abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41950265
Ik was in de winkel en we wilden 1 pakket van 2 stoelen.
Het waren showmodellen.
1 daarvan was beschadigd en ik wou korting, dus naar de klantenservice gegaan, die maakten een bonnetje (retourbon, dat was denk ik al fout), toen moest ik bij de kassa betalen, die wist niet precies wat er aan de hand was schijnbaar en die toets de nieuwe prijs in en trekt de oude prijs er vanaf toen zei ze nou dan krijgt u zoveel terug!

Dus had ik mooi 2 stoelen gratis met een gratis avondje stappen erbij
Ik heb niks gezegd want dit was echt dom van ze en het scheelde me teveel!

Oh ja was dus geen blunder van mij maar ik vertel het even voor de medewerker van de winkel.

[ Bericht 7% gewijzigd door covie op 19-09-2006 14:04:57 ]
pi_41950703
Drie weken geleden toen ik voor een wegenbouwfirma water moest rijden met een watervat om nieuwe rioleringsbuizen te checken op lekkage.
Nadat ik klaar was werd ik gebeld om ergens nog een riool met hemel afwatering leeg te pompen die al enkele maanden was verstopt.
Bij aankomst maar eens echt gevraagd of het hemelafwater was omdat de stront en tampons erin dreven, bleek dat ze deze verkeerd hadden aangesloten. slang erin en de eerste 15 kub leeggezogen. Voordeel was dat ik het in de put ernaast weer kon laten leeglopen. Slang in deze put gelegd en het vat stationeer met druk leeg laten lopen waarbij een persoon de slang stevig vast hield. Ondertussen sigaretje roken, op dat moment zegt een persoon wat erbij staat, "ik ga toch maar een eindje weg van hier, want ik heb geen zin om me zo te moeten gaan douchen".
Op dat moment krijgt die andere persoon wat de slang vasthield deze niet meer gehouden waardoor de slang wild om zich heen begint te slaan en de inhoud over ons heen spoot.
Ben met kleren en al onder de douche moeten gaan staan, zo'n rotzooi was dat.
De pech hadden die anderen ook nog eens dat ze de deuren van hun bedrijfsbus open hadden staan waardoor de inhoud ook nog eens in de bus dreef.
pi_41950770
Valt iemand doodrijden met een heftruck in de categorie blooper?
Houd van een lijntje.
pi_41951458
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:15 schreef john6 het volgende:
Drie weken geleden toen ik voor een wegenbouwfirma water moest rijden met een watervat om nieuwe rioleringsbuizen te checken op lekkage.
Nadat ik klaar was werd ik gebeld om ergens nog een riool met hemel afwatering leeg te pompen die al enkele maanden was verstopt.
Bij aankomst maar eens echt gevraagd of het hemelafwater was omdat de stront en tampons erin dreven, bleek dat ze deze verkeerd hadden aangesloten. slang erin en de eerste 15 kub leeggezogen. Voordeel was dat ik het in de put ernaast weer kon laten leeglopen. Slang in deze put gelegd en het vat stationeer met druk leeg laten lopen waarbij een persoon de slang stevig vast hield. Ondertussen sigaretje roken, op dat moment zegt een persoon wat erbij staat, "ik ga toch maar een eindje weg van hier, want ik heb geen zin om me zo te moeten gaan douchen".
Op dat moment krijgt die andere persoon wat de slang vasthield deze niet meer gehouden waardoor de slang wild om zich heen begint te slaan en de inhoud over ons heen spoot.
Ben met kleren en al onder de douche moeten gaan staan, zo'n rotzooi was dat.
De pech hadden die anderen ook nog eens dat ze de deuren van hun bedrijfsbus open hadden staan waardoor de inhoud ook nog eens in de bus dreef.
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 september 2006 @ 17:18:16 #105
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_41955767
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Valt iemand doodrijden met een heftruck in de categorie blooper?
Als dat tijdens werk uren was wel ja
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_42173947
Niet mijn blunder: Magazijnman krijgt vandaag een nieuwe heftruck. Die stuurt eindelijk zoals dat hoort: Stuur naar rechts draaien, heftruck gaat ook naar rechts. Het oude baggerding waar hij 10+ jaren mee gewerkt heeft stuurt precies verkeerd om. De monteur die de nieuwe heftruck kwam brengen zei hem nog dattie op moest letten.
Vandaag rijdt hij een hoge stelling in, stuurt verkeerd om en rijdt 3 lagen aan de achterkant de stelling uit. Stelling naar de klote en er kwam ongeveer 15ton (gewicht!) materiaal naar beneden van 5-6meter hoog.
Het voelde aan als een aardbeving....
pi_42174438
Aantal slachtoffers?
Houd van een lijntje.
  woensdag 27 september 2006 @ 17:57:23 #108
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42174555
Ik had een voeding op school opgeblazen.

Maarja wtf is daar erg aan
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42175318
Op vakantiewerk. Met de heftruck met een bollenkist op de lepels tegen een rij kisten van 4 hoog rijden .
Gelukkig was ik niet alleen, en was er nog een heftruck
Lange benen koud hoofd.
pi_42175788
Tijdens een schietoefening met de M109 een granaat met fosfor laten vallen.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_42176100

[ Bericht 100% gewijzigd door Don_Antoin op 27-09-2006 19:01:27 ]
pi_42176109
Gewerkt in supermarkt digros .

Ik hendig de eiren bij vullen valt die halve kar om even 100 eiren stuk, ghaos dikke plas eiren van ongeveer 2 bij 1 meter, klanten alleen maar lachen ik nog harder lachen 2 was de wijntoren omver rijden ook een rommel dikke plas rode wijn alles beet lekker uit schap en de grond mooi werk en daarna was ik eigelijk wel een beetje klaar daar
pi_42176131
Per ongeluk zware vloeistofstofzuiger op een 380 V kabel om laten vallen, kabel door het midden!
pi_42176264
Mijn blunders zijn niet leuk om te vertellen.
Ik ben slijter...
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42176745
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:00 schreef Don_Antoin het volgende:
daar stond iets van kogels dacht ik
pi_42177019
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn blunders zijn niet leuk om te vertellen.
Ik ben slijter...
Ik schiet spontaan in een depressie
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
  PR/Manusje van alles woensdag 27 september 2006 @ 19:36:30 #117
Toezicht is gezond!
pi_42177220
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:48 schreef Heatseeker het volgende:
Tijdens een schietoefening met de M109 een granaat met fosfor laten vallen.
Bij de politie staat op het laten vallen van een patroon 20 x opdrukken En bij jou?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_42177858
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Bij de politie staat op het laten vallen van een patroon 20 x opdrukken En bij jou?
Had mazzel hij viel van houten kistje af, en dat was buiten. Ik herstelde deze zo snel weer op zijn plaats dat niemand het zag.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  PR/Manusje van alles woensdag 27 september 2006 @ 20:26:17 #119
Toezicht is gezond!
pi_42178970
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:56 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Had mazzel hij viel van houten kistje af, en dat was buiten. Ik herstelde deze zo snel weer op zijn plaats dat niemand het zag.
Dat scheeld.
  woensdag 27 september 2006 @ 21:11:49 #120
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42180195
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef buurvrouw4 het volgende:
wil je werkelijk uitleg? Zijn hier dan werkelijk nog meer mensen met dezelfde cijfer-tic als ik?
Cijfertjes
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_42183250
Was melig op mijn werk, beetje aan het stoeien en toen knie uit de kom.. blunder genoeg?
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_42183601
Ik heb vorig jaar op de kerst-borrel (rond 20-12) een blad met 10 bier laten vallen op de schoot en in de laarzen van de vrouw van m'n directeur, waar ik per 1 januari daarop een contract getekend had.

Niet zozeer met m'n werk te maken, wel een dwaze actie.
  PR/Manusje van alles woensdag 27 september 2006 @ 22:44:50 #123
Toezicht is gezond!
pi_42183692
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef Hbjr het volgende:
Was melig op mijn werk, beetje aan het stoeien en toen knie uit de kom.. blunder genoeg?
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:41 schreef Roellio het volgende:
Ik heb vorig jaar op de kerst-borrel (rond 20-12) een blad met 10 bier laten vallen op de schoot en in de laarzen van de vrouw van m'n directeur, waar ik per 1 januari daarop een contract getekend had.

Niet zozeer met m'n werk te maken, wel een dwaze actie.
Erg leuk dat soort dingen altijd
pi_42186697
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:50 schreef Ramon73 het volgende:
Ik had ooit eens zo mailattachment. Zag je een plaatje van een paar versgetapte glazen bier (bitburger geloof ik) en een muziekje of iets. Leuk, klikte je weg en je ging nietsvermoedend verder met je werk. Kwam er na een minuutje ofzo een venstertje dat je teveel privemail onder werktijd verstuurd, de inhoud van je mailbox werd zogenaamd gekopieerd. Het zag er heel erg echt uit.
Een collega van me trapte er met beide voeten in, rende naar de manager, belde de helpdesk. Enfin, halve bedrijf in rep en roer. Helpdesk en IT konden niets van log software vinden....ze zijn er nooit achter gekomen dat dat attachment het deed. Maar wel een collega een dag in de stress. :-)
Ha, ha, collega van mij deed inderdaad hetzelfde. Die vloog woedend bij de manager naar binnen dat zijn mailbox privé was en dat hij heus wel eens dingen via de mail deed die niet mochten maar dat het bedrijf daarom nog niet het recht had om z'n mailbox te kopieëren.......

Het was iets met gratis bier als je op een OK-button zou drukken, maar die springt dan de hele tijd weg. Het was in ieder geval een hele leuke dag
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts." - Bertrand Russell
pi_42187057
500 glazen literflessen siroop laten flikkeren bij Schuitema (met accuwagentje te hard door de bocht )

Fernandes Green Punch:
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')