Ik geloof om 18.15.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd?
Babs![]()
Ja ze is bijna cultquote:Op donderdag 14 september 2006 17:16 schreef koningdavid het volgende:
Barbara
(begin het steeds leuker te vinden om naar haar te kijken, juist door de fouten en slechte grappen)
Dan ga je toch gewoon niet. Lekker boeiend zo'n afspraakje.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:20 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Conditietest @ Sportschool .. had afspraak gemaakt.. helemaal vergeten
Dat zijn de echte fansquote:Op donderdag 14 september 2006 17:20 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Conditietest @ Sportschool .. had afspraak gemaakt.. helemaal vergeten
Tegen zo'n verdedigende kutploeg kun je bijna alleen maar slecht spelen helaas.. Ik denk daarom niet dat het een goede wedstrijd wordt, misschien een 0-2 ofzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:31 schreef Kanogor het volgende:
Ik ben benieuwd of ze de goede lijn van de afgelopen wedstrijd door kunnen zetten. Ik teken voor een wedstrijd zoals de eerste helft thuis tegen Kopenhagen. Alleen MET goals :p
Fakker de fuck, wat een nare fotoquote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over cult gesproken
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |