Jaa die twee liepen elkaar altijd zo heerlijk af te zeiken terwijl ze nog heerlijkere gerechten maakten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:24 schreef n0a het volgende:
[..]
Felice Damiano of te wel Andre Steemans http://nl.wikipedia.org/wiki/Dr%C3%A9_Steemans
Een kookprogramma wat ik wel leuk vond was Tony and Giorgio. http://www.lifestylefood.com.au/shows/show.asp?id=214
Denk niet dat we daar ooit een Nederlands equivalent van krijgen.
Had toch niks beters te doen (nee echt nietquote:
Soort ere-titel.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:05 schreef Sjoepa het volgende:
Deze aflevering was al beter als de vorige... iets minder rommelig.
Ik blijf erbij.. dat programma moet 15 minuten langer... zodat er overal (ook voor het koken) wat meer tijd is...
Er was voetbal.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:37 schreef golfer het volgende:
Owkee, misschien als er volgende week geen voetbal is ga ik weer eens kijken/opnemen.
Hier kan je terug kijken:quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:07 schreef MissHobje het volgende:
Hmm geloof dat je het kunt terug lurken op de site.
Ik weet nog niet of ik dat dus ga doen.
Mocht ik een verveel moment krijgen ofzo.. dan ga ik het overwegen.
een volledig herkauwd concept wordt opnieuw uitgemolken, de originaliteit spat er letterlijk van afquote:Op donderdag 14 september 2006 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, wie gaat zich opgeven?
Een soort van The Great British Menu met amateurs, dus...quote:Op woensdag 16 april 2008 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Den Blijker komt een beetje met hetzelfde principe, alleen dan is de prijs om te koken voor de koningin! Herrie aan de Horizon: Koken voor de koningin!
Jep... Maar de BBC is dan ook wel een onwijs goeie omroep, hè...quote:Op donderdag 17 april 2008 23:12 schreef Uccie het volgende:
Ligt het aan mij, of wordt de nederlandse televisie steeds meer een (slechte) kopie van de BBC.
Maar het kan wel een leuk programma zijn....eerst maar de eerste aflevering kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |