Ja euh, het is een Gilera SMT, maar het is de 'goedkope' ( wat is goedkoop.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Is dat een Derbi? Wel leuk ding.
Vriend van me had vroeger een Derbi Senda R. Zat een stuk beter dan mn Honda SS 50. Die is niet gemaakt op Hollandse formatenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja euh, het is een Gilera SMT, maar het is de 'goedkope' ( wat is goedkoop.) uitvoering van een derbi, ongelakte kappen e.d. Maar hij heeft een derbi frame, derbi blok, iets andere vorm kappen, maar zelfs aan de binnenkant van de kappen staat Derbi dusja.
Maar dit voorkapje is niet standaard, een standaard SMT voorkapje heeft 1 lamp zeg maar, gewoon zo'n langwerpig/ vierkant lampje.
Ik?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:38 schreef B4CO het volgende:
kijk, weer een aandachttrekkendelimburger
Ja, en de fabeltjeskrant is betrouwbaarder dan het NOS Journaal.quote:Op zondag 22 april 2007 12:22 schreef rene90 het volgende:
je zal in het ergste geval je geld niet eens krijgen wat je aan je rijbewijs kan besteden:) verzekeringsmaatschappij is ook niet gek gaat ook wel even flink kijken of je scooter niet opgevoerd is, (wat hij wel is zeg je zelf) en dan is hij onverzekerd, en kan je fluiten naar je geld, en eventueel nog zelf de kosten aan de auto van die bestuurder betalen..omdat je "onverzekerd" rondtrijdt, want een opgevoerde scooter/brommer is onverzekerd
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef droks het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord. Denk je dat mensen die een scooter hebben geen auto kunnen aanschaffen? Ik ben nu lekker snel en (als het regent) droog of iig niet erg nat op school -> minder lang onderweg + die kap zit voor mn benen, en als ik 18 ben koop ik ook lekker een auto hoor.
![]()
Je geeft gas? Remmen, dat zou je reflex moeten willen doenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef Piovan het volgende:
Vanmiddag na school.
Ik kwam rustig aangereden (ong 20 km/h) uit een gewone weg, een andere auto komt met hoge snelheid op mij in, ik geef snel gas maar haal het net niet.
Gevolg: Ik vlieg van mijn scooter af, de scooter blijft een stukje onder de auto haken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |