Nee, eigenlijk niet...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Bedoel je niet: 'I did not inhale' vanwege zijn vermeende cannabis-gebruik...?
Was het maar zo simpel. Iemand die één trekje als geintje heeft genomen, mag dus blijkbaar niet meeprofiteren van het kado aan de niet-rokers. Als ik de groep was, zou ik het nu weigeren. Ik zou helemaal niet meer gaan kijken.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een onzin een filmavond en dan alleen met de niet-rokers.
geen onzinquote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef LudoSanders het volgende:
Nee hoor, lekker uitspelen tegen elkaarquote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef LudoSanders het volgende:
Daarom heeft BB dit ook gedaanquote:Op donderdag 14 september 2006 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker uitspelen tegen elkaar
Gebeurt er tenminste weer wat
idd, als ik Semih en Micheline was zou ik er lekker schijt aan hebbenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker uitspelen tegen elkaar
Gebeurt er tenminste weer wat
dat slaat inderdaad nergens op, mensen die niet besteld hebben zou eerlijker zijn, ik denk dat BB er wel op terug komt anders zitten er slechts 3 een film te kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou echt massaal weigeren die film te gaan kijken als de mensen die slechts 1 trekje hebben genomen niet mee mogen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou echt massaal weigeren die film te gaan kijken als de mensen die slechts 1 trekje hebben genomen niet mee mogen.
Smokey & the banditquote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef MadMaster het volgende:
En de film is 'Up in Smoke' van Cheech & Chong!!
echt nietquote:Op donderdag 14 september 2006 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Wat zegt ie dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef versabommie het volgende:
semih is mij te extreem in deze!
Nee, het slaat gewoon nergens op. Het was een extra voor mensen die geen sigaretten enzo besteld hebben. Later kwam in de brief opeens de opmerking 'die nog nooit gerookt hebben in het huis'. Dat is heel tegenstrijdig en slaat ook nergens op. Ik zou echt proberen om iedereen te overtuigen de film te skippen.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
echt niet
moeten die mensen maar niet zo dom zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |