Ik ben lief, dus post maar die handelquote:Op donderdag 14 september 2006 02:20 schreef Litso het volgende:
Men neme:
1 schattig icon
[afbeelding]
1 leuk meisje
[afbeelding]
onherkenbaar gemaakt voor de foto, maar geloof maar van mij dat ze leuk is
1 blauw kleurtje
[afbeelding]
Want zonder tel je uiteraard niet mee.
En het resultaat: het liefste meisje ooit!
Kortom, aanbid haar hier
Als jullie lief zijn post ik misschien haar boezem nog even
OP quotenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben lief, dus post maar die handel![]()
Ach je hebt er tenminste je best op gedaanquote:Op donderdag 14 september 2006 02:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Belangrijke gedeelte uiteraard vetgedrukt![]()
Zeg jij met zó'n topicquote:Op donderdag 14 september 2006 02:28 schreef Litso het volgende:
Even wat bagger verwijderd.
Wat is er mis met het topic?!quote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zeg jij met zó'n topic
zijn jullie nu al vriendje en vriendinnetje of hoe zit et![]()
![]()
Slechts enkele wekenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zeg jij met zó'n topic
zijn jullie nu al vriendje en vriendinnetje of hoe zit et![]()
![]()
niksquote:Op donderdag 14 september 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is er mis met het topic?!
Hoi ik ben kapitein koek en ik ga kebab van je makenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef Mr.Manson het volgende:
Hoi, ik ben een undercovermod en ik kom dit topic sluiten.
Mooie tekeningquote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Jezus wat geil!!
[afbeelding]
Hier wil ik hem ook wel in drukken.![]()
zullen wij ook verkering nemen hihiquote:Op donderdag 14 september 2006 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel tof enzo, en dat allemaal dankzij Fok!![]()
M'n eerste Dribbeltekeningquote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Jezus wat geil!!
[afbeelding]
Hier wil ik hem ook wel in drukken.![]()
JIHAD! JIHAD!quote:Op donderdag 14 september 2006 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoi ik ben kapitein koek en ik ga kebab van je maken
Moet al het seksueel verkeer bij jou gemeld worden ofzo?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:33 schreef cerror het volgende:
Zeg klitso, al geneukt dan?
Dat heb ik niet van je gehoord op de meet
Liever niet, en bovendien heb ik al een vriendinquote:Op donderdag 14 september 2006 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zullen wij ook verkering nemen hihi![]()
Eentje die zelf boodschappen kan doen of moet je haar dan eerst losmaken?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Liever niet, en bovendien heb ik al een vriendin![]()
Neen, maar ik houdt van ongemakkelijke gesprekken over deze kwestie.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet al het seksueel verkeer bij jou gemeld worden ofzo?
Bind je haar ook vastquote:Op donderdag 14 september 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Liever niet, en bovendien heb ik al een vriendin![]()
Oh, daar zijn we heel gemakkelijk in hoor. Maar wel IRLquote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, maar ik houdt van ongemakkelijke gesprekken over deze kwestie.
quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef Mr.Manson het volgende:
[..]
Eentje die zelf boodschappen kan doen of moet je haar dan eerst losmaken?
Bier.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
'ik houdt'?
Zelfde als 'ik wordt'quote:Op donderdag 14 september 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
'ik houdt'?
Mag je bij mij ook wel eens doenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nog niet, maar wie weet![]()
Vraag c_c maarquote:Op donderdag 14 september 2006 02:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Mag je bij mij ook wel eens doen
Ze gaan het je toch niet vertellenquote:Op donderdag 14 september 2006 02:38 schreef cerror het volgende:
Ach nevermind.
Ga maar misselijkmakend verliefd wezen.
Ik weet het allang.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze gaan het je toch niet vertellen![]()
Beetje dubbelop is het niet?quote:
waarom ?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil weten wat jij denkt te weten.
Ja hey, als je nou een derde was dan had dit nog reëel geklonken.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil weten wat jij denkt te weten.
Ja jezus, ga je nog zeggen of je denkt dat we geneukt hebben of hoe zit dat?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hey, als je nou een derde was dan had dit nog reëel geklonken.
Nu is het gewoon niets meer dan nieuwsgierigheid.
Hey, dat is mijn cadeau voor jou.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja jezus, ga je nog zeggen of je denkt dat we geneukt hebben of hoe zit dat?
Je bent er nogquote:Op donderdag 14 september 2006 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
SLAAP LEKKER DRIBBEL.
En toch doe je hetquote:Op donderdag 14 september 2006 02:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik weiger hier te reageren.
Het terminaalboy!quote:Op donderdag 14 september 2006 02:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je bent er nogDacht al, die is gaan slapen ofzo
![]()
Heel even maarquote:Op donderdag 14 september 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Het terminaalboy!
Je was toch zwart?
Héhéhé, waarom werd je dan zwart anywayz?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel even maar
Naja, 'even' is wat overdreven, yvonne ging namelijk zomaar pitten terwijl ze me weer blauw moest maken![]()
Wou even kijken of het ook opviel, en dat deed hetquote:Op donderdag 14 september 2006 02:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhéhé, waarom werd je dan zwart anywayz?
Heb je die ene screen nog bewaard ?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wou even kijken of het ook opviel, en dat deed het![]()
Wat die vliegende olifantensoa's nog an toe is dit dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef Litso het volgende:
Zeg, ga eens ergens anders slowchatten.
Uiteraardquote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je die ene screen nog bewaard ?
Een fantopic, en nou opzouten.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat die vliegende olifantensoa's nog an toe is dit dan?
Het aanbid-c_c-topic. Dúh!quote:Op donderdag 14 september 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat die vliegende olifantensoa's nog an toe is dit dan?
Ik ken je niet eens!quote:Op donderdag 14 september 2006 03:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het aanbid-c_c-topic. Dúh!
Ik doe het welquote:Op donderdag 14 september 2006 04:08 schreef The_Terminator het volgende:
Ophoeren kansloze topicverneukersMachtige Litso verwijderd jullie zooi morgen toch wel
![]()
Je gaat me zaterdag pas voor het eerst zien.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:10 schreef killswitch het volgende:
c_c is de meest geile mod die ik ooit heb gezien, punt
Ik heb een dillemma, dan vier ik m'n verjaardag... Wat moet ik nuquote:Op donderdag 14 september 2006 09:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat me zaterdag pas voor het eerst zien.
Jij bent heul niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:26 schreef oshiro het volgende:
c_c![]()
[..]
Ik heb een dillemma, dan vier ik m'n verjaardag... Wat moet ik nu![]()
wacht ik maak er een R&P topic over en die mag jij lekker modden dan![]()
![]()
c_c is niet ccquote:Op donderdag 14 september 2006 12:25 schreef AlohaXa het volgende:
cc was toch altijd copycat... uit het zicht uit het hart
Wat is er mis met het topic? He?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leuk fantopic hoor.![]()
Clumsy_clown is een aardige meid.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat is er mis met het topic? He?
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:20 schreef Litso het volgende:
Als jullie lief zijn post ik misschien haar boezem nog even
Oh, ik heb besloten dat ik die toch maar niet met jullie deel. Ze zijn van mijquote:
Gerespecteerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, ik heb besloten dat ik die toch maar niet met jullie deel. Ze zijn van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |