 bier laten vallen op de schoot en in de laarzen van de vrouw van m'n directeur, waar ik per 1 januari daarop een contract getekend had.
Niet zozeer met m'n werk te maken, wel een dwaze actie.
Ha, ha, collega van mij deed inderdaad hetzelfde. Die vloog woedend bij de manager naar binnen dat zijn mailbox privé was en dat hij heus wel eens dingen via de mail deed die niet mochten maar dat het bedrijf daarom nog niet het recht had om z'n mailbox te kopieëren.......quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:50 schreef Ramon73 het volgende:
Ik had ooit eens zo mailattachment. Zag je een plaatje van een paar versgetapte glazen bier (bitburger geloof ik) en een muziekje of iets. Leuk, klikte je weg en je ging nietsvermoedend verder met je werk. Kwam er na een minuutje ofzo een venstertje dat je teveel privemail onder werktijd verstuurd, de inhoud van je mailbox werd zogenaamd gekopieerd. Het zag er heel erg echt uit.
Een collega van me trapte er met beide voeten in, rende naar de manager, belde de helpdesk. Enfin, halve bedrijf in rep en roer. Helpdesk en IT konden niets van log software vinden....ze zijn er nooit achter gekomen dat dat attachment het deed. Maar wel een collega een dag in de stress. :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |