Dat zou mij dan 2 vaten bier opleverenquote:Op zondag 7 januari 2007 05:44 schreef tong80 het volgende:
Patrick speelt zich de tweede helft van het seizoen weer in het Nederlands elftal
Ach, mij lijkt het wel goed mits hij in vorm is!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:48 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat zou mij dan 2 vaten bier opleverendus ik hoop dat hij geselecteerd wordt
ben je allemaal oude topics aan het kicken ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:45 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat ie niet door van Basten is geselecteerd.
quote:Topclubs gaan autoracen
Grote voetbalclubs in Europa storten zich op een andere sport: autoraces. Clarence Seerdorf van Milan en Patrick Kluivert van PSV zien het wel zitten dat hun clubs het circuit opgaan met bolides die meer cilinders hebben dan de Formule 1. Kluivert: "Als ze een coureur zoeken, hou ik me aanbevolen."
Die zijn beide beschikbaar dus Kluivert mag op de bank beginnen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag spelen als Farfan/Kone niet beschikbaar zijn
En gelijk heeft 'ie.. Maar afijn, PSV (en Koeman) heeft het kampioenschap al eerder dit seizoen 'verspeelt' door wedstrijden niet te beslissen, terwijl het wel de mogelijkheden daartoe had.. Jammer voor Patje, sneu voor de fans, volgend jaar beter?quote:Kluivert: 'Wissel sloeg helemaal nergens op'
24/4/2007 11:45
Het dreigende mislopen van de titel heeft bij PSV onderhuidse irritaties aan de oppervlakte gebracht. Patrick Kluivert voelt zich miskend en noemt het wisselbeleid van trainer Ronald Koeman 'gênant'.
Vooral de wissel van Ronald Koeman, die halverwege de tweede helft Género Zeefuik inbracht, was voer voor een flinke discussie. De licht aangeslagen Jefferson Farfán achtte zichzelf in staat om door te spelen. Kluivert vroeg zich af waarom niet hij maar Zeefuik als vervanger van Farfán in het veld kwam.
'Gênant. Die wissel sloeg helemaal nergens op. Diep triest', vertelde de aanvaller maandag. 'Een jonge jongen moet je inbrengen wanneer je met 2-0 of 3-0 voor staat, maar niet als het om het kampioenschap gaat.'
Voor Kluivert staat dit geval niet op zichzelf. 'Er wordt net gedaan of ik niet meer kan voetballen, of ik nooit iets gepresteerd heb.' De 79-voudig international voelt zich gesteund door medespelers, die de gang van zaken ook vreemd vonden.
Mogelijk koos Koeman voor de zeventienjarige Zeefuik met het oog op de toekomst, ook omdat het de vraag is of Kluivert komend seizoen nog in Eindhoven speelt. Overigens bracht toenmalig Ajax-coach Louis van Gaal hem in 1995 in tijdens de Champions League-finale tegen AC Milan. Kluivert was toen achttien jaar jong, al had hij toen wel meer ervaring dan Zeefuik nu.
supersub bij ajax?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:43 schreef DrDentz het volgende:
Misschien neemt AZ hem er volgend seizoen bij voor de nodige Champions League ervaring, Van Gaal heeft wel een zwak voor Kluivert
Zou een slimme zet zijn, niet geheel ondenkbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:43 schreef DrDentz het volgende:
Misschien neemt AZ hem er volgend seizoen bij voor de nodige Champions League ervaring, Van Gaal heeft wel een zwak voor Kluivert
Ben je de CL finale 95 alweer vergeten Patje?quote:'Een jonge jongen moet je inbrengen wanneer je met 2-0 of
3-0 voor staat, maar niet als het om het kampioenschap gaat.'
Toen had Patje het hele seizoen al in de hoofdmacht van Ajax gespeeld. Toch wel even een verschil met Zeefuik die voor de derde (?) keer mee deed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:11 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ben je de CL finale 95 alweer vergeten Patje?![]()
de een na laatste wedstrijd in de Eredivisie is ook wel een verschil met een Champions League finalequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toen had Patje het hele seizoen al in de hoofdmacht van Ajax gespeeld. Toch wel even een verschil met Zeefuik die voor de derde (?) keer mee deed.
Nou ja, het was dan ook niet zomaar 'de op een na laatste wedstrijd'. Het was praktisch de kampioenswedstrijd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:19 schreef Flashwin het volgende:
[..]
de een na laatste wedstrijd in de Eredivisie is ook wel een verschil met een Champions League finale
quote:Kluivert: "Wisselbeleid Koeman slaat nergens op"
24 april 2007
Patrick Kluivert is boos op Ronald Koeman. De spits is woedend over het feit dat de coach in het duel met FC Utrecht niet hem, maar Genero Zeefuik halverwege de tweede helft in het veld bracht voor Jefferson Farfan. "Er wordt net gedaan of ik niet meer kan voetballen, of ik nooit iets gepresteerd heb", zegt hij in De Telegraaf.
Kluivert liep de gehele tweede helft warm, evenals Zeefuik. Toen Koeman in de 69ste minuut besloot om Jefferson Farfan naar de kant te halen, verkoos hij de jongeling boven de routine van Kluivert. Deze wissel pakte slecht uit. Zeefuik speelde zwak en tot overmaat van ramp gaf PSV nog een zeker lijkende zege uit handen.
"Die wissel sloeg helemaal nergens op", moppert Kluivert. "Het was gewoon diep triest. Zo'n jonge jongen moet je inbrengen wanneer je met 2-0 of 3-0 voor staat, maar niet als het kampioenschap op het spel staat", aldus de oud-Ajacied, die in de Galgenwaard pas in de allerlaatste minuut in het veld mocht komen.
Volgens Kluivert is het niet de eerste keer dat hij over het hoofd gezien gezien wordt door Koeman. "Het is nu al de tweede keer dat dit gebeurt. Er wordt net gedaan of ik niet meer kan voetballen, of ik nooit iets gepresteerd heb. Het begint gênant te worden. Dat is ook wat ik hoor in mijn omgeving. Ook van medespelers hoor ik in de wandelgangen dat ze het vreemd vonden", aldus de topscorer aller tijden van Oranje.
Blijft toch wel een verschil, eredivisie kampioen en europees kampioen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, het was dan ook niet zomaar 'de op een na laatste wedstrijd'. Het was praktisch de kampioenswedstrijd.
Bovendien is Zeefuik een stuk minder getalenteert als Patje destijds...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toen had Patje het hele seizoen al in de hoofdmacht van Ajax gespeeld. Toch wel even een verschil met Zeefuik die voor de derde (?) keer mee deed.
Die avatarquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef Consigliere het volgende:
Kluivert laat nu wel heel duidelijk blijken dat hij weg wil... Hij kan ook beter bij Ajax of Az ( van Gaal) op de bank zitten, dan bij Psv en die engert van een Koeman
Schut moest gedekt worden door Alcides maar die liet zijn man lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je wat een mongool om Zeefuik Schut te laten dekken
Je begrijpt het niet helemaal volgens mijquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schut moest gedekt worden door Alcides maar die liet zijn man lopen.
Ken je feiten voordat je zo maar wat uitkraamt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |