Dat deed ik.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:26 schreef DrDentz het volgende:
Geef dan een reden?
Politie agenten zouden in zulke gevallen hun dienstwapen moeten mogen gebruiken.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Dat moet je ook weigeren, gewoon vastklampen aan je wrak
Ik heb je toch al verteld waarom het zo is. Wil je het niet begrijpen ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik durf te wedden dat de snor die je een bon uitschrijft hier ook geen antwoord op heeft, zeggen ze alleen "dat staat in de regels"
Daar zijn verzekeringen voor toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:25 schreef Thieske het volgende:
Je kost de maatschappij geld als je half dood in een ziekenhuisbed ligt.
Zodra iedereen zonder gordel mag rijden vliegen de verzekeringspremie's omhoog.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zijn verzekeringen voor toch?
je uitvaart verzekering ja...quote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zijn verzekeringen voor toch?
Nee hoor, jij wilt gewoon dingen voor andere mensen bepalenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:37 schreef Thieske het volgende:
En door josti's zoals de TS die graag zonder gordel rijden zijn de premie's al hoger dan strikt noodzakelijk.
Lastig he, tegenargumenten verzinnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:38 schreef quote: het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wilt gewoon dingen voor andere mensen bepalen
slaat nergens op
Ik heb juist goede argumentenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:39 schreef Thieske het volgende:
[..]
Lastig he, tegenargumenten verzinnen.
Heb je ook hersens?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:40 schreef DrDentz het volgende:
en standpunten
Daar ben ik dan ook voorstander van.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:43 schreef DrDentz het volgende:
Dat argument van jou, gaat alleen over kostenbesparing.. op die manier kun je alle probleemjongeren ook wel ergens in de zee dumpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |