Ik denk het niet, ze had toen net gegeten (het was echt bedoeld als proef, of ze uberhaupt een fles wilde enzo) en zat al redelijk vol. Maar pas nadat ze het laatste slokje uit de fles had gedronken ging het lichtje uit. Misschien een toevalstreffer hoor maar dat gevoel had ik er toen niet bij.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Hm, misschien is dit omdat je de hoeveelheid dan beter kan afstemmen, zodat je zeker weet dat ze echt verzadigd is?
Ja, van mij ook maar wij kregen een hele verhandeling over darmen die lui worden en weet ik veel wat. Maar goed, dat was ook de keer dat ze net ff wat weinig aangekomen was. Maar ik bedoel maar, al die adviezen... brrrr.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef sjak het volgende:
[..]
Mag niet? Waarom niet? Zolang zij goed blijft plassen, tevreden is en aanokmt enzo, dan mag ze van mij hele nachten slapen
Tja, ik weet het ook allemaal niet hoor. Ik doe gewoon wat ik denk dat het beste voor haar is. Zij blijft zelf slapen dus het kan blijkbaar geen kwaad, als ze honger heeft dan wordt ze wel wakker denk ik dan. Overmorgen mogen wij weer naar het CB, ben wel benieuwd hoor wat ze zeggen. Maar dan nog maak ik zelf mijn beslissingen of ik daar wat mee doe. Zo werd ons ook afgeraden om een fles (afgekolfde melk) te geven en een speen, wij doen dat beiden vanaf het begin al en voelen ons daar goed bij, dan is het wat mij betreft een goed iets.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, van mij ook maar wij kregen een hele verhandeling over darmen die lui worden en weet ik veel wat. Maar goed, dat was ook de keer dat ze net ff wat weinig aangekomen was. Maar ik bedoel maar, al die adviezen... brrrr.
Ik las in het borstvoedings handboek dat je 'het hele idee van zelf 's nachts door slapen los moet laten'. Dat je moet genieten van de tijd met je kind (duuuuh), ook al is dat 's nachts en dat we ten onrechte denken dat we recht hebben op door slapen. Ja, dikke doei!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:20 schreef sjak het volgende:
Nee, dat doorslapen doet ze pas sinds een paar dagen.![]()
Ik ken het zelf alleen niet.quote:Today's society leads us to believe that "normal babies" sleep through the night from about two months; my research indicates that this is more the exception than the rule. The number of families in your boat could fill a fleet of cruise ships.
"At our last day-care parent meeting, one father brought up the fact that his two-year-old daughter wasn't sleeping through the night. I discovered that out of 24 toddlers only six stayed asleep all night long."
.Robin, mother of thirteen-month-old Alicia
Dat is wel heel herkenbaar ja. Wij zijn ooit heel hoopvol aan flesvoeding begonnen bij Eva, in de hoop dat ze zou doorslapen. Nou dan kom je van een koude kermis thuisquote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef m@x het volgende:
Het klinkt misschien stom maar ons hielp het om te gaan slapen met het idee dat het weer een nacht met onderbrekingen zou gaan worden in plaats van wanhopig te hopen op een nacht zonder onderbrekingen. Dat doen we trouwens nog steeds. De teleurstelling als Kai 's nachts wakker wordt lijkt dan wel minder groot te zijn.
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:44 schreef m@x het volgende:
Ik was in het begin zo bang dat ik over mijn zadeltje heen zou zakken. Hoe bedoel je idioot![]()
Ik heb hoegenaamd geen last meer, alleen als ik de kinderwagen een stoepetje op moet tillen, dan zet ik blijbaar op een bepaalde manier kracht wat druk op mijn bekken geeft. het duurt gewoon wel even voordat je daar echt weer helemaal vanaf bentquote:Op donderdag 21 september 2006 11:54 schreef dutchie het volgende:
Herkent iemand dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |