Hoezo niet, volgens mij is het best zo type die alles voor geld zou doen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk het wel, ik zie hem niet in Quatar gaan ballen.
Of samen met Cocu naar Sidneyquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo niet, volgens mij is het best zo type die alles voor geld zou doen...
Ik denk niet dat die nieuwe vriendin van hem buiten de PC Hooftstraat kanquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoezo niet, volgens mij is het best zo type die alles voor geld zou doen...
Dat klopt, gister was ze nog op scherm in eindhoven. niet zo fraaiquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die nieuwe vriendin van hem buiten de PC Hooftstraat kan
Wil jij hem echt naar ajax zien gaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop op een transfer naar Ajax waarmee de cirkel rond is
Wij hebben respect voor onze helden....quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wil jij hem echt naar ajax zien gaan![]()
Graagquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij toch ook met Van Hooijdonk en Bosveltquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wij hebben respect voor onze helden....
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat betekent regules?quote:
eerder andersom denkquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ben ook wel heel benieuwd wat ie gaat doen , of dat ie nog 1 keer voor het grote geld kiest of dat ie gaat kiezen voor clubliefde mocht Ajax hem benaderen.
Dat wordt dan weer gewoon New Amsterdam met al die Nederlanders.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:25 schreef Grulez het volgende:
Ik vind de New York Red Bulls wel wat voor hem.
Laat Patrick maar komen ja!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef PLAE@ het volgende:
Ajax graaghij neemt toch genoegen met een rol op het 2e plan en volgend jaar gaan er grootse dingen gebeuren bij ons. Het team is echt perfect in balans als het zo blijft als het is.
quote:
Kluivert moet inderdaad nog een wedstrijd komen in de kuipquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]![]()
Vertel het 'm dan zelf maar eens, wijsneus, in plaats van die domme nietszeggende smileys te posten.. Niet iedere Fok!-user heeft een talenknobbel...
on-topic:
Het zou jammer zijn wanneer Kluivert komend seizoen niet meer op de (nationale) voetbalvelden te bewonderen is. Hij heeft door blessures dit seizoen (wederom) niet z'n volle potentieel kunnen tonen, maar af en toe was er weer een glimpje van de oude Kluivert te besporen..![]()
En dan ga je hem weer uitschelden? Terwijl je hem afgelopen dinsdag nog hartstochtelijk heb toegejuicht?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kluivert moet inderdaad nog een wedstrijd komen in de kuip![]()
hmmm...hij gaat trouwen met deze vrouwquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
'Kluivert krijgt geen contractverlenging'
quote:Kluivert lonkt naar Ajax
Door: Remco Janssen
Gepubliceerd: vandaag 13:58
Update: vandaag 15:07
De wegen van Patrick Kluivert en PSV scheiden. De aanvaller heeft van de clubleiding te horen gekregen niet in aanmerking te komen voor een nieuw contract.
Er is interesse uit het buitenland voor de 30-jarige Kluivert, die zelf echter graag in Nederland wil blijven. Zijn vriendin, styliste Rosanna Lima, is op dit moment zwanger van hun eerste kind.
In een exclusief interview met Dagblad De Pers, dat morgen zal verschijnen, geeft de oud-international aan een grote voorkeur te hebben voor de club waar hij zijn carrière begon. ‘Er is maar één club in Nederland waarvoor ik wil spelen en dat is Ajax.’
Kluivert kreeg de afgelopen maanden veel kritiek te verduren. Zijn comeback op de Nederlandse velden was minder succesvol dan gehoopt. Hij was geen vaste keus voor trainer Ronald Koeman en kwakkelde tevens mijn zijn fysieke gestel. Maar Kluivert is strijdbaar. ‘Mensen weten hoe mijn knie eruit ziet. Die is niet meer van een 18-jarige. Maar dat betekent niet dat ik versleten ben.’
Aan stoppen denkt Kluivert dan ook voorlopig niet. Eerder gaf hij vorige week al aan nog minimaal twee jaar te willen spelen. ‘Mijn ambitie ligt nog steeds bij het voetbal. Op het veld voel ik mij als een vis in het water.’
Hij wordt natuurlijk niet voor de basis gehaald, als hij komt. Maar als tweede man achter Huntelaar. En om eventueel iets te forceren. Plus dat hij anderen altijd beter laat voetballen. En hij heeft een schat aan ervaring wat hij kan over brengen aan de andere jongens. Dan heb je Stam achterin, Davids op het midden en Kluivert in de spits. Top!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Catch22- het volgende:
van mij niet. Als hij in een slecht systeem 3x in een seizoen scoort, gaat hij er echt niet 17 inleggen in een goed systeem... geloof er niets van
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zou het super vinden als Patrick terugkeert!
Gaaf, kan hij mooi de jonkies vertellen hoe je voor je sport moet levenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:42 schreef koningdavid het volgende:
Bovendien kan hij ook een mentorfunctie vervullen buiten het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |