abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41983940
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Hm, misschien is dit omdat je de hoeveelheid dan beter kan afstemmen, zodat je zeker weet dat ze echt verzadigd is?
Ik denk het niet, ze had toen net gegeten (het was echt bedoeld als proef, of ze uberhaupt een fles wilde enzo) en zat al redelijk vol. Maar pas nadat ze het laatste slokje uit de fles had gedronken ging het lichtje uit. Misschien een toevalstreffer hoor maar dat gevoel had ik er toen niet bij.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_41983985
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef sjak het volgende:

[..]

Mag niet? Waarom niet? Zolang zij goed blijft plassen, tevreden is en aanokmt enzo, dan mag ze van mij hele nachten slapen
Ja, van mij ook maar wij kregen een hele verhandeling over darmen die lui worden en weet ik veel wat. Maar goed, dat was ook de keer dat ze net ff wat weinig aangekomen was. Maar ik bedoel maar, al die adviezen... brrrr.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 20 september 2006 @ 15:11:47 #153
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41984229
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, van mij ook maar wij kregen een hele verhandeling over darmen die lui worden en weet ik veel wat. Maar goed, dat was ook de keer dat ze net ff wat weinig aangekomen was. Maar ik bedoel maar, al die adviezen... brrrr.
Tja, ik weet het ook allemaal niet hoor. Ik doe gewoon wat ik denk dat het beste voor haar is. Zij blijft zelf slapen dus het kan blijkbaar geen kwaad, als ze honger heeft dan wordt ze wel wakker denk ik dan. Overmorgen mogen wij weer naar het CB, ben wel benieuwd hoor wat ze zeggen. Maar dan nog maak ik zelf mijn beslissingen of ik daar wat mee doe. Zo werd ons ook afgeraden om een fles (afgekolfde melk) te geven en een speen, wij doen dat beiden vanaf het begin al en voelen ons daar goed bij, dan is het wat mij betreft een goed iets.
Lekker douchen!
pi_41984386
bovendien is jetske al 9 weken, wel een volle maand ouder dan annaatjede 2e he. of slaapt jets al heel lang zoveel uren achtereen?
pi_41984482
Het is ook maar 1 keer gebeurd hoor, dat ze zolang sliep. Dus ze zal het wel nodig gehad hebben. Heel soms slaapt ze wel eens 5 uur ofzo maar daar zie ik niet zoveel kwaad in.
  woensdag 20 september 2006 @ 15:20:41 #156
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41984493
Nee, dat doorslapen doet ze pas sinds een paar dagen.
Lekker douchen!
pi_41984652
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:20 schreef sjak het volgende:
Nee, dat doorslapen doet ze pas sinds een paar dagen.
Ik las in het borstvoedings handboek dat je 'het hele idee van zelf 's nachts door slapen los moet laten'. Dat je moet genieten van de tijd met je kind (duuuuh), ook al is dat 's nachts en dat we ten onrechte denken dat we recht hebben op door slapen. Ja, dikke doei! . Dat is me dan toch net iets té hoor, slapen is gewoon fijn, en buiten dat, bittere noodzaak.
  woensdag 20 september 2006 @ 15:29:28 #158
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41984790
Het is wel een positieve benadering haha, ik zie me dat al tegen iemand zeggen met dikke wallen onder haar ogen, laat het los joh, geniet van die tijd, slapen is geen recht, ben benieuwd of ik dan een blauw oog krijg
Aan de andere kant, 's nachts is wel heel lekker om een kind te voeden, het is dan zo rustig waardoor het een heel fijn moment kan zijn . Maar dat wil niet zeggen dat ik haar daarom er wakker voor ga maken
Lekker douchen!
pi_41984938
Ik zeg wel altijd, als je dan toch 's nachts wakker bent, maak er dan maar het beste van ook. Zeker in je kraamtijd, als je overdag toch weer kunt rusten (hopelijk) is dat misschien beter te doen. Als slapen toch niks meer word, pak er een boek bij, maak een kop thee of kijk wat tv ofzo. Dat bedoelen ze misschien, maar het stond er zo, eh, apart.
pi_41985599
Niet op de klok letten helpt wel, als je ontspannen bent val je gewoonlijk sneller weer zelf in slaap dan als je als adrenalinebommetje gaat kijken of je kind nou al weer zoveel tijd in beslag neemt (bovendien kunje dan zo gestresst gaan doen dat de toeschietreflex niet goed werkt).
Sorry Nebelung, ik had ook niet echt een andere tip dan bij je in bed nemen en kijken hoe dat werkt, maar dat doe je dus al. Myrthe sliep wel langer door op die leeftijd. Nachtvoedingen zijn op zich vrij normaal voor een baby van die leeftijd maar dat 't voor jou lastig is is wel logisch natuurlijk.
Er is op zich nog een boek van Elizabeth Pantley dat op het bv-forum wel regelmatig aangeraden wordt, ken je dat al? The No-Cry-Sleep Solution; zie http://www.kellymom.com/pantley/index.html en misschien vind je dit wel prettig te lezen http://www.kellymom.com/pantley/pantley01.html
quote:
Today's society leads us to believe that "normal babies" sleep through the night from about two months; my research indicates that this is more the exception than the rule. The number of families in your boat could fill a fleet of cruise ships.

"At our last day-care parent meeting, one father brought up the fact that his two-year-old daughter wasn't sleeping through the night. I discovered that out of 24 toddlers only six stayed asleep all night long."
.Robin, mother of thirteen-month-old Alicia
Ik ken het zelf alleen niet.
En wat ik hier al meer verteld heb: een broertje van me kreeg flesvoeding maar sliep pas door toen hij 4 jaar was. Daar had ik me bij Myrthe voor de zekerheid ook maar op ingesteld maar die was gelukkig wat sneller daarmee.
Sterkte Nebelung en hopelijk kun je wel een oplossing vinden!
pi_41986016
Ik ben onduidelijk geweest misschien. Mijn dochter slaapt dus wel, ik ben degene die niet slaapt . Anders had ik het wel in het babietjes-topic gepost, maar ik doe dat dus hier omdat het mij gaat, de moeder. Ze is wel vaak wakker voor een voeding, maar daarvoor en daarna slaapt ze. Ik blijf vaak wakker en ga op van alles letten en piekeren. Dat piekeren gaat echt over moederschap en zo. Elizabeth Pantley heb ik, maar heb ik niet nodig of er moet zoiets voor moeders bestaan
Variety is the spice of life
  woensdag 20 september 2006 @ 18:43:34 #162
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41990043
Pfff, ik ben echt heel erg . Jetske is vandaag behoorlijk huilerig. Ik dacht zelf dat het aan het eten lag, dat ze niet voldoende kreeg dus daar heb ik al mijn aandacht op gericht. Ga ik haar net in bad doen, blijkt dat ik vergeten ben een schone luier te geven (gelukkig had ze alleen geplast). De laatste luier was van vanochtend 10 uur. Geen wonder dat ze huilde Verdorie!
Lekker douchen!
  woensdag 20 september 2006 @ 18:54:24 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_41990372
oeps sjak nou, dat overkomt ons allemaal een keer hoor

nebelung, sterkte even met je dipje!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 20 september 2006 @ 19:43:14 #164
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41991956
Wij hebben Kai vanaf het begin de fles gegeven en hij sliep pas door toen hij een maand of 18 was. Het absolute dieptepunt waren de nachten dat hij ongeveer ieder kwartier wakker werd (en dat waren er jammer genoeg heel erg veel). Nu slaapt hij gelukkig door. Althans, hij heeft nu nog ongeveer één keer per maand een spookweek. Dan is het 's nachts weer bal en toevallig is dat deze week

Ik denk dat doorslapen niet echt met fles- of borstvoeding te maken heeft. Als je de fles geeft is het natuurlijk wel makkelijker om met je partner af te spreken dat de één de ene nacht voor zijn rekening neemt en de ander de volgende nacht. Ik herken trouwens wel dat je pas voelt hoe moe je bent wanneer je eindelijk een keer een nachtje door kan slapen. Voor geen goud zou ik die beginslaaptijd nog een keer door willen maken De dames (en de heren ook natuurlijk) die er nu middenin zitten wil ik in ieder geval heel veel sterkte wensen. Je hebt er op dit moment helemaal niks aan, maar echt ooit slapen ze door.

Kai wil sinds kort 's middags niet meer slapen. Man, wat kan je die twee uurtjes dat je even wat voor jezelf kan doen en op je gemak de vaatwasser uit kan ruimen missen zeg.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 20 september 2006 @ 19:49:49 #165
3142 m@x
pi_41992144
Het klinkt misschien stom maar ons hielp het om te gaan slapen met het idee dat het weer een nacht met onderbrekingen zou gaan worden in plaats van wanhopig te hopen op een nacht zonder onderbrekingen. Dat doen we trouwens nog steeds. De teleurstelling als Kai 's nachts wakker wordt lijkt dan wel minder groot te zijn.
  Jubileum moderator woensdag 20 september 2006 @ 19:54:15 #166
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41992304
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef m@x het volgende:
Het klinkt misschien stom maar ons hielp het om te gaan slapen met het idee dat het weer een nacht met onderbrekingen zou gaan worden in plaats van wanhopig te hopen op een nacht zonder onderbrekingen. Dat doen we trouwens nog steeds. De teleurstelling als Kai 's nachts wakker wordt lijkt dan wel minder groot te zijn.
Dat is wel heel herkenbaar ja. Wij zijn ooit heel hoopvol aan flesvoeding begonnen bij Eva, in de hoop dat ze zou doorslapen. Nou dan kom je van een koude kermis thuis
Ik heb weleens jankend op kantoor gezeten met in totaal 2,5 uur slaap, en dat was niet eens ononderbroken.
Terugkijkend snap ik niet hoe we het volgehouden hebben maar we hebben het in die tijd zo positief mogelijk proberen te vinden. Ow 2 uur en nu al klaarwakker? Mooi gaan we de berenboot kijken... En wat we vooral veel deden was om de beurt de 'nachtdienst' draaien hoewel ik snap dat het bij BV heel wat moeilijker zal gaan.
Mijn punt dus, flesvoeding is absoluut geen garantie voor doorslapen, als het wel gebeurd heb je gewoon dikke vette mazzel.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 20 september 2006 @ 20:42:34 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41994344
hier ook tot 9 maanden bv en daarna nog met de fles onderbroken nachten.. Op een gegeven moment toen ik nog bv gaf wist ik de volgende ochtend vaak niet eens meer hoe vaak ik Saskia nou uit d'r bed had gehaald en had gevoed. Als ze honger had, liep ik naar haar kamertje, haalde 'r uit bed, snel terug naar eigen bed, voeden en daarna weer terugleggen. Vooral niet op de wekker kijken en geen dingen doen waar je 'wakker' van wordt. Lekker de automatische piloot laten draaien.
Ik vond die nachtvoeding met de fles een stuk vermoeiender. Ook al had ik alles klaargezet, ik moest toch echt eruit en die fles maken. Daar werd ik wakkerder van dan daarvoor met de bv.

En verder gewoon de instelling 'alles wat ze minder dan x keer komt is meegenomen'
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel woensdag 20 september 2006 @ 20:55:14 #168
2628 Karin
pi_41994829
Toen Bram een maand of 8 was is hier de wijkverpleegkundige geweest ivm het doorslapen. Ik gaf Bram gemiddeld nog 2 nachtvoedingen. Volgens de wijkverpleegkundige had Bram dat absoluut niet meer nodig en moest ik daar gewoon mee stoppen (als ik dat wilde tenminste, dat zei ze er heel netjes bij). Hij was oud genoeg om overdag genoeg te eten.Ik dacht dus echt dat Bram voor een voeding kwam maar toen ik daar mee stopte was het ook goed, hij werd gewoon wakker voor andere dingen blijkbaar. We zijn toen ook soort van slaaptraining gaan toepassen en daardoor sliep hij wel iets beter, hoefde er niet meer elk uur uit, erg prettig. De moeheid snap ik volkomen, heb 1,5 jaar niet door kunnen slapen, het nekt je volledig. Ik heb toen hier thuis ingevoerd dat ik in ieder geval 1 nacht per week volledig door kon slapen inlcusief uitslapen om het de rest van de week te kunnen trekken. En dat konden we dan ook invoeren omdat ik geen nachtvoedingen meer gaf. En omdat Peet wist dat het die nacht echt zijn beurt was ging hij er wel op slapen en werd dan ook wakker (soms na een por van mij). Misschien heb je wat aan deze tips? En anders het met de wijkverpleegkundige bespreken, slaapproblemen zijn nummer 1 in problemen die aangekaart worden daar, ik vond dat die van mij er echt serieus op inging en me probeerde te helpen. En een keer tegen iemand anders uithuilen luchtte al op.
  woensdag 20 september 2006 @ 20:57:00 #169
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41994899
Weet je wat zo grappig is? Dat we niet wakkerworden van Cas de baby, maar van Léon de peuter. Die is steeds 's nachts zijn speentje kwijt of wat anders vaags. En Cas slaapt wel. Ben je net uit de nachtvoedingen, is het Léon die je uit het slaap houdt. Leuk is anders, maar het hoort er helaas een beetje bij.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 21 september 2006 @ 08:06:08 #170
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42006435
Vanaf wanneer "mag" je eigenlijk weer fietsen en sporten na een gewone bevalling (en met hechtingen in mijn geval)? Weet iemand dat? Thanks!

Nebelung, sterkte. Hier neerzetten is soms heeeeeeeeel fijn, dus dan lekker blijven doen. Ook als we geen oplossing hoeven aandragen.

Oh ja, BE, het gaat hier wel wat beter. Komt ook doordat gisteren Maria weg was en vandaag en morgen weer (oma en kdv). Dan kan ik me helemaal op Storm richten en dan voelt hij ook steeds weer wat vertrouwder. Dus het groeit.

[ Bericht 31% gewijzigd door Sugar op 21-09-2006 08:13:10 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_42006508
De vk zei dat ik met zes weken het weer voorzichtig mocht gaan proberen. Nog 1, 5 week dus voor mij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 21 september 2006 @ 08:15:17 #172
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42006537
Was dat ook fietsen? Of mocht dat wel gewoon eerder?
Ik verheug me ook wel weer op dat soort dingen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_42006567
Ik weet niet wanneer het mag, maar ik kon zo een 3 weken na de bevalling naar de dokter fietsen. Ik zat nog niet helemaal lekker, maar het ging best goed. ik ging om een spiraal te laten zetten het lukte niet en dat leverde nogal wat gewroet, op. Op dat moment baalde ik wel dat ik niet langer gewacht had En later hoorde ik bij de gyn dat het pas min. 3 maanden na de bevalling geplaatst mag worden)

Sporten weet ik niet, volgens mij best snel als je je goed voelt en vooral rustig aan beginnen.

Hier gaat het eigenlijk best goed. Soms vind ik het wel erg dat ik niet zoveel tijd aan Iris kan besteden. Ik heb weinig tijd om te spelen met haar. Na een voeding leg ik haar vaak weer terug in de box of in de wagen (daar slaapt ze beneden in) En soms voel ik me daar best wel schuldig over, zeker op de moment dat ik wél tijd heb, dan heeft ze vaak zo een plezier.
En ik durf het bijna niet te zeggen, maar Iris slaapt wel heerlijk door Eergisteren ging ze tegen 0.00 uur slapen en ze werd gisterenochtend om 10.30 uur weer wakker. En nu slaapt ze ook nog steeds Amber gaat om 20.00 uur naar bed en wordt tussen 08.30 en 09.00 uur wakker
  donderdag 21 september 2006 @ 08:26:52 #174
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42006640
Ja, jij boft met die slaapzakjes, LadyS!
Fijn dat het goed gaat en je niet te schuldig voelen, hoor. Als je de momenten dat het wél lukt, de volle aandacht geeft, compenseer je mooi dat schuldgevoel.
pi_42006977
Als je rustig fietst, mag dat wel eerder denk ik. Ze vond het namelijk wel goed als ik (veel) eerder ging wandelen. Dat is denk ik dezelfde categorie. Dat jij al durft te fietsen, dat durf ik echt nog niet. De eerste keer naar buiten was zo leuk. En morgen ga ik om het centrum heenlopen denk ik, dat is een leuk stuk. Vandaag kan niet helaas, moet naar het CB.

Wat slaapt Iris goed! Sinds vannacht ben ik al minder jaloers. Ze sliep van 9 tot half 1 en van 3 tot 6.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 21 september 2006 @ 08:57:01 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42007038
Ik weet ook niet of ik echt al durf, hoor Yppy. Maar misschien wel een klein stukje proberen straks of over een paar dagen. Durf je niet vanwege de hechtingen, bedoel je?
pi_42007074
Mijn hechtingen zijn er uit (al vond ik er vorige week nog eentje), maar het voelt nog steeds blauw aan. Ik kan als ik op bed zit ook nog niet ver naar voren hangen. Vandaar dat ik een fietszadel nog eng vind. Nu ben ik ook niet supergemotiveerd om het te proberen, want ik kan toch niet weg zonder Anna en lopend kan ik hier bijna de hele stad bereiken. Als de nood hoger was, zou het wel kunnen denk ik.
*OUD heilige*
  donderdag 21 september 2006 @ 10:22:06 #178
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42008541
2 weken na de bevalling heb ik een klein stukje gefietst en dat was niet fijn. Ik heb toen nog maar eens twee weken gewacht en toen ging het een stuk beter. Maar ja, wat Yppy zegt, helaas mag die uk nog niet mee op de fiets dus echt vaak doe ik het niet.
Lekker zeg LadyS dat ze zo goed slapen!
Lekker douchen!
  donderdag 21 september 2006 @ 10:44:03 #179
3142 m@x
pi_42009030
Ik was in het begin zo bang dat ik over mijn zadeltje heen zou zakken. Hoe bedoel je idioot
pi_42010195
Fietsen was bij mij (ondanks de vele hechtingen) niet echt een probleem, na 2 weken heb ik het weer geprobeerd en dat ging best goed (beetje gevoelig, maar niet pijnlijk). Sporten mag volgens mij pas na een week of 6 weer.
  donderdag 21 september 2006 @ 11:54:29 #181
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42010932
En als je dan toch perse wilt fietsen ondanks dat wat pijnlijk is, kun je toch ook gewoon in je pedalen gaan staan?

Ik sport sinds week 6 weer en dat gaat best goeed. Ik moet helaas mijn favoriete toestel nog even laten staan. (voor de billen) Hierbij heb ik nog teveel last van mijn lies. Ook als ik een zwaar onwillig boodschappenkarretje heb geduwd heb ik hier nog goed last van. Dokter zei toen dat ik een spier verrekt had. Maar verrek ik dan elke keer mijn spier? Lijkt me niet, heb meer het idee dat het nog een 'nawee' van de bevalling is. Heb ook nog wel eens aan die kant op mijn schaamheuvel een branderig gevoel. Net als dat je vel uit elkaar getrokken wordt zeg maar. Herkent iemand dit?

Het is inmiddels donderdag en ik mis mijn jongens. Baal dat ik vanmiddag en vanavond nog moet werken. Ondanks dat mijn werk superleuk is, ik mis gewoon mijn kereltjes. Ze zijn deze week 3 dagen volledig weg en ik merk aan ze dat ze daar niet zo goed tegen kunnen. Léon was vanmorgen chagerijnig en Cas is na vijven niet meer te genieten. Ja, dan wel, dan voel ik me schuldig en dan mis ik ze.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 21 september 2006 @ 11:57:50 #182
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_42011025
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:44 schreef m@x het volgende:
Ik was in het begin zo bang dat ik over mijn zadeltje heen zou zakken. Hoe bedoel je idioot
technisch gezien is het mogelijk , ik sta nergens meer van te kijken

Hier ben ik druk bezig met om de twee uur te voeden overdag, en 'nachts weer terug naar af : om de 3 uur.Mijn bv was teruggelopen door het kolven op mijn werk, en ik wil koste wat kost de produktie weer ophogen..
Maar vermoeiend is het wel hoor. Ik wordt ook steeds minder geduldig 'snachts omdat ik al een paar keer 7 á 8 uur heb kunnen doorslapen.
Slaap is zó belangrijk! het is niet voor niets een martelmethode geweest om mensen geen slaap te gunnen..

Ik vind het ook wel gemeen af en toe dat man gewoon doorslaapt, gisteren heeft hij daarom van 1 tot 2 's nachts Daniël getroost omdat hij last van de darmen had. Ik dacht er in eerste instantie niet eens aan dat hij ook nog kon helpen.. soms groei je er gewoon in...
pi_42013726
Deze mama is net bij de tandarts geweest om gaatjes te boren en heeft nu helemaal geen gevoel meer in haar mond. En ik heb zooooo zin in een broddje hagelslag
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_42013927
@Yppy: Ik heb ontstoken hechtingen gehad en toen kreeg ik van de HA een receptje voor Jodiumscrub. Daarmee moest ik drie keer per dag de boel daaronder schoonmaken. Dat heeft geholpen, na ruim een week was het genezen.

En nu voor mijn verkouden Kennemans zorgen...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_42015763
Over anderhalve maand moet ik Anna ook alleen laten Belana, zie er nu al tegenop.

Mag je niet eten dan MeNicole? Of kun je dat niet?

PV, er is niks ontstoken geloof ik, het voelt alleen nog blauw. Was normaal volgens de vk. Het is behoorlijk gebutst en er is flink gehecht. Volgende week nacontrole, dan weet ik zeker dat het goed geheeld is.

Kunnen die CB artsen niet even en cursus sociale communicatie volgen? En het eens zijn met de lactatiekundige en zo hetzelfde advies geven.
*OUD heilige*
pi_42018247
Ja ik heb weer gevoel in mijn mond Drinken is zo leuk als je verdoving hebt gehad, loopt er zo weer uit.
Ik heb trouwens vandaag weer voor het eerst gefietst. Op hobbelige wegen kon ik het nog wel voelen, vooral daar waar de (ook onstoken) hechtingen hebben gezeten. Maar het was wel weer een keertje lekker om te fietsen. Tis mooi weer dus dat scheeld ook een stuk.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 21 september 2006 @ 17:22:59 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_42020016
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:54 schreef dutchie het volgende:
Herkent iemand dit?
Ik heb hoegenaamd geen last meer, alleen als ik de kinderwagen een stoepetje op moet tillen, dan zet ik blijbaar op een bepaalde manier kracht wat druk op mijn bekken geeft. het duurt gewoon wel even voordat je daar echt weer helemaal vanaf bent

Yppy, moeilijk he, dat je dan je kindje achter moet laten. Met Liam ben ik daar al helemaal aan gewend, maar ik moet echt opnieuw wennen nu weer en opnieuw denk ik dat IK het beste voor Ezra kan zorgen
stormy waters...
sailin'
pi_42028848
doen jullie ook iets als nagym of nayoga ofzo? dat heeft bij mij wel goed geholpen: hele fijne oefeningen voor bekkenbodem- en andere spieren.
  donderdag 21 september 2006 @ 22:28:12 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_42030949
ik doe de chiropractor, as always, voor mij is dat voldoende
stormy waters...
sailin'
pi_42031309
geeft die ook oefeningen mee voor thuis?
  donderdag 21 september 2006 @ 22:46:19 #191
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42031838
Ik deed niks, kwam vanzelf weer goed . Maar dat brakke lijf herken ik wel, nog nooit zoveel pijntjes en auwtjes gehad als na de geboortes.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_42032627

Grrr, wilde iets zeggen, maar weet niet meer wat.
Nouja, ga dan maar pitten. Heb hele erge buikpijn, stomme ongesteldheid!
En morgen de fitnesstest, ieks!
pi_42038503
Het lijkt me zo raar Belana, vooral omdat ze al een maand (twee dagen in de week) naar het kdc gaat, terwijl ik nog niet aan het werk ben. Dat heb ik bewust zo gepland, omdat ik dan zelf kan oefenen en uit kan rusten voor ik weer aan het werk moet. Alleen is het kdc hier maar vijf minuten lopen vandaan. Ben zo bang, dat ik daar straks voor het raam ga staan.

De nayoga ging niet door hier bixis. Vond ik wel erg jammer, want het had me leuk geleken iedereen weer te zien. We hebben tijdens de gewone lessen wel al tips gehad voor na de bevalling.

Mijn kwaaltjes vallen me ontzettend mee. Behalve fietsen dan Ik kan al best ver lopen (zondag anderhalf uur) en heb er echt zin in weer te sporten.
*OUD heilige*
pi_42038811
Ik heb thuis de bekkenbodem oefeningen gedaan, heeft wel goed geholpen want het hing voor mijn gevoel helemaal los in het begin!
Wat fietsen betreft, dat deed ik na 2 maanden weer, eerder durfde ik niet. Inmiddels fiets ik heel wat af, maar als ik langer dan 30 minuten achter elkaar op de fiets zit, gaat de plek waar ik gehecht ben pijn doen, echt een rotgevoel, terwijl het er helemaal netjes en goed uitziet.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:36:09 #195
108648 cattie
lieve moeder
pi_42040881
Wat rot Fuente dat je dat nu nog voelt!
Ik doe bekkenbodem oefeningen, fysio en sinds woensdag moet ik van de fysio elke dag oefeningen voor mijn stuitje doen. Dat kreng gaat niet vanzelf terug naar zijn eigen positie, da's nogal pijnlijk met zitten.
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:39:36 #196
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42040955
Hoe laat ga je fitnessen, Ingrid?
Wat een vervelende klachten he die je kunt oplopen na de zwangerschap
Met mij gaat het allemaal wel lekker, wat moe maar daar hebben we het al over gehad. Ik heb ook wel weer zin om te sporten maar wanneer doen jullie dat dan? Doordat Scahnulleke 's avonds vaak weg is heb ik niet veel tijd over en als hij dan eens thuis is vind ik het ook wel zo gezellig om ook thuis te zijn.
Lekker douchen!
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:43:06 #197
108648 cattie
lieve moeder
pi_42041032
Ik sport nu op de dag dat mijn man thuis is en als ik over 1,5 week weer ga werken (oh wat komt dat dicht bij!) dan ga ik voor mijn werk sporten. Om 7.45 uur sta ik dan in de sportschool. Brrr, maar anders gaat het eigenlijk niet, aangezien ik met mijn fysio sport en die is er 's avonds niet.
pi_42041072
Sjak, ben net terug. Ik vond het maar niks. Maar ik moet wel helaas.
Mn heup en rug doen nu zeer. Zucht, was er maar een wonderpil....!
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2006 @ 10:47:07 #199
81992 Githa
pi_42041117
Ik zou dat daar toch wel aangeven Ingrid, dan kunnen ze je aangepaste oefeningen geven.
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:48:09 #200
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42041137
Sporten wordt leuker als je het langer doet en er goed/beter in wordt. Vraag maar aan Yppy, die vond het eerst ook niet leuk en nu kan ze niet wachten om weer te kunnen beginnen. Ik vind het heerlijk om door middel van sport wat frustraties kwijt te kunnen, lekker lopen of fietsen, blijk op oneindig, verstand op nul/ Komt wel goed Ingrid, even op je tanden bijten!
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')