Terug schieten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef LENUS het volgende:
Is er nog een mogelijkheid om die wapens te bemachtigen of die 3 knakkers uit te schakelen?
Dat kan dus nietquote:
In de tuin zit ergens in het noorden een steegje naar een parkeer plaats en vanaf daar kun je tunnels in. Zeker met de auto of motor is dat gaaf en levert het veel kills op. (let op, de voertuig gaat wel kappot van zombies dood rijden)quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:57 schreef LENUS het volgende:
En hoe kom je in die ondergrondse garage?
Er naartoe rennen en zagen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat kan dus nietZe schieten alle drie tegelijk, waardoor ik zo'n 20 seconden niet kan bewegen door de blijvende impact van de kogels.
Ik had van die vent in witte smoking een shotgun afgepakt om al schietend en rennend op ze af te rennen, maar omdat ze verspreid staan opgesteld ben ik na 2 seconden al "vastgelopen". Ik had die "baas" achteraf gezien gewoon moeten bestrijdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
In de tuin zit ergens in het noorden een steegje naar een parkeer plaats en vanaf daar kun je tunnels in. Zeker met de auto of motor is dat gaaf en levert het veel kills op. (let op, de voertuig gaat wel kappot van zombies dood rijden)
[..]
Er naartoe rennen en zagen?
Ik heb die winkel volgens mij nog niet gehaald. Hoe hoger je level hoe makkelijker....quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik had van die vent in witte smoking een shotgun afgepakt om al schietend en rennend op ze af te rennen, maar omdat ze verspreid staan opgesteld ben ik na 2 seconden al "vastgelopen". Ik had die "baas" achteraf gezien gewoon moeten bestrijden![]()
Bedankt voor de tip, ga straks even die garage in. Heb er veel goede verhalen over gehoord. Nadat de auto verder lopen over de hoofden toch?
Vanaf level 10 begint het spel een beetje leuk te worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:32 schreef ach het volgende:
Dit spel lag al snel weer in de kast bij me. Zombies killen om te levelen ging niet echt snel, na 5x het begin gedaan te hebben zat ik op lvl10 maar was ik het zat![]()
Sniper.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat kan dus nietZe schieten alle drie tegelijk, waardoor ik zo'n 20 seconden niet kan bewegen door de blijvende impact van de kogels.
Ik ben gewoon lekker aan het spelen en wissel zombies slachten met mensen redden af. Zit nu na een paar uur spelen al op level 11 en het wordt steeds leuker. Ik ben echt een zeikerd wat betreft games en ik vind echt heeeel weinig spellen echt goed. Ik vind dit in ieder geval één van de beste spellen die ik ooit heb mogen spelen. Iquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:32 schreef ach het volgende:
Dit spel lag al snel weer in de kast bij me. Zombies killen om te levelen ging niet echt snel, na 5x het begin gedaan te hebben zat ik op lvl10 maar was ik het zat![]()
Mja, ooit misschien. Als ik al een ander spel ga doen is dat eerst Lost Planet want die is ook halverwege het spel de kast in verdwenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vanaf level 10 begint het spel een beetje leuk te worden.
Mischien toch nog maar een keer proberen. Dan gewoon het verhaal gaan spelen.
Als je dat dan uit hebt ben je weer een heel stuk verder. Een level of 25 er bij in die 72 uur moet wel lukken.
Die ga ik na DR spelenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:41 schreef ach het volgende:
[..]
Mja, ooit misschien. Als ik al een ander spel ga doen is dat eerst Lost Planet want die is ook halverwege het spel de kast in verdwenen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
Dat is inderdaad een duidelijke walkthroughquote:Op donderdag 26 april 2007 09:16 schreef wc-eend het volgende:
Gebruik de FAQ op gamefaq's.. die heb ik ook gebruikt voor die, dan istie goed te doen
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:09 schreef LENUS het volgende:
Speel hem nu voor de tweede keer en concentreer me deze keer op de cases. Ben inmiddels op level 30 en zit in een verdomd lastige missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On my sleeve.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef LENUS het volgende:
Voor de tweede keer de 72 uur volgemaakt en alle cases uitgespeeld, alleen (bewust) de allerlaatste niet.![]()
Had een serie special forces afgeknald en kreeg toen een melding van Isabella om naar de "hide out" te komen, terwijl over 2 uur de helikopter kwam.FF wat spoiler tags toegevoegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je gered wil worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je wel naar dat vrouwtje was geweest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
FF wat spoiler tags toegevoegt.
Als je gered wil worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je wel naar dat vrouwtje was geweest:Hmmm, dan moet ik nog maar een keer de cases doorspelen. Wil wel graag dat einden nog eens een keer zien. Overtime is gewoon door kunnen blijven doorspelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".![]()
Nope, in overtime gaat het verhaal verder.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik nog maar een keer de cases doorspelen. Wil wel graag dat einden nog eens een keer zien. Overtime is gewoon door kunnen blijven doorspelen?
Als je overtime uitgespeeld hebt krijg je oneindig mode.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Overtime is extra missies.
En als je dat haalt speel je nog een nieuw modus vrij.Snel maar weer aan de derde rit beginnen, ben wel nieuwsgierig naar die missies
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".![]()
Als je dan saved voordat je de case hebt in de tunnels.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:23 schreef LENUS het volgende:
[..]
OMGSnel maar weer aan de derde rit beginnen, ben wel nieuwsgierig naar die missies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En die case dan niet haald heb je weer een ander einde. Daarna NIET saven en je game weer laden en hem dan wel halen en verder gaan.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je dan saved voordat je de case hebt in de tunnels.Bedankt voor de tipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En die case dan niet haald heb je weer een ander einde. Daarna NIET saven en je game weer laden en hem dan wel halen en verder gaan.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".![]()
Uhh ik heb ff een vraagje. Zit ong 6 uur vanaf het moment dat ik opgepikt zou worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt!
Vind het wel een beetje raar dat je de hele game aan het handje wordt gehouden en nu ineens geen enkele info meer krijgt..Voor de rest een vette game!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Je moet om 10 AM nog bij dat vrouwtje langs gaan.
En daarna om 12 uur op de helipad.
Er zijn al aardig wat mensen die dat vergeten zijn. Maar dat is toch wel belangrijk. Anders kom je niet in over-time.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ok, thanks. Ga ik dat binnenkort even doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:23 schreef Heintje het volgende:
Je moet om 10 AM nog bij dat vrouwtje langs gaan.
En daarna om 12 uur op de helipad.
Er zijn al aardig wat mensen die dat vergeten zijn. Maar dat is toch wel belangrijk. Anders kom je niet in over-time....war never changes
Morgen heb ik Dead Rising weer!! Heb hem bij de release gekocht maar toen al snel geruild tegen Saint's Row maar wou hem weer terug!!
Helaas wel de save game al kwijt anders kon ik gelijk opnieuw beginnen met hoger level maja is niet anders.
ga nu voor de 53k kills
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Ga je dus een paar uur rondrijden in de garage? Je moet er zin in hebben!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen heb ik Dead Rising weer!! Heb hem bij de release gekocht maar toen al snel geruild tegen Saint's Row maar wou hem weer terug!!
Helaas wel de save game al kwijt anders kon ik gelijk opnieuw beginnen met hoger level maja is niet anders.
ga nu voor de 53k kills
Die 53K kills moet ik ook nog een keer gaan doen. Krijg je wel een gaaf wapen voor.
Weet alleen niet percies wat voor 1.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Het Megaman wapen toch?
Btw, heb even een stukkie uit je sig gejat.
...war never changes
Jep, maar wat dat wapen doet of zo zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef Un4 het volgende:
Het Megaman wapen toch?
Btw, heb even een stukkie uit je sig gejat.
En dat stukje van mijn sig mag je hebben. Graag zelfs.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Ik sluit me aan bij julle sig protestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep, maar wat dat wapen doet of zo zou ik niet weten.
En dat stukje van mijn sig mag je hebben. Graag zelfs.![]()
En ik ga lekker hakken en zagen en om ver rijden om aan die 53k kills te komenHoeft ook niet binnen een week
Binnen 3 dagen. (6 uur real time)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij julle sig protest![]()
En ik ga lekker hakken en zagen en om ver rijden om aan die 53k kills te komenHoeft ook niet binnen een week
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Die 3 lui in die jeep op de buitenplaats als je die hebt verslagen kun je dat geweer pakken van die wagen dat is echt een vet wapen maar ligt die daarna ook nog ergens? Dat je hem weer kunt pakken als die leeg is?
Ben nu weer level 23 en 7.616 killsShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
idd, dat is de enige plek. Ze komen wel 3 keer terug.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef AQuila360 het volgende:
Die 3 lui in die jeep op de buitenplaats als je die hebt verslagen kun je dat geweer pakken van die wagen dat is echt een vet wapen maar ligt die daarna ook nog ergens? Dat je hem weer kunt pakken als die leeg is?
Ben nu weer level 23 en 7.616 kills
Dat geweer rich trouwens zelf.
Gewoon voor elke kogel schieten een keer indrukken en je hebt even veel kills als kogels.Mist er zombies voor je staan.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Sukkelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:58 schreef kepler het volgende:
ik dit spel tijdelijk geruild voor Crackdown
Dead Rising
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Komt deel 2 nog uit? Of kan dat nog wel even duren?JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".![]()
Ik hoop dat dat nog wel even duurt. DR is nog niet eens een jaar uit.
Wat mij betreft zit er minstens 1.5 jaar tussen 2 games.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Zo klote ik had 10.000 kills gemaakt in de tunnel wil ik naar binnen om te saven kaait die vast![]()
Heb het spel meteen weer in de kast geflikkerd maar handen beginnen toch wel weer te jeuken nu
Je hebt iig de achievement.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
Zo klote ik had 10.000 kills gemaakt in de tunnel wil ik naar binnen om te saven kaait die vast![]()
Heb het spel meteen weer in de kast geflikkerd maar handen beginnen toch wel weer te jeuken nu![]()
Maar hoeveel kills val je nou terug?Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Dat zou wel heel vet zijn als dat er zou zijn, het enige grote minpunt aan deze gamequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:48 schreef BroesWillems het volgende:
is er al iets bekend over die eventuele co-op update die zou komen?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
Forum Opties Forumhop: Hop naar: