abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41784174
haar vagina stinkt, zonder uiteraard haar gevoelens te kwetsen. En nee, dit topic is geen lemming of grap, dus gaarne niet naar 49.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:56:05 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_41784384
Edit: De vraag is serieus, dus ook serieus op ingaan bitte.

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2006 01:06:51 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_41784462
Zoiets kun je denk ik niet vertellen zonder gevoelens te kwetsen. Gewoon zeggen waar het op staat.
pi_41784560
toch maar voorzichtig zeggen ,lijkt me de beste oplossing.
zelf zou ik het waarderen als een vaste partner dat zou zeggen.
vooral als je het wil blijven doen.
vertel gewoon , ik wil je absoluut niet kwetsen maar ik wil je iets vertellen, je vagina heeft soms een nare geur.
weet jij hoe dat komt?
en erbij vertellen dat je haar verder super vind en ook dat je het heerlikj vind om te doen enz.
dat zal ze het toch wel begrijpen?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_41784575
Bef haar gewoon en ga daarna uitgebreid met dr zoenen, als ze dan over een nare smaak begint dan hoef je hem alleen nog maar in te koppen.
pi_41784596
Zeg het haar gewoon eerlijk.
pi_41784622
Koop wat lactacyt (of hoe schrijf je dat) voor haar en zeg dat ze dan extra lekker zal ruiken!
pi_41784654
Eerst laten douchen, dan pas sex
pi_41784656
Dat ligt eraan of ze van je gewend is dat je haar af en toe een beetje voor de gek houdt(dan zou je het als een grapje kunnen brengen en begrijot ze wel dat je het serieus meent), als dat niet zo is, zou je gewoon voorzichtig kunnen zeggen dat je het fijn zou vinden als ze zich goed waste voor de sex, dan hoef je niks te zeggen over stank, maar kun je gewoon zeggen dat je dat fijner vindt.
Of je zegt gewoon dat ze niet zo lekker ruikt en dat je daarom niet minder van haar houdt, maar dat je haar wel minder graag beft en dat je dat nou net zo graag doet en of ze zich zou willen zassen zodat jij je werk kan doen.
en nee, ik heb er geen ervaring mee.
hallo luitjes.
pi_41784657
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef bellagio het volgende:
Koop wat lactacyt (of hoe schrijf je dat) voor haar en zeg dat ze dan extra lekker zal ruiken!
pi_41784701
Laat haar dit topic lezen.
pi_41784961
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef bellagio het volgende:
goed idee
  woensdag 13 september 2006 @ 22:16:33 #13
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_41785153
Schat volgens mij is onze huismus al een tijdje dood..

(miss. douchen voor de daad kan wel eens gebeuren dat na een (warm) dagje werken de geur minder prettig is) (als je er zo ook last van heb weet ik het ook niet)
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_41789289
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef Burbo het volgende:
haar vagina stinkt, zonder uiteraard haar gevoelens te kwetsen. En nee, dit topic is geen lemming of grap, dus gaarne niet naar 49.
NIET! ! zoiets kán je gewoon niet zeggen zonder haar te kwetsen, want dat soort dingen zijn aaaaaltijd genant . gewoon vertellen 14.gif.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_41789290
Schopje richting SEX .
pi_41789362
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

NIET! ! zoiets kán je gewoon niet zeggen zonder haar te kwetsen, want dat soort dingen zijn aaaaaltijd genant . gewoon vertellen 14.gif.
Precies het is hetzelfde als een man vertellen dat zijn penis te klein is, zonder hem te kwetsen
pi_41789446
Beetje vingeren en dan over haar hoofd (vooral langs d'r neus) aaien ofzo!

Kan ze zelf ruiken wat je moet doorstaan tijdens je befsessie!
pi_41789477
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef Xennia het volgende:

[..]

Precies het is hetzelfde als een man vertellen dat zijn penis te klein is, zonder hem te kwetsen
Tsja dat soort dingen zijn nou eenmaal lullig, maar als zijn penis te klein is kan hij er niet veel aan doen. maar aan een onwel riekende vagina weer wel.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_41789864
Wat dacht je van... het ruikt een beetje belegen...
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_41789872
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Beetje vingeren en dan over haar hoofd (vooral langs d'r neus) aaien ofzo!

Kan ze zelf ruiken wat je moet doorstaan tijdens je befsessie!
  donderdag 14 september 2006 @ 01:40:45 #21
158311 Leora
Age quod agis
pi_41790143
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

donderdag 14 september 2006 @ 01:42:20 #22
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_41790165
Geef je lul het axe-effect.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_41790330
quote:
Op donderdag 14 september 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
Geef je lul het axe-effect.
Dat heeft toch geen enkel nut bij het beffen....
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_41790405
Als ik enigzins het idee heb dat het niet fris is zeg ik gewoon.. doe maar niet en anders is het op eigen risico...
Zeker na een avond stappen heb je een vieze belegen piskut. Het klinkt misschien wat grof, maar het is iig niet meer zo fris als dat je net onder de douche vandaan kwam.
Lactasyt doekje in je tas en ff opfrissen voor je naar je eigen of een ander huis gaat. Beetje parfum langs je liezen in een noodgeval.. of een vochtig toilet papiertje.
pi_41790444
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:03 schreef badlittlegirl het volgende:
Als ik enigzins het idee heb dat het niet fris is zeg ik gewoon.. doe maar niet en anders is het op eigen risico...
Zeker na een avond stappen heb je een vieze belegen piskut. Het klinkt misschien wat grof, maar het is iig niet meer zo fris als dat je net onder de douche vandaan kwam.
Lactasyt doekje in je tas en ff opfrissen voor je naar je eigen of een ander huis gaat. Beetje parfum langs je liezen in een noodgeval.. of een vochtig toilet papiertje.
Parfum langs je liezen ? Weet je wel hoe goor dát smaakt !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_41790519
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:05 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Parfum langs je liezen ? Weet je wel hoe goor dát smaakt !
Hoe vaak lik jij de liezen van een vrouw (tenzij je bi of pot bent)?
Ik bedoel de liezen en niet je schaamlippen. De meeste mannen weten niet beter en beginnen toch direct op de clit, als ze die al kunnen vinden.
pi_41790536
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:11 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Ik bedoel de liezen en niet je schaamlippen. De meeste mannen weten niet beter en beginnen toch direct op de clit.
Liezen likken hoort bij het plagende voorspel... of de man of vrouw dat nu ontvangt is niet relevant.
pi_41790548
Gewoon zeggen dunkt me. Mooier kun je het toch niet maken.
  donderdag 14 september 2006 @ 02:15:29 #29
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_41790551
quote:

[..]

Ik bedoel de liezen en niet je schaamlippen. De meeste mannen weten niet beter en beginnen toch direct op de clit, als ze die al kunnen vinden.
Tsssssssssssssssssssssss
pi_41790552
Hey slet, je kut stinkt naar mossel.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_41790558
Ik heb het ooit eens serieus verteld.. Ze had gelijk geen zin meer, maar het heeft wel geholpen.. Maar volgens mij ruikt elke vrouw wel eens, als je een relatie hebt en 4x per week naar bed gaat (oke zal niet bij iedereen zijn) kun je niet altijd helemaal schoon zijn..
pi_41790571
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Tsssssssssssssssssssssss
Daar heb je er al één.
  donderdag 14 september 2006 @ 02:19:09 #33
118002 PieDobbelJoe
pi_41790581
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:17 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Daar heb je er al één.
Die gelijk aan de clit begint? Weet eerst wel een betere optie
pi_41790589
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:13 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Liezen likken hoort bij het plagende voorspel... of de man of vrouw dat nu ontvangt is niet relevant.
Als hij de geur al om te kotsen vind waarom zou hij dan al bij haar liezen beginnen... hij is al blij met een vleugje parfum. Al smeert ze het niet eens op d'r liezen maar ergens ander op een relefante plaats. In ieder gaval beter dan een stinkende vagina. Maar dan heb ik het niet over de smaak.
pi_41790592
quote:
Misschien een domme cq rare vraag : maar waar ruikt/stinkt haar vagina naar dan?

en ja dit is een heel serieuze vraag
graf zahl
pi_41790602
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Als hij de geur al om te kotsen vind waarom zou hij dan al bij haar liezen beginnen... hij is al blij met een vleugje parfum. Al smeert ze het niet eens op d'r liezen maar ergens ander op een relefante plaats. In ieder gaval beter dan een stinkende vagina. Maar dan heb ik het niet over de smaak.
Als zij niet wel riekt dan komt hij er toch alsnog wel achter als hij er met zijn neus opzit.
Maar goed we gaan offtopic.
pi_41790623
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef Graaf_Tell het volgende:

[..]

Misschien een domme cq rare vraag : maar waar ruikt/stinkt haar vagina naar dan?

en ja dit is een heel serieuze vraag
Ik doe een gokje.. belegen... vissig... naar urine..kort samengevat ze heeft er de hele dag op gezeten en niet gedoucht...
  donderdag 14 september 2006 @ 02:23:43 #38
118002 PieDobbelJoe
pi_41790624
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Stinken is nooit lekker, maar een vagina en omgeving die naar parfum ruikt en/of smaakt ...gets
pi_41790757
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Ik doe een gokje.. belegen... vissig... naar urine..kort samengevat ze heeft er de hele dag op gezeten en niet gedoucht...
wat denk je dat knoflook met het sperma van een man doet dan?
mijn hubbie krijgt dus geen kans om klaar te komen ein mijn mond indien hij de dag van te voren een lading knoflook naar binnen heeft gewerkt!!

en bij vrouwen : ah u heeft vis gevroten? ...ja dat ruik ik!!

en urine is een kwestie van goed afvegen of een doekje gebruiken waar een geurtje aan zit
graf zahl
pi_41790831
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:33 schreef Graaf_Tell het volgende:

[..]

wat denk je dat knoflook met het sperma van een man doet dan?
mijn hubbie krijgt dus geen kans om klaar te komen ein mijn mond indien hij de dag van te voren een lading knoflook naar binnen heeft gewerkt!!

en bij vrouwen : ah u heeft vis gevroten? ...ja dat ruik ik!!

en urine is een kwestie van goed afvegen of een doekje gebruiken waar een geurtje aan zit
Asperges zijn nog veel erger..veel melk is trouwens ook erg smerig.
Offtopic...sorry
  donderdag 14 september 2006 @ 02:41:03 #41
118002 PieDobbelJoe
pi_41790843
Naast vegetarisch en biologisch krijgen we dus vanaf nu ook spermfood:-):-):-)
pi_41790858
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Naast vegetarisch en biologisch krijgen we dus vanaf nu ook spermfood:-):-):-)
Tropische vruchten en veel ananassap..
  donderdag 14 september 2006 @ 02:45:19 #43
118002 PieDobbelJoe
pi_41790885
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:42 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Tropische vruchten en veel ananassap..
En dat is al zo lekker, onanks het ontbreken van een zaadcelsticker.
pi_41791627
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Bef haar gewoon en ga daarna uitgebreid met dr zoenen, als ze dan over een nare smaak begint dan hoef je hem alleen nog maar in te koppen.
pi_41792384
* het.ismij drinkt veel melk, maar nooit klachten gehad.
Ontopic:
Ik denk niet echt dat je dit soort dingen subtiel kan brengen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 14 september 2006 @ 09:05:45 #46
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41792930
Er in ieder geval voor zorgen dat het geen opmerking over haar toestand is ("schat, je sleuf stinkt") maar meer over de situatie zelf ("schat, ik vind het frisser om na een zware dag werken eerst samen te douchen"). Het verlegt het accent een beetje, en eigenlijk benoem je precies het probleem: te lang niet gedoucht.
Vampire Romance O+
  donderdag 14 september 2006 @ 09:06:05 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41792935
Als haar vagina echt heel erg stinkt dan denk ik eerder aan een bacteriele infectie (daar kan je als vrouw niks aan doen, en het is geen soa), dan aan een gebrek aan hygiene. Een gezonde poes hoort, mits regelmatig gewassen, in principe niet heel erg sterk te ruiken. Dus als je een vislucht ruikt, dan zou ik haar aanraden om even langs de huisarts te gaan. Verder kan het ook nog aan de combinatie van jullie twee liggen. Met de ene partner ruikt het na de seks nog naar bloemetjes bij wijze van, en bij de andere partner komt er een nare lucht vrij. Soort chemische reactie dus waar zij niks aan kan doen.
  donderdag 14 september 2006 @ 09:52:54 #48
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41793973
quote:
belegen piskut. Ik moest dus lachen he
  donderdag 14 september 2006 @ 10:27:31 #49
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_41794773
quote:

[..]

Rot op man feminist! Ik lik alles en begin JUIST bij haar dijbenen vinden vrouwen nou eenmaal geil. maar ik vind zulke opmerking zo ongelofelijk dom.
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
pi_41795095
gewoon even een mentosje erin en gaan maar
pi_41796808
lactacyd is een goede oplossing, kun je gewoon voor haar kopen en zeggen dat dat lekker hygienisch is.
weet ook niet of jij in haar klaarkomt, maar misschien moet je voortaan eens proberen om over haar heen te spuiten dan ofzo.
want sperma in je doos, daar knapt de lucht ook niet altijd van op...en ja dat kun je de volgende dag na het douchen soms nog ruiken.
pi_41797753
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:27 schreef quickie1985 het volgende:

[..]

Rot op man feminist! Ik lik alles en begin JUIST bij haar dijbenen vinden vrouwen nou eenmaal geil. maar ik vind zulke opmerking zo ongelofelijk dom.
Je hoeft je niet aangesproken te voelen... Ik zei de meeste mannen
....dat jij vindt dat jij daar niet onder valt, tja dat is jouw mening.
Er zijn veel mannen die niet weten hoe ze een vrouw moeten bevredigen. Start voor de gein maar eens een poll "welke vrouw heeft wel eens gefaked". Wedden dat je boven de 90% uit komt en de rest liegt.
Maar dat is weer offtopic.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 september 2006 @ 12:17:25 #53
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_41797818
Zoals de pa van een Fok!ker (ik meen dat pa 'd'n ouwe Deek' genoemd werd ) ooit zei:EEN GOEIE KUT STINKT!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 14 september 2006 @ 12:35:52 #54
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_41798294
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Er zijn veel mannen die niet weten hoe ze een vrouw moeten bevredigen. Start voor de gein maar eens een poll "welke vrouw heeft wel eens gefaked". Wedden dat je boven de 90% uit komt en de rest liegt.
ik vind het mega triest als een vrouw (of man maar dat wordt lastiger) een orgasme faked!
Helemaal in een relatie zou je toch gewoon eerlijk moeten kunnen zijn
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_41806526
quote:
is het geen schimmel,ruikt de poes naar vis?
pi_41811566
quote:

[..]

ohh nu past de schoen...
moet je de clit likken... aaaah...

ot: zeg gewoon dat et enorm zuur is, als je likt... of je vriendin eerst goed geil maken.. dat ze lekker nat is.. dan is et meestal anders.. dan wanneer je uit het nix daar beneden gaat likken.
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 september 2006 @ 20:35:21 #57
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_41812537
Als ze goed nat is dan smaakt het daar stukken beter
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_41822157
Beffen?? Wat is dat?
  vrijdag 15 september 2006 @ 00:33:11 #59
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41822316
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ze goed nat is dan smaakt het daar stukken beter
idd.. dat bedoelde ik dus ook
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:18:57 #60
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_41831332
quote:
Op donderdag 14 september 2006 02:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Hey slet, je kut stinkt naar mossel.
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:21:21 #61
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41831417
Koop anders een fles Clit Bang!

BANG! En het vuil is weg!
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:27:03 #62
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_41831593
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Darkwolf het volgende:
Koop anders een fles Clit Bang!

BANG! En het vuil is weg!
Waar kun je die kopen
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:43:51 #63
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_41832071
raar dat de vriendin in kwestie daar zelf niet op let je wilt als meisje toch fris zijn als er gesext wordt?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_41832325
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:43 schreef Marietje_34 het volgende:
raar dat de vriendin in kwestie daar zelf niet op let je wilt als meisje toch fris zijn als er gesext wordt?
lijkt mij ook ja, ik als man zjinde vindt het ook nog done om niet fris te ruiken down under. (om de dwarsstraat "plakzak" even te noemen. )
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
jij heb misschien een stinkert! maar als ik met mijn ex na een avond stappen thuis kwam stonk ze nog steeds niet, was elke keer weer een genot. al waren we de hele dag op pad geweest ofwatdanook, het stonk gewoon nooit!!
en heb ook eens een meisje gehad die rook niet al te fris al kwam ze net uit de douche!

en ik las nog meer reacties van je... idd zo een 90% van de vrouwen faked weleens... maar dat heeft niet altijd te maken met of de man wel of niet weet waar hij mee bezig is;)
pi_41834036
quote:
Start voor de gein maar eens een poll "welke vrouw heeft wel eens gefaked". Wedden dat je boven de 90% uit komt en de rest liegt.
Dag hoor. Juist een moment om de desbetreffende vent (of vrouw, kan ook nog) aan te spreken en te zeggen hoe het wel moet. Om nou te gaan faken, wat schiet ik daaaar mee op?
pi_41834234
Lees gewoon de Men's Health van deze maand. Daar staat het antwoord van een deskundige
Dream as if you'll live 4ever, live as if you'll die today
pi_41858674
en heb je het je vriendin al verteld??
pi_41859231
quote:

[..]

Start anders eens een poll onder mannen boven de 25 - Wie heeft er meer dan eens zijn kwakkie in een vrouw gedeponeerd, uit beleefdheid, terwijl het door de vrouw gebodene eigenlijk slaapverwekkend saai was.

Kom je ook boven die 90%, wedden?
Wij kunnen beter faken dan vrouwen, al is de sex nog zo slecht wij komen uiteindelijk vanzelf wel.
Maar als het kwakkie komt, betekent niet dat er van de andere zijde ook een goede prestatie is geleverd hoor.
De gemiddelde vrouw is echt niet beter in bed dan de gemiddelde man.

Iedere rechterhand behaalt dezelfde 100%-score in het laten klaarkomen van een piemel als (grosso modo) iedere vrouw. Ook wij spuiten ons zaad wel eens geeuwend en dodelijk verveeld in die vagijn hoor, dat wij makkelijker klaarkomen zegt niets over verschil in bedprestaties tussen mannen en vrouwen. Soms zijn we blij dat het afgelopen is, kunnen we ons eindelijk omdraaien en doorpitten.
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:42:30 #70
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41859279
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:40 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Start anders eens een poll onder mannen boven de 25 - Wie heeft er meer dan eens zijn kwakkie in een vrouw gedeponeerd, uit beleefdheid, terwijl het door de vrouw gebodene eigenlijk slaapverwekkend saai was.

Wij kunnen beter faken dan vrouwen, al is de sex nog zo slecht wij komen uiteindelijk vanzelf wel.
Maar als het kwakkie komt, betekent niet dat er van de andere zijde ook een goede prestatie is geleverd hoor.

Iedere rechterhand behaalt dezelfde 100%-score in het laten klaarkomen van een piemel als (grosso modo) iedere vrouw. Ook wij spuiten ons zaad wel eens geeuwend en dodelijk verveeld in die vagijn hoor, dat wij makkelijker klaarkomen zegt niets over verschil in bedprestaties tussen mannen en vrouwen. Soms zijn we blij dat het afgelopen is, kunnen we ons eindelijk omdraaien en doorpitten.
Zeer treffend
Vampire Romance O+
pi_41861907
Waar blijft de TS?
Wel een topic openen maar vervolgens niet meer reageren......

Of hij heeft het verteld aan zijn vriendin en kan nu het toetsenbord niet meer zien omdat hij een paar grote blauwe stuiters heeft.
pi_41862047
Dumpen.
pi_41862850
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:40 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel sommige mannen zijn zo slecht dat je het liever faked. Die blijven (heel goed bedoelt) doorgaan tot je klaar komt. Dus dan lig je daar en dan denk je.. waar ben je mee bezig. Hij is al erg lang bezig... je roze binnenvoering raakt al aardig geirriteerd. Hij doet verschrikkelijk z'n best, zelf weet je dat het op die manier niet lukt. Maar je wil zijn mannelijke zieltje ook niet kwetsen.

Ja dan fake je het... hij blij... jij blij dat het is afgelopen, kunnen we ons eindelijk omdraaien en gaan slapen.

En je hoort mij ook niet zeggen dat iedere vrouw goed is in bed..Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:21:14 #74
118002 PieDobbelJoe
pi_41863144
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:05 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel sommige mannen zijn zo slecht dat je het liever faked. Die blijven (heel goed bedoelt) doorgaan tot je klaar komt. Dus dan lig je daar en dan denk je.. waar ben je mee bezig. Hij is al erg lang bezig... je roze binnenvoering raakt al aardig geirriteerd. Hij doet verschrikkelijk z'n best, zelf weet je dat het op die manier niet lukt. Maar je wil zijn mannelijke zieltje ook niet kwetsen.

Ja dan fake je het... hij blij... jij blij dat het is afgelopen, kunnen we ons eindelijk omdraaien en gaan slapen.

En je hoort mij ook niet zeggen dat iedere vrouw goed is in bed..Daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee
Getver zoals je dat schrijft. Het is juist de kunst en lekker om de ander te zeggen wat lekker is of niet en tevens te zeggen, hoe iets beter kan en/of lekkerder te hebben/krijgen. Als de vouw faked of moet faken, klopt er iets niet de communicatie tussen die 2.
Het is toch dubbelgenieten wanneer je de ander ook optimaal laat genieten!!
pi_41863361
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Getver zoals je dat schrijft. Het is juist de kunst en lekker om de ander te zeggen wat lekker is of niet en tevens te zeggen, hoe iets beter kan en/of lekkerder te hebben/krijgen. Als de vouw faked of moet faken, klopt er iets niet de communicatie tussen die 2.
Maar jij bent ouder en wijzer... hebt waarschijnlijk meer ervaring dat het gemiddelde publiek hier op fok.
pi_41863543
Waarom stinken kutten gemiddeld erger dan pikken?

Dat vraag ik me al jaren af!
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:44:30 #77
118002 PieDobbelJoe
pi_41863609
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:32 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Maar jij bent ouder en wijzer... hebt waarschijnlijk meer ervaring dat het gemiddelde publiek hier op fok.
Ouder dan gemiddeld ...zal vast wel, hou ik me niet mee bezig. Maar dat wat ik schreef had ik je 25 jaar terug net zo geschreven en heeft niet zozeer met leeftijd te maken. Veel meer heeft het te maken met hoe je zelf bent en wat je voor een ander over hebt....geven dus.
pi_41863664
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:44 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Ouder dan gemiddeld ...zal vast wel, hou ik me niet mee bezig. Maar dat wat ik schreef had ik je 25 jaar terug net zo geschreven en heeft niet zozeer met leeftijd te maken. Veel meer heeft het te maken met hoe je zelf bent en wat je voor een ander over hebt....geven dus.
Je kunt wel veel voor een ander over hebben.. en heel veel willen geven... Maar dat wil niet zeggen dat het goed is. Over het algemeen komt de ervaring met de jaren.
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:52:40 #79
118002 PieDobbelJoe
pi_41863744
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:47 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Je kunt wel veel voor een ander over hebben.. en heel veel willen geven... Maar dat wil niet zeggen dat het goed is. Over het algemeen komt de ervaring met de jaren.
Klopt wel wat je zegt, maar als er niet gepraat wordt ( ik ben altijd al een open boek geweest) kun je nix over elkaar leren.
Als je dus geeft ... terwijl je iets niet goed doet en de ander houdt de mond dicht, dan vind ik dat je gewoon dom bezig bent en beter wat anders kunt gaan doen.
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:54:19 #80
97111 ukga
Siewosie baas
pi_41863778
zeg iets van; ja ik had vroeger een vriendin en haar vagina ston echt heeel erg.

dan denkt je vriendin mischien; hm, laat ik me vagina toch maar uit zvoorzorg steeds goed wassen.
pi_41863817
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt, maar als er niet gepraat wordt ( ik ben altijd al een open boek geweest) kun je nix over elkaar leren.
Als je dus geeft ... terwijl je iets niet goed doet en de ander houdt de mond dicht, dan vind ik dat je gewoon dom bezig bent en beter wat anders kunt gaan doen.
Ik ben van mening (ff politiek correct zijn).
Dat vrouwen veel meer moeite zouden moeten doen om hun eigen lichaam te leren kennen.
Hoe kan iemand anders jou laten klaarkomen als je het thuis in je eentje al niet voor elkaar krijgt.
Je kunt niet alles van hem laten afhangen...
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:08:53 #82
118002 PieDobbelJoe
pi_41864035
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:56 schreef badlittlegirl het volgende:

[..]

Ik ben van mening (ff politiek correct zijn).
Dat vrouwen veel meer moeite zouden moeten doen om hun eigen lichaam te leren kennen.
Hoe kan iemand anders jou laten klaarkomen als je het thuis in je eentje al niet voor elkaar krijgt.
Je kunt niet alles van hem laten afhangen...
Volledig mee eens!!! Als je zelf al niet weet hoe je lijf reageert op alles, hoe wil je dat dan een ander duidelijk maken? Yep, veel spelen dus met je eigen lijf en de andere met of tijdens het spel duidelijk maken wat en hoe.
En ... communicatie is gewoon belangrijk, ook daar in en mee. Altijd al gevonden!!
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:56:34 #83
27757 Triple
Suicide is selfexpression
pi_41873590
Hey TS.
Niet om beledigend ofzo te zijn, maar heb je een vergelijkende meting zegmaar?
Tussen de beentjes ruikt ze niet zo fris als in haar nek, en dat is helemaal niet erg, maar als je al een paar andere geur samples hebt gehad en deze is echt BAH, dan eens een paar keer onder de douche springen voor de daad en na een paar keer laten merken dat je alleen sabbelt als er net gewassen is.
Gooi het eventueel op jouw gevoeliheid als je haar niet wil kwetsen (en je kop in het zand wil steken) en dan hebben jullie in de badkamer een geweldig sex leven.
Your looking at an absolute zero
I'm not the Devil, but I won't be your hero!
pi_41882011
Je moet een briefje in haar jaszak doen!
Of het via een vriendin laten vertellen!
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_41882040
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:49 schreef Skazminko het volgende:
Je moet een briefje in haar jaszak doen!
Of het via een vriendin laten vertellen!

En hoe moet die vriendin weten dat zij stinkt van onderen?
pi_41911588
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:52 schreef klipper het volgende:

[..]

En hoe moet die vriendin weten dat zij stinkt van onderen?
dan heb je alleen maar verrekte mazzel gehad
pi_41911662
Volgens mijn vriendin ben je nogal kieskeurig... want iedere vagina heeft wel een bepaalde geur... maar je kunt natuurlijk vertellen dat je liever eerst met haar douched en daarna lekker sext...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 21 september 2006 @ 08:47:38 #89
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_42006912
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Getver zoals je dat schrijft. Het is juist de kunst en lekker om de ander te zeggen wat lekker is of niet en tevens te zeggen, hoe iets beter kan en/of lekkerder te hebben/krijgen. Als de vrouw faked of moet faken, klopt er iets niet de communicatie tussen die 2.
Prachtig geschreven!
En helemaal mee eens.
Ik kan mij praktisch geen situatie voorstellen dat faken noodzakelijk zou zijn.
Plus het vertrouwen zou -in mijn geval- nooit meer terug komen of ze wel echt is gekomen of niet.
Bij mij zou het dus het einde van de relatie kunnen betekenen als ik zo'n vriendin had gehad.
Maar gelukkig is het mij nooit overkomen dus heb ik goed kunnen bestuderen hoe een echt orgasme is voor als ik ooit nog het mee mag maken dat ik met een meid in bed zou liggen die het faked.
  donderdag 21 september 2006 @ 08:51:33 #90
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_42006971
geef haar een nieuw koosnaampje...
mn maatje
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_42007150
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:47 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Prachtig geschreven!
En helemaal mee eens.
Ik kan mij praktisch geen situatie voorstellen dat faken noodzakelijk zou zijn.
Plus het vertrouwen zou -in mijn geval- nooit meer terug komen of ze wel echt is gekomen of niet.
Bij mij zou het dus het einde van de relatie kunnen betekenen als ik zo'n vriendin had gehad.
Maar gelukkig is het mij nooit overkomen dus heb ik goed kunnen bestuderen hoe een echt orgasme is voor als ik ooit nog het mee mag maken dat ik met een meid in bed zou liggen die het faked.
Darkwolf, je post ook alleen maar in Truth en in sexgerelateerde topics hè smeerpijp!!!
Stoute jongen toch!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')