hooguit een derde tot de helft zal ook echt meedoen scheelt weerquote:Op donderdag 14 september 2006 16:47 schreef tontorico het volgende:
Zijn er echt zo f#cking veel partijen?
Nog even en we hebben 1 partij per inwoner.
dat is al vele jaren het gevalquote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef teamlead het volgende:
ik heb werkelijk nog geen flauw idee. Tot nu toe heb ik altijd VVD gestemd, maar de manier waarop liberale beginselen steeds meer door die partij verkwanseld worden staat me totaal niet aan. Ik neig naar D66, maarja... stemmen op splinterpartijtjes heeft niet echt mijn voorkeur![]()
Nog nooit zo lastig geweest als dit jaar
valt nu wat meer op, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef Fatality het volgende:
[..]
dat is al vele jaren het geval
Het maakt voor sommigen niet zo veel uit op wie ze stemmen, als de allochtonen maar dood gaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:54 schreef du_ke het volgende:
Maar het beeld is weer zoals meestal op fok. De anti allochtonen partijen staan voorop.
true, maar in deze periode lijken ze definitief afscheid genomen te hebben van hun grondslagquote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef Fatality het volgende:
[..]
dat is al vele jaren het geval
Klopt soms zit er nog een dun laagje liberale verf omheen maar dat is vaak maar sier.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:57 schreef Doekes het volgende:
[..]
Het maakt voor sommigen niet zo veel uit op wie ze stemmen, als de allochtonen maar dood gaan.![]()
Dat zou ik inderdaad ook voor het eerst kunnen overwegen. Maar echt groot is die kans niet ga ondanks hun onhebbelijkheden voor GL denk ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef dVTB het volgende:
Mochten peilingen er echter aanleiding toe geven (zeer klein verschil tussen PvdA en CDA), dan zal ik voor het eerst in m'n leven tactisch gaan stemmen en op de PvdA stemmen.
Nee, D66 heeft indruk gemaakt met hun statements en achterlijke personen daar aan de top.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef teamlead het volgende:
ik heb werkelijk nog geen flauw idee. Tot nu toe heb ik altijd VVD gestemd, maar de manier waarop liberale beginselen steeds meer door die partij verkwanseld worden staat me totaal niet aan. Ik neig naar D66, maarja... stemmen op splinterpartijtjes heeft niet echt mijn voorkeur![]()
Nog nooit zo lastig geweest als dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |