Succes!quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik zal de geschiedenisboeken ingaan als de Rosa Parks onder de niet-gordeldragers wanneer ik symbolisch weiger m'n boete te betalen
Wat een magnifieke uitspraak. Heerlijk. Dit zou Basil van Fawlty Towers wel een hebben kunnen gezegd.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Politie agenten zouden in zulke gevallen hun dienstwapen moeten mogen gebruiken.
ja geld ophalen.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Nou? Waarom moet je een gordel dragen of een helm op? Wat heeft de plietsie ermee te maken of je verongelukt ofniet, dat is toch je eigen wil
Als ze zo graag willen dat ik een gordel draag en blijf leven, waarom komen ze dan niet iedere dag gezellig allemaal een kopje koffie drinken hier?
Geldklopperij zeg ik je!
Als je zonder gordels mocht rijden leidt dat tot hogere verzekeringspremies enquote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zijn verzekeringen voor toch?
Ik denk eerder dat er weer een Darwin-award klaar gezet kan worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik zal de geschiedenisboeken ingaan als de Rosa Parks onder de niet-gordeldragers wanneer ik symbolisch weiger m'n boete te betalen
als een helm dragen in de auto verplicht was vond de meerderheid het ook wel oke.. regels zijn nu eenmaal regelsquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:35 schreef ANWB het volgende:
Het valt mij op dat iedereen het zelfde reageerd, regels zijn regels......
Tja, als er een boete staat op het niet dragen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
als een helm dragen in de auto verplicht was vond de meerderheid het ook wel oke.. regels zijn nu eenmaal regels
TS heeft wel een puntquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:13 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tja, als er een boete staat op het niet dragen...
wat zeik je nou eigelijk? omdat je het niet kan winnen ga je maar stomme voorbeelden bedenken?
trieste rukker
En jij gaat schelden omdat je het niet kan winnen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:13 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tja, als er een boete staat op het niet dragen...
wat zeik je nou eigelijk? omdat je het niet kan winnen ga je maar stomme voorbeelden bedenken?
trieste rukker
Daar gaat het niet over uit, in de grondwet staat dat het wel mag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:52 schreef DrDentz het volgende:
zo'n raderdetector verbod vind ik opzich niet zo'n punt, want waarom zou je zo'n ding willen hebben als je je ook gewoon aan de maximumsnelheid kan houden? daarmee breng je dus wel anderen in gevaar
Je romantiseerd teveel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:05 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik draag ook nooit een gordel, een echte kapitein gaat met zijn schip ten onder![]()
Hierom: (waargebeurd)quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Nou? Waarom moet je een gordel dragen of een helm op?
3 doden, 1 persoon zonder gordelquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:26 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Hierom: (waargebeurd)
http://www.youtube.com/watch?v=OA1hwjBJS5E
Waargebeurdquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:26 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Hierom: (waargebeurd)
http://www.youtube.com/watch?v=OA1hwjBJS5E
ja, degene die los zat heeft de rest zo geduwd en gestoten dat ze dood zijn, behalve z'n vriendin, die een hersenbeschadiging heeft door de kopstootquote:
En wat te denken van die hulpverleners enzo hè? Die jou lekker van de weg mogen schrapen, als jij met je fox omkiepert en je hersenen half verspreid over de weg liggenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Nou? Waarom moet je een gordel dragen of een helm op? Wat heeft de plietsie ermee te maken of je verongelukt ofniet, dat is toch je eigen wil
Als ze zo graag willen dat ik een gordel draag en blijf leven, waarom komen ze dan niet iedere dag gezellig allemaal een kopje koffie drinken hier?
Geldklopperij zeg ik je!
Dus je wil dat je familie je komt schrapen van de grond ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat is toch hun baan? Hadden ze maar een vak moeten leren hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |