quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef bellagio het volgende:
Koop wat lactacyt (of hoe schrijf je dat) voor haar en zeg dat ze dan extra lekker zal ruiken!
goed ideequote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef bellagio het volgende:
Koop wat lactacyt (of hoe schrijf je dat) voor haar en zeg dat ze dan extra lekker zal ruiken!
NIET!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef Burbo het volgende:
haar vagina stinkt, zonder uiteraard haar gevoelens te kwetsen. En nee, dit topic is geen lemming of grap, dus gaarne niet naar 49.![]()
Precies het is hetzelfde als een man vertellen dat zijn penis te klein is, zonder hem te kwetsenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
NIET!! zoiets kán je gewoon niet zeggen zonder haar te kwetsen, want dat soort dingen zijn aaaaaltijd genant
. gewoon vertellen 14.gif.
Tsja dat soort dingen zijn nou eenmaal lullig, maar als zijn penis te klein is kan hij er niet veel aan doen. maar aan een onwel riekende vagina weer wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies het is hetzelfde als een man vertellen dat zijn penis te klein is, zonder hem te kwetsen
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Beetje vingeren en dan over haar hoofd (vooral langs d'r neus) aaien ofzo!
Kan ze zelf ruiken wat je moet doorstaan tijdens je befsessie!
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
NIET!! zoiets kán je gewoon niet zeggen zonder haar te kwetsen, want dat soort dingen zijn aaaaaltijd genant
. gewoon vertellen 14.gif.
Dat heeft toch geen enkel nut bij het beffen....quote:Op donderdag 14 september 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
Geef je lul het axe-effect.
Parfum langs je liezen ? Weet je wel hoe goor dát smaakt !quote:Op donderdag 14 september 2006 02:03 schreef badlittlegirl het volgende:
Als ik enigzins het idee heb dat het niet fris is zeg ik gewoon.. doe maar niet en anders is het op eigen risico...
Zeker na een avond stappen heb je een vieze belegen piskut. Het klinkt misschien wat grof, maar het is iig niet meer zo fris als dat je net onder de douche vandaan kwam.
Lactasyt doekje in je tas en ff opfrissen voor je naar je eigen of een ander huis gaat. Beetje parfum langs je liezen in een noodgeval.. of een vochtig toilet papiertje.
Hoe vaak lik jij de liezen van een vrouw (tenzij je bi of pot bent)?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Parfum langs je liezen ? Weet je wel hoe goor dát smaakt !
Liezen likken hoort bij het plagende voorspel... of de man of vrouw dat nu ontvangt is niet relevant.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:11 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Hoe vaak lik jij de liezen van een vrouw (tenzij je bi of pot bent)?
Ik bedoel de liezen en niet je schaamlippen. De meeste mannen weten niet beter en beginnen toch direct op de clit.
Tsssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 14 september 2006 02:11 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Ik bedoel de liezen en niet je schaamlippen. De meeste mannen weten niet beter en beginnen toch direct op de clit, als ze die al kunnen vinden.
Daar heb je er al één.quote:
Als hij de geur al om te kotsen vind waarom zou hij dan al bij haar liezen beginnen... hij is al blij met een vleugje parfum. Al smeert ze het niet eens op d'r liezen maar ergens ander op een relefante plaats. In ieder gaval beter dan een stinkende vagina. Maar dan heb ik het niet over de smaak.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Liezen likken hoort bij het plagende voorspel... of de man of vrouw dat nu ontvangt is niet relevant.
Misschien een domme cq rare vraag : maar waar ruikt/stinkt haar vagina naar dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:49 schreef Burbo het volgende:
haar vagina stinkt, zonder uiteraard haar gevoelens te kwetsen. En nee, dit topic is geen lemming of grap, dus gaarne niet naar 49.![]()
Als zij niet wel riekt dan komt hij er toch alsnog wel achter als hij er met zijn neus opzit.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Als hij de geur al om te kotsen vind waarom zou hij dan al bij haar liezen beginnen... hij is al blij met een vleugje parfum. Al smeert ze het niet eens op d'r liezen maar ergens ander op een relefante plaats. In ieder gaval beter dan een stinkende vagina. Maar dan heb ik het niet over de smaak.
Ik doe een gokje.. belegen... vissig... naar urine..kort samengevat ze heeft er de hele dag op gezeten en niet gedoucht...quote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
Misschien een domme cq rare vraag : maar waar ruikt/stinkt haar vagina naar dan?
en ja dit is een heel serieuze vraag
Stinken is nooit lekker, maar een vagina en omgeving die naar parfum ruikt en/of smaakt ...getsquote:Op donderdag 14 september 2006 02:19 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Als hij de geur al om te kotsen vind waarom zou hij dan al bij haar liezen beginnen... hij is al blij met een vleugje parfum. Al smeert ze het niet eens op d'r liezen maar ergens ander op een relefante plaats. In ieder gaval beter dan een stinkende vagina. Maar dan heb ik het niet over de smaak.
wat denk je dat knoflook met het sperma van een man doet dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 02:23 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Ik doe een gokje.. belegen... vissig... naar urine..kort samengevat ze heeft er de hele dag op gezeten en niet gedoucht...
Asperges zijn nog veel erger..veel melk is trouwens ook erg smerig.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:33 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
wat denk je dat knoflook met het sperma van een man doet dan?
mijn hubbie krijgt dus geen kans om klaar te komen ein mijn mond indien hij de dag van te voren een lading knoflook naar binnen heeft gewerkt!!
en bij vrouwen : ah u heeft vis gevroten? ...ja dat ruik ik!!
en urine is een kwestie van goed afvegen of een doekje gebruiken waar een geurtje aan zit
Tropische vruchten en veel ananassap..quote:Op donderdag 14 september 2006 02:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Naast vegetarisch en biologisch krijgen we dus vanaf nu ook spermfood:-):-):-)
En dat is al zo lekker, onanks het ontbreken van een zaadcelsticker.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:42 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Tropische vruchten en veel ananassap..![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Bef haar gewoon en ga daarna uitgebreid met dr zoenen, als ze dan over een nare smaak begint dan hoef je hem alleen nog maar in te koppen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 02:03 schreef badlittlegirl het volgende:
Als ik enigzins het idee heb dat het niet fris is zeg ik gewoon.. doe maar niet en anders is het op eigen risico...
Zeker na een avond stappen heb je een vieze belegen piskut. Het klinkt misschien wat grof, maar het is iig niet meer zo fris als dat je net onder de douche vandaan kwam.
Lactasyt doekje in je tas en ff opfrissen voor je naar je eigen of een ander huis gaat. Beetje parfum langs je liezen in een noodgeval.. of een vochtig toilet papiertje.
Rot op man feminist! Ik lik alles en begin JUIST bij haar dijbenen vinden vrouwen nou eenmaal geil. maar ik vind zulke opmerking zo ongelofelijk dom.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:11 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Ik bedoel de liezen en niet je schaamlippen. De meeste mannen weten niet beter en beginnen toch direct op de clit, als ze die al kunnen vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |