Eerder dan Japan..waarom niet?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dus europa eerder dan japan denk jij?
Ik denk het niet![]()
quote:Wat klaagt iedereen toch over de prijzen zegStelletje paupers. Toffe dingen zijn gewoon niet gratis.
Overigens is het wel de schuld van Nintendo zelf, door die geruchten over 'minder dan 250 dollar' enzo gingen de meest gekke geruchten. Zelfs 150 dollar is geroepen door dwazen en dan valt 250 idd tegen. Maar wees reëelIk vind het een prima prijs voor een console die helemaal kant en klaar is en geleverd wordt met een verzameling games.
¤197 + 19% = +/- ¤235, heel misschien ¤239,- maar dat wordt vrijwel zeker gewoon ¤249 dan.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
$250 eerst omrekenen naar euro's, dan btw erbij en dan er een mooi rond bedrag van maken: 250 euro dus
Hadden ze zich niet zo moeten profileren. Want uiteindelijk is het duurder dan men verwachtte.quote:
Wat een beeldschone dame zeg.quote:
Dikke schele kop manquote:Op donderdag 14 september 2006 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een beeldschone dame zeg.
Oh ja en dat ding waar ze mee poseert ziet er ook wel leuk uit.
Niet wanneer ik kook...quote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef DragonFire het volgende:
het voordeel daarvan is dat ik het achteraf ook nog kan opeten.
Vind je haar serieus lekker? Ik heb wel lekkerdere japanse chicks gezienquote:Op donderdag 14 september 2006 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat lelijke mokkel?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Voor de Non-Gamers, net zoals dat Nintendogs eiland spel.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef DragonFire het volgende:
Dat kook spel snap ik niet... Als ik wil koken ga ik wel de keuken in, het voordeel daarvan is dat ik het achteraf ook nog kan opeten.
Autorijden kan in het echt ook, en dan kom je nog ns ergens. Elke sport kan je in het echt doen en is goed voor de gezondheid. Puzzelen kan in de krant en in tijdschriften. Zwaardvechten en schieten en vechten kun je ook allemaal bij verenigingen doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef DragonFire het volgende:
Dat kook spel snap ik niet... Als ik wil koken ga ik wel de keuken in, het voordeel daarvan is dat ik het achteraf ook nog kan opeten.
quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef EricG het volgende:
[..]
Vind je haar serieus lekker? Ik heb wel lekkerdere japanse chicks gezien
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat lelijke mokkel?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |