Bij Masterchef kreeg de laatste keer ook iemand op zijn donder dat hij te veel dure ingredienten gebruikte.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef mirugai het volgende:
Dat zal vast het geval zijn. Maar waarom mag het niet eens een keertje wel wat kosten?
Was waarschijnlijk wel 18+ tv geworden, vanwege het ietwat expliciete taalgebruik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef mirugai het volgende:
Piet, had jij je maar opgegeven, dat had vast kwaliteitstelevisie opgeleverd samen met die Braakhekke![]()
Er mogen volgens mij alleen amateurs aan meedoen, geen mensen die ooit een koksopleiding hebben gehad of als kok gewerkt hebben.quote:
Niet meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef golfer het volgende:
En nu hebben we er 2:
http://forum.fok.nl/topic/930940
Persoonlijk vind ik 1000 seconden (Let wel, de BRT versie) veel en veel beter dan Masterchef, en het format is zeer vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:24 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Wat een flut slap aftreksel van Masterchef.
Wat een debielisering van het culinair niveau van Nederland.
Wat een k*t-knip en plakwerk van een programma dat over koken zou moeten gaan en per saldo, zonder reclames en promotie-filmpjes van de AH netto 10 minuten daar over gaat.
Waardeloze Talpa-troep.
Is dat een soort Ready Steady Cook? (dat programma op de BBC, met die negerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 1000 seconden (Let wel, de BRT versie) veel en veel beter dan Masterchef, en het format is zeer vergelijkbaar.
Ja, ik vrees dat ik masterchef en ready steady cook door elkaar haal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:39 schreef K-mail het volgende:
[..]
Is dat een soort Ready Steady Cook? (dat programma op de BBC, met die neger)
tijdens de aankondingen dacht ik: nee he, een NL Masterchef (lukt ze nooit om die kwaliteit te halen, zeker niet metquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, ik vrees dat ik masterchef en ready steady cook door elkaar haal.
was? wordt nog steeds elke dag uitgezonden op BBC2 hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Ready steady cook was dan ook heel erg leuk![]()
Ik had dit opgenomen omdat ik moest werken, maar ik heb niet eens de neiging het te gaan kijken door de reacties hierboven.
volgens mij was het vroeger met 2 mensen die niet konden koken en dat de koks ze gingen helpen, nu is het met bekende britten, maar het blijft een leuk programma.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het al heel erg lang niet meer gezien
Yep, ready steady cook lijkt op 1000 seconden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, ik vrees dat ik masterchef en ready steady cook door elkaar haal.
nope, dat was can't cook, won't cookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
volgens mij was het vroeger met 2 mensen die niet konden koken en dat de koks ze gingen helpen, nu is het met bekende britten, maar het blijft een leuk programma.
ohja! dat was leuk jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef mirugai het volgende:
[..]
nope, dat was can't cook, won't cook
..1000 seconden, dat is/was toch dat Belgische programma met zo'n brompot en irritante sidekick (Felicio oid), die in 1000 seconden een paar gangen in elkaar knutselden?
ik heb helemaal niets tegen talpa en ik vind het ook zo ongelooflijk dom om weer te roepen "bagger talpaprogramma" etc. etc. want het wordt geproduceerd door een reinout oerlewapper of wie dan ook (niet opgelet) die ook voor andere zenders programma's maakt. Het format is slecht, de uitwerking is slecht, het montagewerk is slecht en toevallig is het op Talpa.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Maar iedereen is het er dus wel over eens dat dit Talpaprogramma helemaal bagger was?
Ik heb opzichzelf ook niets tegen Talpa, behalve dat ze elk leuk format debieliseren tot een niveau waar de Telegraaf nog een kwaliteitskrant bij zou kunnen genoemd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:36 schreef djkoelkast het volgende:
Het format is slecht, de uitwerking is slecht, het montagewerk is slecht en toevallig is het op Talpa.
De broer van Herman?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan heb je sowieso al iemand nodig als Harry den Blijker
Pierre Wind.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Herman, Harry; die kale Rotterdammer.
Felice Damiano of te wel Andre Steemans http://nl.wikipedia.org/wiki/Dr%C3%A9_Steemansquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef mirugai het volgende:
[..]
..1000 seconden, dat is/was toch dat Belgische programma met zo'n brompot en irritante sidekick (Felicio oid), die in 1000 seconden een paar gangen in elkaar knutselden?
Ook Ready Steady Cook heeft nog kortstondig een Nederlandse tegenhanger gehad. Als de tijd om was, riep Albert Verlinde op z'n allernichterigst: "Stop met kooooken!!"quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ohja! dat was leuk ja
1000 seconden is dat inderdaad, er is ook een Nederlandse nog irritantere versie van met Ron Boszhard![]()
Niet meer dan 300.000 ben ik bang.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
456.000 kijkers trouwens. Ben benieuwd wat het volgende week scoort.
In life en cooking koken ze met diepvriespakketjes en kant en klaar maaltijden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:19 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat zijn programma's over eten en geen kookprogramma's.
Zelfs een programma als Life&Cooking, wat toch goed bekeken wordt, wordt compleet gesponsord door Unilever.
Van Dale zegt:quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:57 schreef SHE het volgende:
[..]
In life en cooking koken ze met diepvriespakketjes en kant en klaar maaltijden.
Sorry, maar dat lijkt in de verste verte niet op koken wat mij betreft![]()
Dus als ik brood smeer sta ik ook te koken?quote:ko·ken2 (ov.ww.)
1 (een maaltijd) klaarmaken
Van Dale is Culinair verschrikkelijk slecht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Van Dale zegt:
[..]
Dus als ik brood smeer sta ik ook te koken?
Met held en wandelende cholersterol-zak Herwig van Hove. Ik heb er nog een leuk kookboek van. JAmmer dat dat niet meer komt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:19 schreef mirugai het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |