Leef je uitquote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Wat geinig, dat nieuwe subforum
De Grafkelder
[Centraal] Zelfmoord tips, pijnloos en snel![]()
Wat heeft het nu voor zin, als jullie mods daar toch verder niets aan doen, dan alleen maar te vragen om on-topic te blijven?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:57 schreef Day het volgende:
Ja, kunnen we nu weer ON-topic?!
Ja.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:46 schreef Sanne het volgende:
Doe jij de pijltjes weer APK? Dan kan ik zo naar bed.
Nog even en ik heb een zakdoekje nodig.quote:Op donderdag 14 september 2006 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen jullie de moderator Static er achter de schermen op aanspreken, dat ik het als kwetsend ervaar (mede namens de vele mensen die goed vrijwilligerswerk in de bejaardentehuizen doen), dat hij denigrerend spreekt over de ouderenzorg
Hey, klootzak.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:31 schreef static het volgende:
[..]
Nog even en ik heb een zakdoekje nodig.
bij deze dan:quote:Op donderdag 14 september 2006 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen jullie de moderator Static er achter de schermen op aanspreken, dat ik het als kwetsend ervaar (mede namens de vele mensen die goed vrijwilligerswerk in de bejaardentehuizen doen), dat hij denigrerend spreekt over de ouderenzorg
[NIEUWS] BIG BROTHER 6 STOPT PER MAANDAG 2 OKTOBER
quote:Bezoek het lokale bejaardentehuis en vraag of je luiers kunt schoonmaken ofzo.
Dank je!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:47 schreef PH52 het volgende:
flugeltje - succes meid FOK! Public Relations - een nieuwe indeling
Zo ziet de mijne er ook uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:21 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Mooi trouwens, de nieuwe banner in Firefox.
Heel handig!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:11 schreef svann het volgende:
Alle recente texten in de banner zijn van 2005.
Oeps?
ja zo hou je natuurlijk veel te weinig tijd over om trollen in de hand te houden *zucht*quote:
Nee hoor, ik ben een vrouw en kan meerdere dingen tegelijkertijd...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja zo hou je natuurlijk veel te weinig tijd over om trollen in de hand te houden *zucht*
Hebben ze daar tegenwoordig ook erotische films?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
Betekent dat PR gebeuren dat je ook op tv komt, Flugel?
Meen me een opname van je te herinneren bij de Christelijke collega`s van de Evangelische Omroep
Die hebben ze allang, alleen daar noemen ze dat natuurfilmsquote:Op donderdag 14 september 2006 13:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hebben ze daar tegenwoordig ook erotische films?
Dat was BNNquote:Op donderdag 14 september 2006 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
Betekent dat PR gebeuren dat je ook op tv komt, Flugel?
Meen me een opname van je te herinneren bij de Christelijke collega`s van de Evangelische Omroep
Pikant gevrij in alpenweiquote:Op donderdag 14 september 2006 13:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die hebben ze allang, alleen daar noemen ze dat natuurfilms![]()
Mag alleen als je door de ballotagecommissie bent goedgekeurd, dus weinig kans ouwe.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:28 schreef Falco het volgende:
Hee een nieuw FB-topic, is het de moeite waard om hier een tvp te plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |