99% kans : meneer staat potje te zwansen over de situatie die hij met zijn yamaha aerox beleefdequote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef Piovan het volgende:
Vanmiddag na school.
Ik kwam rustig aangereden (ong 20 km/h) uit een gewone weg, een andere auto komt met hoge snelheid op mij in, ik geef snel gas maar haal het net niet.
Gevolg: Ik vlieg van mijn scooter af, de scooter blijft een stukje onder de auto haken.
Ja, met een kapot motorblok kan ie niet meer op de rollenbank, anders had ie geen cent gekregen met dat opgevoerde dingquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
helaas krijgt ie geld voor een nieuwe![]()
Kan ie opnieuw weer veel te veel herrie makenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
helaas krijgt ie geld voor een nieuwe![]()
had ook mooi geweestquote:Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Burbo het volgende:
Ik hoopte dat dit topic van Maikuul zou zijn.
ik dacht het zelfde. want ik zag vanmiddag in maastricht een scooter ongeluk tegen een busquote:Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Burbo het volgende:
Ik hoopte dat dit topic van Maikuul zou zijn.
Hé, ik heb pas vijf meisjes verkracht, maar ben nog nooit gepakt. Ik ben geen crimineel hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Piovan het volgende:
Dus omdat ik een Aerox heb, ben ik gelijk een gast die overal te hard rijd?
Nou, nee, heb eerlijk gezegt pas 1 bekeuring gehad in 1,5 jaar.
Zijn pa en broer hebben een scooter, jeweettochquote:Op woensdag 13 september 2006 20:10 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ik dacht het zelfde. want ik zag vanmiddag in maastricht een scooter ongeluk tegen een busmaar maikuul heft toch een brommer??
Trok je ook wheely's op landweggetjes om de meisjes te versieren?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef Piovan het volgende:
Ja oke, ik rij wel eens te hard, maar ook alleen op landwegen.
Ik vind dit vooral jammer omdat dit mijn eerste scoot was
En verrek hij kon goed wheelies trekken
Dat geld wat ik krijg, haal ik mijn rijbewijs voor, dan rij ik nu maar op de vespa.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef Piovan het volgende:
Dat geld wat ik krijg, haal ik mijn rijbewijs voor,
Na het lezen van:quote:Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef Repeat het volgende:
Geloof het of niet, maar het is nog steeds mogelijk om een ongeluk te krijgen buiten jouw schuld om.
Moet ik mn mening toch bijstellen; TS blijkt toch net zo'n idioot te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef Piovan het volgende:
Ja oke, ik rij wel eens te hard, maar ook alleen op landwegen.
Ik vind dit vooral jammer omdat dit mijn eerste scoot was
En verrek hij kon goed wheelies trekken
Dat geld wat ik krijg, haal ik mijn rijbewijs voor, dan rij ik nu maar op de vespa.
Jij kreeg er geen van mama en papa?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef Agorias het volgende:
En terécht! Scooterjosties...
Wat is er mis met een scooter hebben?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef Agorias het volgende:
En terécht! Scooterjosties...
Ik hoef er geen, van papa en mama, ik rij over een aantal jaar rond op een fatsoenlijk vervoersmiddel.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij kreeg er geen van mama en papa?
Een nieuwe fietsquote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ik hoef er geen, van papa en mama, ik rij over een aantal jaar rond op een fatsoenlijk vervoersmiddel.
"over een aantal jaar"quote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ik hoef er geen, van papa en mama, ik rij over een aantal jaar rond op een fatsoenlijk vervoersmiddel.
Hij is nu 11, maar een bekwerkquote:
Jetforce is goede broaj ja!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:26 schreef Piovan het volgende:
Ik had deze en een vespa.
Mijn broer heeft nog wel eentje, een Peugeot Jetforce, machtige voorkant heeft die.
Die vespa was meer voor zo wat te crossen in het bos oid.
Is bij een schakel niet veel anders hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 21:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kijk dat 'frame' dan ook, gewoon een paar verwarmingsbuizen.![]()
Jij hebt er verstand van, dat hoor ik wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is bij een schakel niet veel anders hoor![]()
Rij ff met 50, 60 op een stilstaande auto.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van, dat hoor ik wel.![]()
Dat heeft toch niks te maken met de opbouw van het frame ofwel lutserquote:Op woensdag 13 september 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Rij ff met 50, 60 op een stilstaande auto.
Maak ff pics![]()
Idd.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van, dat hoor ik wel.![]()
Laat ook maarquote:Op woensdag 13 september 2006 21:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met de opbouw van het frame ofwel lutser![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef Agorias het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |