ff sms-enquote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef Bluezz het volgende:
Mauritsje is alweer weg
Maar ik heb zijn foonnummer
Ging laatst mijn lege kratten Jupiler inleveren bij de Plus, kreeg iets van 30 euro's terug...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
Boodschappen doen met 3,25 aan statiegeld en daarvan voor 3,25 aan spullen halen. Yeah
Ik ben klaar voor vanavond, bier frituur en pizza
H1 M4uw, hoest met @win?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo van : Hey Mauw, hoest met Edwin
Je hebt een blikje bier?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
Boodschappen doen met 3,25 aan statiegeld en daarvan voor 3,25 aan spullen halen. Yeah
Ik ben klaar voor vanavond, bier frituur en pizza
Thuisquote:
Mooie provinciequote:
quote:
Met spitsmuis toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef DeTolk het volgende:
met wie hokt die Maurits ook al weer ?
beter dan een eilandquote:
Niet alles te letterlijk nemen eilandquote:
ik lees en interpreteer selectiefquote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Niet alles te letterlijk nemen eiland
Dat blijkt wel weerquote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ik lees en interpreteer selectief![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt een blikje bier?
Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ik lees en interpreteer selectief![]()
Dat krijg je als je in zo'n godvergeten gat gaat wonenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef Bjoro het volgende:
en ik loop hier alleen .... in een te stille stad
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef clauwheee het volgende:
Graaaag MM!
Ik heb trouwens al weekend
ik hoop dat die onweersbui bij jou voor de deur geen voorteken isquote:Op donderdag 14 september 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
Nog maar 1 uurtje en dan begint mijn cluppie aan het moeilijke UEFA-cup avontuur.
Ach, mijn eerste auto had ook geen stuurbekrachtiging, dat leert je wel om in 1 keer goed in te parkerenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=36251666&p_type_lijst=RL&o_id=3652898 dat moet m'n eerste bak gaan worden, één minpuntje geen stuurbekrachtiging.
En aangezien ik al geen ster in inparkeren ben is het mss wel beter, en hoor veel goede verhalen over de corsa op de standaard "Is een duitser/slopel" dingen na dan...quote:Op donderdag 14 september 2006 17:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, mijn eerste auto had ook geen stuurbekrachtiging, dat leert je wel om in 1 keer goed in te parkeren
Vriend van mij had een corsa gekocht met meer dan 300.000 km op de teller, ding reed nog prima!
tja, er zijn er toch niet voor niets zoveel van verkocht.... en belangrijker, er rijden er nog steeds veel van.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En aangezien ik al geen ster in inparkeren ben is het mss wel beter, en hoor veel goede verhalen over de corsa op de standaard "Is een duitser/slopel" dingen na dan...
veel plezier!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naar Euroborg is
Op groot scherm.
sterkte ermeequote:Op donderdag 14 september 2006 17:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=36251666&p_type_lijst=RL&o_id=3652898 dat moet m'n eerste bak gaan worden, één minpuntje geen stuurbekrachtiging.
U rijd een VW Golf?quote:
Ik zat ook in mijn PSV shirt te kijkenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee nog even haar fc shirtje gaat strijken
Je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |