dan mag de ambulance je van mij laten liggen (is voor hen ook weer trauma) en bellen ze je familie om je uit de auto te halen en te verzorgen. Je ziekenhuisopname en behandeling mag je dan zelf betalen, want mijn centen hoeven jou niet op te lappen als jij jezelf dood (waarschijnlijk blijf je dan net weer leven, vandaar deze opmerkingen) wil rijden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het nog steeds een bizarre regel
Rijd me liever dood tegen een boom dan dat ik een boete betaal wegens geen gordel dragen
Ja, maar daar wordt het wegdek glad van, dan ben je met je hersens toch weer een gevaar voor anderen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:30 schreef DrDentz het volgende:
Nee laat maar mooi liggen, rot wel weg
Nou wie houdt je tegen? Vort, wel een flink dikke uitzoeken hé, straks gaat het mis!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:21 schreef DrDentz het volgende:
Rijd me liever dood tegen een boom dan dat ik een boete betaal wegens geen gordel dragen
Heb ik die dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:01 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja, maar daar wordt het wegdek glad van, dan ben je met je hersens toch weer een gevaar voor anderen.
Waarom zou je dan een boete krijgen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik doe altijd m'n gordels om hoor, ben niet suicidiaal ofzo
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Dat moet je ook weigeren, gewoon vastklampen aan je wrak
al laten we die mensen zelf hun ziekenhuiskosten betalen.... scheelt ook al heel veel! Zelfde bij elke andere verzekering... Ben je zelf verwijtbaar, dan geen vergoeding.... Dus geen vergoeding voor dronken bestuurders/ rijden zonder helm of gordel/ te hard rijden, indien ze verongelukken!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Als de ambulance mensen die geen gordel of helm droegen dan ook gewoon laten liggen.. Het geld en de tijd kan beter gebruikt worden voor mensen die er niet zelf voor kiezen om te verongelukken.
alleen als je directe link kunt bewijzen en die is er vaak niet.. (bewijsbaar) en een hardloper is juist gezond bezig (tenzij arts heeft gezegd het niet te doen)quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:47 schreef DrDentz het volgende:
En rokers die kanker krijgen zelf laten betalen.
En hardlopers die een hartaanval krijgen ook.
Agreed nigga!quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:14 schreef DrDentz het volgende:
cops aint got nothing on me
Nederland heeft een tekort aan donors, en naar wie mogen de organen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:47 schreef DrDentz het volgende:
En rokers die kanker krijgen zelf laten betalen.
En hardlopers die een hartaanval krijgen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |