quote:Op donderdag 14 september 2006 15:26 schreef koentje.k het volgende:
9:18 EST: Talks about Nintendo DS.
Je geeft eigenlijk al antwoord op je eigen ''vraag''.. Niks bijzonders voor Europa, I guess.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat wij iets van een verrassing krijgen, gezien het feit dat de presentatie van Europa als laatste komt en Nintendo 'always saves the best for last'. Zal wel wishful thinking zijn
Wii goes on sale November 19. "The worldwide debut of the Wii system happens right here in the Americas -- the same place where we debuted Nintendo DS.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat wij iets van een verrassing krijgen, gezien het feit dat de presentatie van Europa als laatste komt en Nintendo 'always saves the best for last'. Zal wel wishful thinking zijn
Nee deed ik niet maar dan zal die 1 december ook wel goed zijn en zolang kan ik niet meer wachten ( en denk velen met mij)quote:
Ik heb het dan ook niet specifiek over de releasedate.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wii goes on sale November 19. "The worldwide debut of the Wii system happens right here in the Americas -- the same place where we debuted Nintendo DS.
Helaas.
Oei oei oei wat een gemiste kans! Het ding heet Wii, is gericht op family fun, en dan verkoop je maar 1 controller in de box. Echt dom!quote:Inside the box, you'll get the hardware, all the cables, the sensor bar. One Wii remote and one nunchuck controller.
Een aantal geselecteerde wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef MilaNL het volgende:
Uuhm maar 19 November is een Zondag... Zijn de winkels dan open in Amerika?
Believe.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ja of slim voor hunquote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oei oei oei wat een gemiste kans! Het ding heet Wii, is gericht op family fun, en dan verkoop je maar 1 controller in de box. Echt dom!
huilie.. reageer je altijd zo op alles?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Kill_em_all het volgende:
oke april 2007 maar opschrijven voor Europa dan? hoeren nintendo, ben die kut geintjes zat, zou bijna geen wii kopen alleen omdat ze constant te laat met te weinig komen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Kill_em_all het volgende:
oke april 2007 maar opschrijven voor Europa dan? hoeren nintendo, ben die kut geintjes zat, zou bijna geen wii kopen alleen omdat ze constant te laat met te weinig komen.
Gozer WAT LUL JE. Rot op met je getroll.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Kill_em_all het volgende:
jesus je weet nog niks en je loopt nu al te kenker op nintendo....quote:Op donderdag 14 september 2006 15:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb het veel te druk met hier f5-enquote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef McGilles het volgende:
Hoeveel mensen zullen aan het f5-en zijn op de IGN:live site?
merendeel in new york eigenlijk welquote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef MilaNL het volgende:
Uuhm maar 19 November is een Zondag... Zijn de winkels dan open in Amerika?
Zoveel games liggen er voor GC niet eens in de schappen...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:38 schreef Koentje3 het volgende:
At the event hosted by Nintendo of Japan, there were 104 Wii games demonstrated.
Das wel erg veel niet?![]()
Je hebt het vorige topic gemist waar hij erg veel zat te trollenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef Extraordinaire het volgende:
Kill_em_all, relaqzue. Heel de wereld kan de Wii kopen in 2006.
Gewoon logisch, als er 2 controllers bijgeleverd worden betalen degene die alleen gaan spelen teveel en de spelers die 3 of 4 controllers nodig hebben moeten er alsnog een paar bijkopenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja of slim voor hun. Kost ons extra geld
.
Maar voor Roy en mij geen problemen, op launchdag spelen wij Wii sports tegen elkaar
Dat doe ik al sinds E3 2005, het helpt alleen niet echtquote:
NEE EN IK NIET DANquote:
* Ruzbeh pleegt seppukuquote:Op maandag 29 mei 2006 19:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zal jou Nintendo nog een keer laten kennen.
150 euro.
Wiiiquote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Koentje3 het volgende:
Hopen op 3rd party games ook 50 euri !!![]()
Wat ik zei, het apparaat is echt gericht op de multiplayer. Dan vind ik dat je de nongamer niet moet belazeren door maar 1 controller te leveren.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon logisch, als er 2 controllers bijgeleverd worden betalen degene die alleen gaan spelen teveel en de spelers die 3 of 4 controllers nodig hebben moeten er alsnog een paar bijkopen
Waarom word je dan belazerd? Zou me eerder belazerd voelen als ik 2 of meer controllers erbij krijg en ze nooit zou gebruikenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat ik zei, het apparaat is echt gericht op de multiplayer. Dan vind ik dat je de nongamer niet moet belazeren door maar 1 controller te leveren.
Jup denk het ookquote:Op donderdag 14 september 2006 15:39 schreef depax het volgende:
eu zou volgens jeuxfrance blog ( en die had de japan en us versie gelijk) staat die op 1 december ( een dag voor de jp launch maja zelfde dag eigelijk)
Dus ik neem aan dat ,dat wel zo zal zijn.
In Europa dus ¤59,99 neem ik aan... Of ietsje minder.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Extraordinaire het volgende:
Games will be priced at $49.99.!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Extraordinaire het volgende:
30 Virtual Console games by the end of the year. Beginning in January, Nintendo will deliver 10 more VC games per month.
Gezellig!
Idd, sommige mensen willen bijvoorbeeld geen multiplayer en worden dan ook niet standaard opgezadeld met een tweede controller.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom word je dan belazerd? Zou me eerder belazerd voelen als ik 2 of meer controllers erbij krijg en ze nooit zou gebruiken
Omdat de nongamers willen tennissen tegen hun kinderen (om een voorbeeld te geven) en er thuis erachter komen dat er maar 1 controller in de doos zit.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom word je dan belazerd? Zou me eerder belazerd voelen als ik 2 of meer controllers erbij krijg en ze nooit zou gebruiken
STREAM?? link! pleasequote:Op donderdag 14 september 2006 15:52 schreef depax het volgende:
leuk he pasten iedereen kijkt denk ik wel zelf naar de stream
niet als je geen geluid hebt en niet op je werk dat soort dingen kan bekijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:52 schreef depax het volgende:
leuk he pasten iedereen kijkt denk ik wel zelf naar de stream
ik bedoel ook text streamquote:Op donderdag 14 september 2006 15:54 schreef NrSiX het volgende:
[..]
niet als je geen geluid hebt en niet op je werk dat soort dingen kan bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |