ik weet niet wat voor schakel jij in gedachten hebtquote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is bij een schakel niet veel anders hoor![]()
Ja maar dit is volgens mij een Gianelli NRX, dan loopt die sowieso al tegen de 80/90 als je er niets aan hebt versteldquote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef mister_dog het volgende:
[..]
niet waarik heb ook een terug loper std aprilia sr heeft terugloper
piaggio's --> runner enzo ook
Al een keer hendig hard geklapt met jou Foxje?quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Dat lijkt me pas kut gek, merjeh gelukkig krijg je alles vergoed
Boeie! Verzekeringsagent komt kijken. En de avond hiervoor heb jij al een standaard pot onder je scootert hangen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:52 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Ja maar dit is volgens mij een Gianelli NRX, dan loopt die sowieso al tegen de 80/90 als je er niets aan hebt versteld![]()
En hij zal er vast wel iets aan gedaan hebben, conclusie: de scooter liep sowieso te hard![]()
Geheel onbeschadigdquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Boeie! Verzekeringsagent komt kijken. En de avond hiervoor heb jij al een standaard pot onder je scootert hangen.
quote:
Ik zeg niet dat het boeit, ook al is die niet origineel als het ringertje d'r maar in zitquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Boeie! Verzekeringsagent komt kijken. En de avond hiervoor heb jij al een standaard pot onder je scootert hangen.
mocht je willenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:36 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het boeit, ook al is die niet origineel als het ringertje d'r maar in ziten dan nog boeit het niet als die automobilist fout is
Da's ook niet waarquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
mocht je willenELKE verandering aan je bromfiets is een reden voor je verzekering om hem onverzekerd te verklaren
![]()
dat is een niet standaard uitlaat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:52 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Da's ook niet waar
Je hebt EU gekeurde teruglopers(technigas next-r basic) heb je die eronder, + het bewijs wat je bij de uitlaat krijgt kunnen ze niks maken
Onzin, ze hebben altijd een marge van gebruikelijkheid toe te passen. In jouw geval kunnen ze mn brommer dus onverzekerd verklaren als ik een ander kleur zadel monteer.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef fs180 het volgende:
mocht je willenELKE verandering aan je bromfiets is een reden voor je verzekering om hem onverzekerd te verklaren
![]()
jetforce is alles behalve een vrouwen scooter he dimiquote:Op woensdag 13 september 2006 21:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jetforce is goede broaj ja!
Heb er ook een gehad, en C2C ook, allebei kapot gelopen.
Als je nou gewoon als een echte man een schakelbrommer haalt, niet zo'n vrouwenbrommerscooter.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 18:36 schreef Oosthoek het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn pas tweewielers waarmee je gezien kan worden. Kan zo'n plastic zitzak niet tegen op.
Is dat een Derbi? Wel leuk ding.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |