Ik ben lief, dus post maar die handelquote:Op donderdag 14 september 2006 02:20 schreef Litso het volgende:
Men neme:
1 schattig icon
[afbeelding]
1 leuk meisje
[afbeelding]
onherkenbaar gemaakt voor de foto, maar geloof maar van mij dat ze leuk is
1 blauw kleurtje
[afbeelding]
Want zonder tel je uiteraard niet mee.
En het resultaat: het liefste meisje ooit!
Kortom, aanbid haar hier
Als jullie lief zijn post ik misschien haar boezem nog even
OP quotenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben lief, dus post maar die handel![]()
Ach je hebt er tenminste je best op gedaanquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Belangrijke gedeelte uiteraard vetgedrukt![]()
Zeg jij met zó'n topicquote:Op donderdag 14 september 2006 02:28 schreef Litso het volgende:
Even wat bagger verwijderd.
Wat is er mis met het topic?!quote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zeg jij met zó'n topic
zijn jullie nu al vriendje en vriendinnetje of hoe zit et![]()
![]()
Slechts enkele wekenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zeg jij met zó'n topic
zijn jullie nu al vriendje en vriendinnetje of hoe zit et![]()
![]()
niksquote:Op donderdag 14 september 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is er mis met het topic?!
Hoi ik ben kapitein koek en ik ga kebab van je makenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef Mr.Manson het volgende:
Hoi, ik ben een undercovermod en ik kom dit topic sluiten.
Mooie tekeningquote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Jezus wat geil!!
[afbeelding]
Hier wil ik hem ook wel in drukken.![]()
zullen wij ook verkering nemen hihiquote:Op donderdag 14 september 2006 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel tof enzo, en dat allemaal dankzij Fok!![]()
M'n eerste Dribbeltekeningquote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Jezus wat geil!!
[afbeelding]
Hier wil ik hem ook wel in drukken.![]()
JIHAD! JIHAD!quote:Op donderdag 14 september 2006 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi ik ben kapitein koek en ik ga kebab van je maken
Moet al het seksueel verkeer bij jou gemeld worden ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:33 schreef cerror het volgende:
Zeg klitso, al geneukt dan?
Dat heb ik niet van je gehoord op de meet
Liever niet, en bovendien heb ik al een vriendinquote:Op donderdag 14 september 2006 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zullen wij ook verkering nemen hihi![]()
Eentje die zelf boodschappen kan doen of moet je haar dan eerst losmaken?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Liever niet, en bovendien heb ik al een vriendin![]()
Neen, maar ik houdt van ongemakkelijke gesprekken over deze kwestie.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet al het seksueel verkeer bij jou gemeld worden ofzo?
Bind je haar ook vastquote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Liever niet, en bovendien heb ik al een vriendin![]()
Oh, daar zijn we heel gemakkelijk in hoor. Maar wel IRLquote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, maar ik houdt van ongemakkelijke gesprekken over deze kwestie.
quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef Mr.Manson het volgende:
[..]
Eentje die zelf boodschappen kan doen of moet je haar dan eerst losmaken?
Bier.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
'ik houdt'?
Zelfde als 'ik wordt'quote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
'ik houdt'?
Mag je bij mij ook wel eens doenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nog niet, maar wie weet![]()
Vraag c_c maarquote:Op donderdag 14 september 2006 02:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Mag je bij mij ook wel eens doen
Ze gaan het je toch niet vertellenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:38 schreef cerror het volgende:
Ach nevermind.
Ga maar misselijkmakend verliefd wezen.
Ik weet het allang.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze gaan het je toch niet vertellen![]()
Beetje dubbelop is het niet?quote:
waarom ?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil weten wat jij denkt te weten.
Ja hey, als je nou een derde was dan had dit nog reëel geklonken.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil weten wat jij denkt te weten.
Ja jezus, ga je nog zeggen of je denkt dat we geneukt hebben of hoe zit dat?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hey, als je nou een derde was dan had dit nog reëel geklonken.
Nu is het gewoon niets meer dan nieuwsgierigheid.
Hey, dat is mijn cadeau voor jou.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja jezus, ga je nog zeggen of je denkt dat we geneukt hebben of hoe zit dat?
Je bent er nogquote:Op donderdag 14 september 2006 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
SLAAP LEKKER DRIBBEL.
En toch doe je hetquote:Op donderdag 14 september 2006 02:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik weiger hier te reageren.
Het terminaalboy!quote:Op donderdag 14 september 2006 02:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je bent er nogDacht al, die is gaan slapen ofzo
![]()
Heel even maarquote:Op donderdag 14 september 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Het terminaalboy!
Je was toch zwart?
Héhéhé, waarom werd je dan zwart anywayz?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel even maar
Naja, 'even' is wat overdreven, yvonne ging namelijk zomaar pitten terwijl ze me weer blauw moest maken![]()
Wou even kijken of het ook opviel, en dat deed hetquote:Op donderdag 14 september 2006 02:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhéhé, waarom werd je dan zwart anywayz?
Heb je die ene screen nog bewaard ?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wou even kijken of het ook opviel, en dat deed het![]()
Wat die vliegende olifantensoa's nog an toe is dit dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef Litso het volgende:
Zeg, ga eens ergens anders slowchatten.
Uiteraardquote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je die ene screen nog bewaard ?
Een fantopic, en nou opzouten.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat die vliegende olifantensoa's nog an toe is dit dan?
Het aanbid-c_c-topic. Dúh!quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat die vliegende olifantensoa's nog an toe is dit dan?
Ik ken je niet eens!quote:Op donderdag 14 september 2006 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het aanbid-c_c-topic. Dúh!
Ik doe het welquote:Op donderdag 14 september 2006 04:08 schreef The_Terminator het volgende:
Ophoeren kansloze topicverneukersMachtige Litso verwijderd jullie zooi morgen toch wel
![]()
Je gaat me zaterdag pas voor het eerst zien.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:10 schreef killswitch het volgende:
c_c is de meest geile mod die ik ooit heb gezien, punt
Ik heb een dillemma, dan vier ik m'n verjaardag... Wat moet ik nuquote:Op donderdag 14 september 2006 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat me zaterdag pas voor het eerst zien.
Jij bent heul niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:26 schreef oshiro het volgende:
c_c![]()
[..]
Ik heb een dillemma, dan vier ik m'n verjaardag... Wat moet ik nu![]()
wacht ik maak er een R&P topic over en die mag jij lekker modden dan![]()
![]()
c_c is niet ccquote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef AlohaXa het volgende:
cc was toch altijd copycat... uit het zicht uit het hart
Wat is er mis met het topic? He?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leuk fantopic hoor.![]()
Clumsy_clown is een aardige meid.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat is er mis met het topic? He?
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:20 schreef Litso het volgende:
Als jullie lief zijn post ik misschien haar boezem nog even
Oh, ik heb besloten dat ik die toch maar niet met jullie deel. Ze zijn van mijquote:
Gerespecteerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, ik heb besloten dat ik die toch maar niet met jullie deel. Ze zijn van mij
ik ging op de ervaringen van J afquote:Op donderdag 14 september 2006 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat me zaterdag pas voor het eerst zien.
Aww, meneer is bezitterigquote:Op donderdag 14 september 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, ik heb besloten dat ik die toch maar niet met jullie deel. Ze zijn van mij
Mwa, ik zou nog maar even wachten totquote:Op donderdag 14 september 2006 14:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ging op de ervaringen van J af
Zaterdag kan ik wel stiekem spieken toch? Niemand hoeft het te weten.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, meneer is bezitterig. Wat lief
.
Ik kom wel naast je zitten, kan ik ook met jou spelenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zaterdag kan ik wel stiekem spieken toch? Niemand hoeft het te weten.
Een zenuwverhogend vooruitzicht.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kom wel naast je zitten, kan ik ook met jou spelen.
Vast wel, piemels zijn schattig en liefquote:Op donderdag 14 september 2006 15:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een zenuwverhogend vooruitzicht.
"Zal ze hem wel mooi vinden?."
En als hij bijt, gewoon terugbijten hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vast wel, piemels zijn schattig en lief.
Stort ter aarde en kus haar voeten.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:59 schreef Renesite het volgende:
O.
Wellus. door mezelfquote:
Neequote:Op donderdag 14 september 2006 16:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Stort ter aarde en kus haar voeten.
Mijn mondhoeken krulden opwaarts.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:22 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Clumsy_Clown is een tof mens. Ze windt er bijvoorbeeld totaal geen doekjes om.
Okee, slecht voorbeeld.
Dat is beter dan impulsief de juiste keuze verkwisten.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Ik twijfel nog.
Valt de juiste keuze wel te verspillen?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is beter dan impulsief de juiste keuze verkwisten.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:22 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Clumsy_Clown is een tof mens. Ze windt er bijvoorbeeld totaal geen doekjes om.
Okee, slecht voorbeeld.
Waarover?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Ik twijfel nog.
Als het een 'of-situatie' betreft, zou je door je keuze voor het ene een streep kunnen zetten door de ander.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:31 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Valt de juiste keuze wel te verspillen?
O.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Aangaande de tof-héé-dè-hèn!
Ja, nou, mijn keuze is gewoon nog niet àf, zeg maar. Het raakt kant noch wal. Het is zogezegd het bersten nabij.quote:
Ik luister Jeff Buckley. Reden genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Aangaande de tof-héé-dè-hèn!
Of ik kom, of niet, ligt een beetje aan de vraag, of ik op de dag zélf zin heb, of niet. En, of, ik, dan, niet, ziek, ben, want ik ben al 2 weken lang de ene dag topfit, en dan de dag daarna doodziek, zoals vandaag.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken krulden opwaarts.
Stiekem wil ik, dat jij ons zaterdag ook komt verblijden, met een bezoek.
Ja, máár! Er zijn ook uiterst ontoffe mensen die Jeff beluisteren. Het is geen defnitiekwestie.quote:
Kwesties en afhankelijkheden.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Of ik kom, of niet, ligt een beetje aan de vraag, of ik op de dag zélf zin heb, of niet. En, of, ik, dan, niet, ziek, ben, want ik ben al 2 weken lang de ene dag topfit, en dan de dag daarna doodziek, zoals vandaag.
,
Ja, die zal je hier in het topic niet vinden ben ik bang. Op de rest van Fok ook niet trouwens.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Jerruh het volgende:
je adoreert jezelf c_c?
geef mij maar Cc!.
"Egominnen": Van iemand met een minderwaardigheidscomplex houden.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Iets contamineert aan iemand adoreren die niet zelfminnend is.
Ik vind "inferieurofiel" beter, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
"Egominnen": Van iemand met een minderwaardigheidscomplex houden.
Een nieuw werkwoord is geboren.
Tot je het gaat vervoegen als werkwoord.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:52 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
[..]
Ik vind "inferieurofiel" beter, eerlijk gezegd.
"Pedoseksueel" 'vervoeg' je toch ook niet tot werkwoord? Niet elke zelfstandig naamwoord kan dat.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Tot je het gaat vervoegen als werkwoord.
"Ik heb geïnferieurofield."
Ik appelde een inferieurofiele peer.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:01 schreef ehqo het volgende:
Zelfstandige naamwoorden en werkwoorden. Appels en peren.
Deel het met ons!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Ik vermoed dat ik besloten heb!
Moment suprème.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Ik vermoed dat ik besloten heb!
Dat is de prangende.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:08 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Ik heb er een goedgelijkend antwoord op, maar u moet mij even de tijd gunnen de vraag te overdenken nietwaar, dat doen alle geleerden begrijpt u wel, die denken even na voor ze een antwoord geven. De vraag luidde aldus: is c_c tof, zo luidde de moeilijke vraag, is het niet?
Een verrassende conclusie. Leg uit, wat bracht u tot dit oordeel?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:14 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Eens kijken. Eens even nadenken. Eh. Nee.
Nou, ziet u, het is zo een overweldigend loslippige vraag, ik kan niet meteen de vrouwelijke tofheid te berde brengen.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Een verrassende conclusie. Leg uit, wat bracht u tot dit oordeel?
Neenee. Dit werkt een beetje als het 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is'-principe. Bewijs maar eens dat ik niet tof ben!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:55 schreef 20YearsOfSnow het volgende:
Bewijslast!
Ik moet wel ja zeggen, anders gaat Litso boos wordenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Maarmaar. Ik ben leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |