Ja je lvl is gewoon nu te laag. Probeer je zoveel mogelijk op scoops te concentreren, daarvan gaat je lvl snel omhoog ( hostages redden ). Als je rond de 15 bent doe je save & quit en begin je het spel opnieuw met je huidige lvl en stats en doe je het verhaalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:53 schreef Guerra het volgende:
Echt dat saven is ook zo ongelovelijk kut. Wil op zich wel verder spelen want de eindbazen enzo lijken me wel cool maar ik vind het allemaal maar veel te vaag en ik moet alsmaar overnieuw omdat ik weer doodga. Fuck ik heb nu al een hekel aan dit spel, heb hem net een dag.
Je moet wel via het dak naar het savehouse gaan he. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, staat gewoon aangegeven waar je heen moet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:10 schreef Guerra het volgende:
Heb ik die Leah eindelijk bij de savehouse gebracht issie op slot. Hoe kom ik dan naar binnen?
En iemand enig idee welk wapen het beste is want ze gaan allemaal veel te snel kapot.
1 woord: Douchekopquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:03 schreef Smots het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Eindelijk heb ik 'm.
WHOOHOO!
Gisteravond even gespeeld en het is echt te sexy om een zombie een gloeiend hete koekepan op z'n rottende porem te duwen. (Om maar wat te noemen)![]()
![]()
![]()
![]()
Man, wat heb ik gisteren gelachen, zeg....
Ik zit me nu al te verheugen...quote:
ik ben toch meer een heel groot fan van de kettingzaagquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Het meest effectieve wapen vind ik tot nu toe een spaanplaat. Maar helaas zijn die zo kapot.
Nee de oversized zwaarden natuurlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ben toch meer een heel groot fan van de kettingzaag
En dat, zouden ze moeten doen. Of gewoon, co-op team deathmatch...zombies: 0 - Team Sam: 53.569quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Laatst een VGA kabel gekocht en nu aangesloten op mijn Acer Quickbrite scherm. Kan nu eindelijk de letters lezen en game nu op HD kwaliteit.
Zeker de moeite waard als je bij Dead Rising alles wilt lezen.
Ben nu met de laatste cases bezig. Tof spel, jammer dat er geen co-op in zit.
Grasmaaier al gepakt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef Smots het volgende:
Ik heb zelf een enorme takkehekel aan die muffe faceplates, maar die van Dead Rising zou ik stiekem toch best willen hebben.
met of zonder jurk?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:27 schreef Smots het volgende:
Nee, nog niet! Ik heb wel zitten te gieren toen Frank de zombies te lijf ging met een heel charmant damestasje.
Jurk heeft 'ie nog niet aangehad, wel een paardenhoofdmasker.quote:
Je kunt ook nog een duivelsmasker en een teddybeerhoofd vinden, maar favoriet blijft het legohoofdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:07 schreef Smots het volgende:
[..]
Jurk heeft 'ie nog niet aangehad, wel een paardenhoofdmasker.
En ik heb ook lopen hakken met een stuk spaanplaat, heb op een gastank geschoten en ik heb met een schilderij gemept.
HEERLIJK!!!
Je bedoelt dat gele kopje? Da's geen legohoofd, maar een Capcom karakter.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een duivelsmasker en een teddybeerhoofd vinden, maar favoriet blijft het legohoofd
Wie niet inmiddels?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Iemand al Brock van zijn tank afgeslagen?
2x alquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Iemand al Brock van zijn tank afgeslagen?
DuH....quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
Over dat gedoe met die "kleine" letters, ik heb 't spel gewoon op een 32" CRT gespeeld, aangesloten via component, en kon alles prima lezen?
Door PP te halen. En dat haal je door veel zombies te doden, goeie foto's te maken, survivors mee te brengen naar die observatie kamer, door psycho's te verslaan, etc...quote:Op maandag 8 januari 2007 23:47 schreef CecilBDemented het volgende:
op welke manieren kun je allemaal levelen?
Kun je beter andersom doen. Een tweede keer zijn de cases veel makkelijker.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:01 schreef wc-eend het volgende:
Ben nu voor de eerste keer bezig, doe eerst alle cases en daarna ga ik wel mensen redden
Nah.. ze zijn soms nu wel moeilijk, maar te doen als je de juiste tactiek gebruikt..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kun je beter andersom doen. Een tweede keer zijn de cases veel makkelijker.
bij freerecordshop voor 29,95quote:Op maandag 23 april 2007 19:19 schreef Digixz het volgende:
Is ie nog ergens te koop? Hij is overal uitverkocht ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |