99% kans : meneer staat potje te zwansen over de situatie die hij met zijn yamaha aerox beleefdequote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef Piovan het volgende:
Vanmiddag na school.
Ik kwam rustig aangereden (ong 20 km/h) uit een gewone weg, een andere auto komt met hoge snelheid op mij in, ik geef snel gas maar haal het net niet.
Gevolg: Ik vlieg van mijn scooter af, de scooter blijft een stukje onder de auto haken.
Ja, met een kapot motorblok kan ie niet meer op de rollenbank, anders had ie geen cent gekregen met dat opgevoerde dingquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
helaas krijgt ie geld voor een nieuwe![]()
Kan ie opnieuw weer veel te veel herrie makenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
helaas krijgt ie geld voor een nieuwe![]()
had ook mooi geweestquote:Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Burbo het volgende:
Ik hoopte dat dit topic van Maikuul zou zijn.
ik dacht het zelfde. want ik zag vanmiddag in maastricht een scooter ongeluk tegen een busquote:Op woensdag 13 september 2006 20:01 schreef Burbo het volgende:
Ik hoopte dat dit topic van Maikuul zou zijn.
Hé, ik heb pas vijf meisjes verkracht, maar ben nog nooit gepakt. Ik ben geen crimineel hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Piovan het volgende:
Dus omdat ik een Aerox heb, ben ik gelijk een gast die overal te hard rijd?
Nou, nee, heb eerlijk gezegt pas 1 bekeuring gehad in 1,5 jaar.
Zijn pa en broer hebben een scooter, jeweettochquote:Op woensdag 13 september 2006 20:10 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ik dacht het zelfde. want ik zag vanmiddag in maastricht een scooter ongeluk tegen een busmaar maikuul heft toch een brommer??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |