Die gaan in een paar seconden van SUV naar ruime bestelbus. In een flits dus. En daar maken ze reclame mee. Net of dat zo speciaal is. Ik klap ook de achterbank dubbel...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar leg eens uit, hoe zit dat met die stoelen?
We zijn niet allemaal vuilniswagen bestuurdersquote:Op woensdag 13 september 2006 23:13 schreef Departak het volgende:
Hahaha ik kan lekker m'n eigen cd'tjes opzetten op werk, of desnoods mijn mp3speler te voorschijn halen
Die kuttekop weet dan ook wel dat je dat spotje in high rotation op om het even welke zender hoort. Op radio 2 en 3FM word je er ook mee doodgegooid, alsmede Q(ut)-music.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
(..) En die kuttekop op me werk wil geen andere zender op zetten (..)
dat je dat een auto durft te noemen johquote:Op donderdag 14 september 2006 22:55 schreef Okeuj het volgende:
Wel TWEE auto's voor de prijs van EEN!!!! Nouja, turkenbus en zondagochtend-kids-naar-voetbal-breng-mobiel.
Ze proberen inderdaad op Transformers te lijken. Maar hoe godvergeten irritantquote:Op donderdag 14 september 2006 18:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hebben jullie heb nu gehoord.
trouwens: Dat melodie is op tune van de transformers !
Godslasters !!!!!!
quote:For 2005, the entire Chrysler Grand Voyager range will feature a unique seating system that allows the seats to be folded flat into the floor in less than 30 seconds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |