He hoi , wanneer ga je naar de sauna !quote:
Ik durf nu niet meerquote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
He hoi , wanneer ga je naar de sauna !
Whehehehehe, opzich maak ik geen foto's voor fok! heur.quote:
Heb je wel gelijk zo'n wazige David Hamilton lensquote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe, opzich maak ik geen foto's voor fok! heur.
Daar zit je dan met je strakke tieten tussen al die verlepte ouwe mannetjes, die krijgen spontaan een hartaanval als Ripley de sauna betreedt. Wil je dat op je geweten hebben Joene.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
He hoi , wanneer ga je naar de sauna !
hehehehehequote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk zo'n wazige David Hamilton lens
Jahoorquote:Op donderdag 14 september 2006 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je strakke tieten tussen al die verlepte ouwe mannetjes, die krijgen spontaan een hartaanval als Ripley de sauna betreedt. Wil je dat op je geweten hebben Joene.
Niks mis mee idd.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, goede visual.
dat komt wel is voor in een sauna.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dat er zo een beetje zweet over haar meisjes heen parelt enzo.
Of over Joene's bierbuikquote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Afdak Dubbeldrank, Afdak.quote:
hey joh, JK. Doe's niet!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |