Die was prachtig. Wat zij daarentegen als tegenreactie uitbraakte raakte kant noch wal en was zo ongelooflijk banaal en niet-grappig / gevat.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:59 schreef dark_humanity774 het volgende:
die opmerking van peter r de vries was wel weer goed
een spelersvrouw![]()
Ik snapte het niet eens :/ maar het zat haar wel dwars de hele uitzending probeerde ze erop terug te komen..quote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Die was prachtig. Wat zij daarentegen als tegenreactie uitbraakte raakte kant noch wal en was zo ongelooflijk banaal en niet-grappig / gevat.
Wat een dom wijf. Laat haar theaterprogramma maar floppen, zodat deze draak mooi in de vergetelheid raakt.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef nietzman het volgende:
Staat 't al op uitzendinggemist?.
Dan ben je wel heel diep gezonken.quote:Johan Vlemmix zat ook echt te kijken met een blik van: "WTF zit je nou dom te doen?"
Wat nietz zegtquote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef nietzman het volgende:
Staat 't al op uitzendinggemist?.
Ze is ook niet hetero (of het bi of lesbisch is, ben ik even vergeten). Dan wil dat mannelijke nog weleens voorkomen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:16 schreef SlideAway het volgende:
Het levende bewijs dat het niet meevalt op grappige vrouwen te vinden.
Ik word niet vrolijk van een halve kerel met dikke tieten.
Toen stond ze echt enorm voor lul inderdaad. Ze dacht een grappige opmerking tussendoor te maken, maar Pauw meende serieus dat ze wel op mocht donderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:04 schreef Daverz het volgende:
Irriteerde mij ook mateloos. Totaal geen enkele zin beluisteren van wat Vlemminx te melden had. Alles was 'grappig'.. dat ie een wapenverzameling had 'hahaha', en zo ging dat nog even door. Tenenkrommend en je zag de irritantie bij vooral Jeroen Pauw en Vlemminx zelf. 'Ja hoor, ga maar' als antwoord van Pauw op de vraag of ze 'weg' mocht maar helaas ging ze inderdaad niet.
Wat een domme over het paard getilde snol zeg. Laat mensen gewoon hun verhaal doen. Vlemminx is een apart mannetje, maar een stuk interessanter dan dat domme wijf.
Mee eens, om een mening te geven heb ik het net maar even online gekeken, jammer dat niemand uit het publiek haar een nekschot gaf op het eind toen ze de hele tijd als een koe erdoorheen zat te lachen!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:28 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Toen stond ze echt enorm voor lul inderdaad. Ze dacht een grappige opmerking tussendoor te maken, maar Pauw meende serieus dat ze wel op mocht donderen.
Ik heb op tv weinig personen met zo'n hoog irritatie- en plaatsvervangende schaamte-niveau gezien. Dit is wat mij betreft de meest trieste 'artiest' die ooit op de Nederlandse tv is verschenen.
Alsnog de tyfus voor je, Sara.quote:PAUW & WITTEMAN
Na alle reacties in het gastenboek, wil ik slechts één onduidelijkheid toelichten over de uitzending van gisteren. Dhr. Vlemmix en ik hebben elkaar na de uitzending nog gesproken en hij was niet gekwetst of beledigd door mij. Wij zijn goed uit elkaar gegaan. Ik zal verder niet ingaan op deze uitzending of de felle reacties/verwensingen hierna. Liefs en groet, Sara
Wacht maar tot je bij de laatste 10 minuten bent aanbelandquote:Op donderdag 14 september 2006 11:10 schreef Thrilled het volgende:
ik zit nu net over de helft, ze is inderdaad irritantvolgens mij vond ze de spelersvrouw opmerking wel kwetsend ja
Dan gaat ze zo irritant lopen doen, gewoon te zieligquote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef VinoTinto het volgende:
leg die opmerking eens uit aub
ik vroeg om die opmerking uit te leggen, ik snap 'spelersvrouw' niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan gaat ze zo irritant lopen doen, gewoon te zielig
Hallo, kijk eventjes goed naar de uitzending. Het is niet zo eventjes uit te leggen. Ergens in het begin...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:43 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
ik vroeg om die opmerking uit te leggen, ik snap 'spelersvrouw' niet.
Hallo ik kan t nu niet kijken. leg effe uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hallo, kijk eventjes goed naar de uitzending. Het is niet zo eventjes uit te leggen. Ergens in het begin...
Zij heeft een column geschreven waarin ze 'afrekent' met spelersvrouwen. Dit waren leeghoofden en slechts een accesoire van de man. Ze gaat nu in elke column mensen afzeiken.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:43 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
ik vroeg om die opmerking uit te leggen, ik snap 'spelersvrouw' niet.
Halloquote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Hallo ik kan t nu niet kijken. leg effe uit.
oké... geinigquote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Zij heeft een column geschreven waarin ze 'afrekent' met spelersvrouwen. Dit waren leeghoofden en slechts een accesoire van de man. Ze gaat nu in elke column mensen afzeiken.
Peter R. de Vries zei daarna dat hij Sara Kroos het best kon bestempelen als spelersvrouw. M.a.w. hij vindt het maar een leeghoofd, wat ze ook is getuige haar optredens. Daar probeerde ze door middel van tenenkrommende 'grappen' revanche op te nemen, wat totaal mislukte.
haha... inderdaad. ik denk alleen dat er wel fans op fok zitten, maar dat de triestheid van haar 'optreden' gewoon niet te ontkennen valt.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef Metal_Mart het volgende:
Het komt niet vaak voor dat echt iedereen binnen een topic het met elkaar eens is geloof ik. Sara Kroos moet wel heel veel fans hebben.
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:49 schreef dwerg het volgende:
Ik vond haar best wel leuk, maar misschien kwam dat omdat ik het geluid had uitgezet.
hm vanavond dat fragment maar es terug kijken.. volgens mij staat de aflevering er op dit moment nog niet bij.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:31 schreef McGilles het volgende:
http://www.tvopjepc.nl/programma/599
Die feministische wijfen, echt geweldigquote:Op donderdag 14 september 2006 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Hehe dat gastenboek, de place to be.
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:26 schreef Thrilled het volgende:
vrouwen zijn sowieso niet grappig in cabaret... over het algemeen genomen dan..
Ik kan me ook nog ene Ilse Warringa herinneren, ook verschrikkelijk niet-leuk.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:25 schreef apestaartje het volgende:
En dat ze, als ze het wel zijn, nog steeds een tikkeltje 'grof' zijn qua uitstraling. Naast Sara Kroos heb je nog Sanne-Wallis De Vries, Claudia De Breij, Kristel Zweers... en vul de lijst maar aan.
Over arie en sylvester nog niet gesproken....wat zijn die gasten ook zo stom en dom en niet grappig en alleen maar grofquote:Op donderdag 14 september 2006 14:42 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog ene Ilse Warringa herinneren, ook verschrikkelijk niet-leuk.
Lijkt wel of, na het succes van Hans Teeuwen, veel caberatiers denken dat grof automatisch ook altijd grappig is.Met Wilko Terwijn wel als dieptepunt, maar goed das mijn mening..
ja, het is een mannenwereld, boehoehoequote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die feministische wijfen, echt geweldig
nee, jij bent grappig.. echt, ik meen het..quote:Op donderdag 14 september 2006 14:52 schreef Marc1711 het volgende:
die oom had sara zo hard in haar smoel moeten neuken dat ze niks meer had kunnen zeggen, irritant kut mens, vooral op het laatst als vlemmingx zijn verhaal zenuwachtig probeert te doen, gaat die dikke koei daar toch een partij stom zitten te lachen
hij bedoeld het niet eens grappig, die Sara had gewoon nooit geboren mogen worden, dat ze verkracht is is al teveel eer.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:02 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
nee, jij bent grappig.. echt, ik meen het..
Anders kap je daar even mee...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
hij bedoeld het niet eens grappig, die Sara had gewoon nooit geboren mogen worden, dat ze verkracht is is al teveel eer.
Dat boerenlullen tegenwoordig zeggen wat ze denken heeft als voordeel dat je kan zien wat voor een beerput er in het gemiddelde hoofdje zit.quote:niet-grappige, domme dikke teringsnol
dom wijf draak
bodemloze put van talentloosheid
domme over het paard getilde snol
lichtelijk autistisch ofzo??
Wat een teringhoer zeg
een halve kerel met dikke tieten.
een nekschot Dik totaal-niet-grappige kutzeug!
Irritante domme tyfussnol
monster van Loch Ness
die oom die haar misbruikt had had haar zo hard in dr reet moeten verkrachten dat ze een open ruggetje op was gelopen tering loeder
Sara hoerrrrrrrrrrrr
STERF AAN EBOLA GRAFHOER!
die oom had sara zo hard in haar smoel moeten neuken dat ze niks meer had kunnen zeggen, irritant kut mens
die Sara had gewoon nooit geboren mogen worden, dat ze verkracht is is al teveel eer.
quote:Om maar een bekende politicus te quoten: - "Als tweederde van alle Nederlanders morgen Sara zou willen verbannen van de buis, dan moet die mogelijkheid toch bestaan?" "Dat is nou namelijk juist de essentie van democratie."
De inhoud van jouw posts stelt hogere eisen aan het bevattingsvermogen van mijn darmen, dan aan dat van mijn hersenen.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:55 schreef Sethje het volgende:
2 moraalridders!
Wat een spitsvondige come-back, hulde!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:55 schreef Sethje het volgende:
2 moraalridders!
Oh, dit heet tegenwoordig ongenuanceerd.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef Sethje het volgende:
Lekker Witlof!:)
Het spijt me dat ik het Klaagbaak forum gebruik om ongenuanceerd mijn gal te spuwen
Vind ik wel wat beledigend.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:20 schreef OllieA het volgende:
De gemiddelde poster in dit topic stel ik me voor als een wat zwakbegaafd boertje, dat nadat hij van het krukje is geklommen waarop hij zijn favoriete koe in de reet geneukt heeft, achter zijn pc-tje kruipt om te roepen dat hij niet houdt van dikke koeien.
Tja, als jij een slappe krijgt van Sara Kroos, dan kan ik me voorstellen dat je je nu wat beledigd voelt. Had Klazina16 er vandaag niet veel zin? Trapte ze je zo van je krukje?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Vind ik wel wat beledigend.![]()
![]()
Wel smaakvol trouwens.
Ook lullig als je je daar mee bezig moet houden. Maar het moet vast frustrerend voor je zijn als je ziet dat niet iedereen zo'n moraalridder als jou is.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oh, dit heet tegenwoordig ongenuanceerd.
Uitermate grof en smakeloos, zo noem ik dat.
De gemiddelde poster in dit topic stel ik me voor als een wat zwakbegaafd boertje, dat nadat hij van het krukje is geklommen waarop hij zijn favoriete koe in de reet geneukt heeft, achter zijn pc-tje kruipt om te roepen dat hij niet houdt van dikke koeien.
Ik vraag me af of dit het soort topics is dat Danny voor de geest had met het beleid dat er op Fok wat 'meer moet kunnen'.
Wat lief!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:33 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Ook lullig als je je daar mee bezig moet houden. Maar het moet vast frustrerend voor je zijn als je ziet dat niet iedereen zo'n moraalridder als jou is.
Boertje? Dat moet je eens voor m'n neus komen zeggen, vrees voor dat je dan wel iets anders zult zeggen en denken.
Ik noem die vieze kankerhoer zoals ik ze noem, ik kan dat mens niet luchten of zien staan, het is gewoon een lelijke dikke snol en ze had of kapot geneukt moeten worden, of nooit geboren..
Ik heb trouwens sowieso een hekel aan dikke vatsige wijvenOok deze hadden nooit geboren mogen worden (of ze moeten een ziekte hebben, dan is het wat anders, en dan bedoel ik geen VREETZUCHT)
Zo, ik heb even mijn gal kwijt gekund, schiet mij maar lek![]()
Ah de eerste smakeloze persoonlijke aanval. Het verbaast mij niet, maar het is wel opvallend. Hypocriet is het juiste woord lijkt me.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, als jij een slappe krijgt van Sara Kroos, dan kan ik me voorstellen dat je je nu wat beledigd voelt. Had Klazina16 er vandaag niet veel zin? Trapte ze je zo van je krukje?
Wilko Terwijn, dat topic kan ik me nog precies herinneren. Wat heb ik toen gelachen.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:42 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog ene Ilse Warringa herinneren, ook verschrikkelijk niet-leuk.
Lijkt wel of, na het succes van Hans Teeuwen, veel caberatiers denken dat grof automatisch ook altijd grappig is.Met Wilko Terwijn wel als dieptepunt, maar goed das mijn mening..
Whehehehehequote:Jullie moeten niet allemaal zo zeuren,Sara heeft mooie grote tieten en een lekker pijpbekkie.
Er zijn al vele berichtjes van die oom langsgekomenquote:Op donderdag 14 september 2006 21:50 schreef freddygonzales het volgende:
Opbeurend berichtje van Oom Karel in haar gastenboek:
[..]
Whehehehehe![]()
Nee, alle aanvallen op Sara Kroos in dit topic waren smaakvol en onpersoonlijk!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ah de eerste smakeloze persoonlijke aanval. Het verbaast mij niet, maar het is wel opvallend. Hypocriet is het juiste woord lijkt me.
U bent de zwakste schakel, tot ziens!!![]()
ze heb mooie borstenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:43 schreef Skazminko het volgende:
Ze ziet eruit als een varken en heeft het gedrag van een kind.![]()
quote:
Ik spring in de sloot, vervolgens zeg je dat je me 'smakeloos' vind en spring je in een gierput.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee, alle aanvallen op Sara Kroos in dit topic waren smaakvol en onpersoonlijk!
Jij mag door voor de wasmachine.
Arie & Sylvester zijn dan wel weer tofquote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef Sethje het volgende:
Irritante domme tyfussnol, zij zou echt verbannen moeten worden uit de nederlandse "ik ben grappig"-scene, ze is zelfs nog minder grappig dan Arie & Sylvester "Duo; wij roepen kut en poep en neuken en jullie moeten lachen"
Vervelend hè, wanneer je zelf eens wordt afgezeken. Had je maar niet over je slappe lul moeten beginnen.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik spring in de sloot, vervolgens zeg je dat je me 'smakeloos' vind en spring je in een gierput.
Nee jij komt er wel.![]()
Tja, haar gastenboek wordt totaal volgespamd door opgewonden standjes als jij, hier krijgt ze de meest gore dingen naar haar hoofd, maar jij vindt het weinig persoonlijk, want ze neemt niet deel aan de 'discussie'.quote:En daarnaast heeft Sara Kroos bewust gekozen voor de schijnwerpers, dan kan je negatieve reacties verwachten. Daar komt bij dat veel van haar grappen ook niet bepaald smaakvol zijn.
Tevens vind ik het weinig persoonlijk omdat Sara Kroos niet eens aan de discussie deelneemt.![]()
Daar kunnen we het snel over eens zijn denk ik...quote:Op donderdag 14 september 2006 23:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vervelend hè, wanneer je zelf eens wordt afgezeken. Had je maar niet over je slappe lul moeten beginnen.
[..]
Tja, haar gastenboek wordt totaal volgespamd door opgewonden standjes als jij, hier krijgt ze de meest gore dingen naar haar hoofd, maar jij vindt het weinig persoonlijk, want ze neemt niet deel aan de 'discussie'.
Ja mensen, er wordt gediscussieerd in dit topic! Over de kwaliteiten van Sara Kroos.
Ah, daar is de EBOLA GRAFHOER. Mag je wat langer opblijven joh?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar kunnen we het snel over eens zijn denk ik...
Afgezeken? Je doet een wanhopige poging die me totaal niet boeit. Ik refereer er alleen aan om je te laten zien dat je hypocriet bezig bent. Maar dat schijnt niet tot je door te dringen, wat me overigens niet verbaasd.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:04 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vervelend hè, wanneer je zelf eens wordt afgezeken. Had je maar niet over je slappe lul moeten beginnen.
Selectief quoten is altijd handig. Maarquote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Afgezeken? Je doet een wanhopige poging die me totaal niet boeit. Ik refereer er alleen aan om je te laten zien dat je hypocriet bezig bent. Maar dat schijnt niet tot je door te dringen, wat me overigens niet verbaasd.
Gaat het een beetje met je gescheld?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:26 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah, daar is de EBOLA GRAFHOER. Mag je wat langer opblijven joh?
Dat was een quote, toffe Generaal. Of wil je eerst de transcriptie zien? Dan moet je even terugzoeken.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met je gescheld?
ze zat daar gewoon super irritant en ongrappig te wezen, wat een stomme doos, dat mensquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat is er eigenlijk precies gebeurd dat iedereen zo boos op haar is?
ik niet, ik vond haar echt zwaar pathetic, was grappig om later hier te lezen dat ik duidelijk niet de enige wasquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:50 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik vond het allemaal best meevallen eigenlijk.
Ach, brand is ergerquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik niet, ik vond haar echt zwaar pathetic, was grappig om later hier te lezen dat ik duidelijk niet de enige was![]()
o.a. dat ze door andermans verhaal heen zit te ginnegappen, gekke bekken te trekken, quasi lachinhoudend proestend, terwijl die persoon, Vlemmix dus, wel het fatsoen had stil te zijn toen madam met haar sexueel misbruikverleden zat te koketteren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat is er eigenlijk precies gebeurd dat iedereen zo boos op haar is?
da's waarquote:
quote:Om nou twee dagen later nog steeds te wentelen in de emotionele schade die het vrijwillig kijken van een programma met een gast, waarvan je op voorhand kon weten dat deze niet in je straatje zou liggen, je heeft aangebracht vind ik enigszins overbodig.
Dan is goed mogelijk, ik begrijp alleen niet zo dat haar optreden zodanig heftige emoties heeft opgeroepen dat dat een topic van 6 kantjes en een volgespamd gastenboek vol verwensingen rechtvaardigt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's waar![]()
[..]
emotionele schade nog wel
Neehoor, ik wist niet op voorhand dat ik haar niet leuk zou vinden, een vriendinnetje van mij is erg enthousiast over haar dus ik was wel benieuwd naar deze Sara Kroos. Maar ze viel 'een beetje tegen' dus
![]()
Het was gewoon die akelige, arrogante houding van dat wijf. Ik denk dat veel mensen haar duidelijk willen maken dat ze maar beter niet meer op tv kan verschijnen, omdat ze elk programma waarin ze tot nu toe heeft opgetreden heeft verziekt. Kijk, wat ze in het theater doet moet ze zelf weten, daar zitten betalende zwakzinnigen die dat 'humor' vinden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dan is goed mogelijk, ik begrijp alleen niet zo dat haar optreden zodanig heftige emoties heeft opgeroepen dat dat een topic van 6 kantjes en een volgespamd gastenboek vol verwensingen rechtvaardigt.
Oooooh, nu snap ik hetquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Het was gewoon die akelige, arrogante houding van dat wijf. Ik denk dat veel mensen haar duidelijk willen maken dat ze maar beter niet meer op tv kan verschijnen, omdat ze elk programma waarin ze tot nu toe heeft opgetreden heeft verziekt. Kijk, wat ze in het theater doet moet ze zelf weten, daar zitten betalende zwakzinnigen die dat 'humor' vinden.
zo gaat dat op Fokquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dan is goed mogelijk, ik begrijp alleen niet zo dat haar optreden zodanig heftige emoties heeft opgeroepen dat dat een topic van 6 kantjes en een volgespamd gastenboek vol verwensingen rechtvaardigt.
Zowaar een glimlachquote:Op donderdag 14 september 2006 10:45 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Alsnog de tyfus voor je, Sara.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |