tuurlijk er waren zelfs 2 topicsquote:Op donderdag 14 september 2006 03:44 schreef NorthernStar het volgende:
Gun die mensen ook wat privacy.
Mislukt?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:45 schreef latevogel het volgende:
[..]
tuurlijk er waren zelfs 2 topics![]()
Ach, 2 topics met deze titel is geen overbodige luxequote:
Honger?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
Gun die mensen ook wat privacy. ??
Dan moet je niet aan bb meedoen lijkt me
Blijf dan thuis !
Klaar.quote:Kun je de titel even opnummeren ?
Ja of voor de filmpjes op de site ($$$)quote:Op donderdag 14 september 2006 03:52 schreef Suikeroom het volgende:
BB wil bepaalde scenes exclusief houden voor de reguliere uitzendingen op tv
Ik ving net zoiets op van dat ze toch geen goed gevoel had en misschien wou gaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Beeld van hun samen mag sowieso niet.
Geluid mag niet als er gelachen wordt.![]()
Hmm niet echt, toen er een paar meter afstand was, hadden we gelijk weer beeldquote:Op donderdag 14 september 2006 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ving net zoiets op van dat ze toch geen goed gevoel had en misschien wou gaan?
Misschien is het daar wel om, dat we dat niet mogen horen, en dat ze weer even omgepraat moet worden?
Ik denk toch echt dat het door rob komt hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 03:52 schreef Suikeroom het volgende:
BB wil bepaalde scenes exclusief houden voor de reguliere uitzendingen op tv om meer kijkenrs te trekken.. maar die 2 streamers die er nu nog zijn maakt tog ook geen reet uit![]()
Ik zou als ik hem was, haar er nu uit gaan halen !quote:Op donderdag 14 september 2006 03:59 schreef noucky het volgende:
Al draaien ze alles weg, dit riekt natuurlijk naar dat hun samen veel meer hebben als wat ze ons willen laten zien.
Rob weer over de rooie :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |