quote:Op woensdag 20 september 2006 12:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Elk nadeel hep se voordeel zoals Jopie al zei
Dan kan je zo bij team 5 beginnen (alleen voor TPG-insiders).quote:Op woensdag 20 september 2006 18:17 schreef Integrity het volgende:
Ik heb al 12 weken niet meer getraind, ben echt een fatty geworden.
Je kunt het ook leuk maken.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:00 schreef Integrity het volgende:
Nog iets leuks te doen vanavond in Zwolle?
Hoe betaal je?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je kunt het ook leuk maken.
Mijn gazon moet nog gemaaid worden.*hint*
Of ja, mijn Zwolsche garden heeft weer wat onderhoud nodig.
Buba bevalt me goed, als ik daar toch werk in die avonduurtjes. Dan maar gewoon naar de sportschool.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:24 schreef navvy het volgende:
[..]
Dan kan je zo bij team 5 beginnen (alleen voor TPG-insiders).
Hoe groot is jouw gazon?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je kunt het ook leuk maken.
Mijn gazon moet nog gemaaid worden.*hint*
Of ja, mijn Zwolsche garden heeft weer wat onderhoud nodig.
Heerlijk!quote:Op donderdag 21 september 2006 08:28 schreef Sitethief het volgende:
En alweer schijnt de Zon,. Iemand koffie?
.
20 Euro in het handjequote:Op donderdag 21 september 2006 10:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De hele tuin 100 m2, gazon de helft.Eitje!
Alleen jammer dat je niet eens fatsoenlijk kunt zitten op dat balkon. Ik heb hier nog een hangmat trouwens, maar geen zon aan deze zijde.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef descendent1 het volgende:
Hey! Des staat nog steeds op 1 en heeft er weer een constructief dagje HCO-onderzoek opzitten.
Mijn balkonnetje lonkt heel erg naar me... terwijl mijn balkonstoel me lonkend aankijkt...![]()
Yay op nr 1!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:58 schreef descendent1 het volgende:
Hey! Des staat nog steeds op 1 en heeft er weer een constructief dagje HCO-onderzoek opzitten.
Mijn balkonnetje lonkt heel erg naar me... terwijl mijn balkonstoel me lonkend aankijkt...![]()
ik vind het balkonnetje wel leuk, maar goed, ik heb er dan ook geenquote:Alleen jammer dat je niet eens fatsoenlijk kunt zitten op dat balkon. Ik heb hier nog een hangmat trouwens, maar geen zon aan deze zijde.
Wij hebben een heel terras, ons konijn vind het daar "dolletjes",quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Yay op nr 1!
En dr wordt wat afgelonkt op jouw balkon![]()
[..]
ik vind het balkonnetje wel leuk, maar goed, ik heb er dan ook geen![]()
dat ene woord onderhoud zegt genoeg waarom ik niet van tuinen houquote:Op donderdag 21 september 2006 21:35 schreef Waxxer het volgende:
Balkon![]()
Eeerrrggg blij mee (en geluk mee gehad en veel onderhoud)
same herequote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef WEST het volgende:
[..]
dat ene woord onderhoud zegt genoeg waarom ik niet van tuinen hou
Helaas wel: http://www.detuinen.nl/nl/TU/content/index.htmlquote:Op donderdag 21 september 2006 22:57 schreef PaRaR het volgende:
Tuinen
Die kennen we niet in het centrum!
Das mooi, dan kom ik nu naar Zwolle toe, want hier in Deventer is de zon nog nergens te bekennenquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:19 schreef Sitethief het volgende:
HEY Zwolle! Wakker worden, de zon schijnt enzo,.
Het woord "barbecuen" echter...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:18 schreef WEST het volgende:
[..]
dat ene woord onderhoud zegt genoeg waarom ik niet van tuinen hou
En een breezer ananasquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het woord "barbecuen" echter...
Waar staat dat huisje dan? Mijn potentiele nieuwe huisje heeft er ook twee.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:20 schreef navvy het volgende:
huisje waar ik volgende maand in ga heeft 2 balkonnetjes, voor- en achterzijde. Ik vrees alleen dat het weer dan niet meer zo lekker is als nu.
Boeie, met 241 punten heb ik de woningen voor het uitzoeken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Waar staat dat huisje dan? Mijn potentiele nieuwe huisje heeft er ook twee.![]()
Hee Integr. áls ik straks weg ben kun je mijn appartementje er wel bij huren; dan heb je ook twee balkonnetjes en wél zon!![]()
Better make it count then...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Boeie, met 241 punten heb ik de woningen voor het uitzoeken.
Tis ook maar wat je kan betalen hequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Better make it count then...
Zag laatst in de woningzoeker iemand die zijn 297 punten had ingeruild voor een mottig appartementje zonder CV ergens in Dieze ofzo![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Waar staat dat huisje dan? Mijn Ons potentiele nieuwe huisje heeft er ook twee.![]()
241 punten... Poeh! Uitslover!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Boeie, met 241 punten heb ik de woningen voor het uitzoeken.
Ik had college in een collegezaal zonder ramen en dan moet je er meteen uit, omdat het echt stikdonker was. Als je in een gewoon lokaal zat dan mocht je idd nog ff wat langer blijven zitten jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:42 schreef ChRiZz het volgende:
Ach ja wees blij dat het mooi weer was en vrijdag. Wij moesten nog wachten tot BHV ons eruit kickte.. zucht. . Gelukkig gaat Essent windesheim apart aansluiten, om van deze stroomstoring ellende af te zijn . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |