ik kraakquote:Op donderdag 14 september 2006 13:46 schreef Emu het volgende:
[..]
150 euro voor een broek vind jij redelijk![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Dan ben jij vast ook het type mens dat zit te klagen dat de huizen zo duur zijn?
Stoer! Gebruik je dit ook als versiertruuk?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Een mooi hemd begint vanaf 120 euro![]()
Wie ben jij om te bepalen wat iemand anders met zijn bezit moet doen?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef JoPiDo het volgende:
niet jatten, lenen tot er degelijke plannen voor zijn
eerst in kraken verdiepen voor je commentaar levert
en dat is een andere discussie
H&M truitjes zijn inderdaad vaak genoeg stijlvol. En die koop ik ook. Dus het hoeft eigenlijk niet altijd duur te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:49 schreef toma het volgende:
[..]
Stijlvol wil niet altijd zeggen dat je diep in de buidel moet tasten.
Je kunt ook mode-bewust of slim kopen.
dat ik dat mezelf ooit nog zou horen zeggen
ik wil graag betalen, maar er zijn binnen een maand geen degelijke woningen voor een normale prijs te vinden in Rotterdamquote:Op donderdag 14 september 2006 19:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat iemand anders met zijn bezit moet doen?Al laten ze het 100 jaar leegstaan, het is niet van jou.
Maar goed, andere discussie ja. Ik vind het alleen schandalig dat je kraakt terwijl je dus prima zelf een woning zou kunnen betalen.
60 euro voor een kledingstuk dat je elke week twee dagen aan kunt en je met gemak meer dan een jaar kunt dragenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef KopieerMachine het volgende:
polos zijn zo omfg duurraad n;s : ik draag altijd polos :I(
toenstraks alweer Converse allstars gekocht is weer 80 euro minder in me portomonee
Goh, laat ik ook naar Rotterdam willen gaan verhuizen. Er zijn daar honderden woningen voor onder de 100.000 euro te krijgen. Huren is misschien een ander verhaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik wil graag betalen, maar er zijn binnen een maand geen degelijke woningen voor een normale prijs te vinden in Rotterdam
bovendien: mensen die vastgoed aanschaffen of beheren kopen dit aan of hebben het aangekocht onder voorwaarde dat ze er binnen een jaar iets mee moeten doen, woningbouwverenigingen hebben schandalig veel geld en leegstand is juist daarom onnodig en asociaal, asociaal voor zowel buurtbewoners (leegstand is verloedering) als de duizenden mensen die geen huis kunnen krijgen
wat heb je voor 100 000 euro?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goh, laat ik ook naar Rotterdam willen gaan verhuizen. Er zijn daar honderden woningen voor onder de 100.000 euro te krijgen. Huren is misschien een ander verhaal.
Ik zou zeggen, ga eens op Funda kijken. Je kunt in Rotterdam prima woningen krijgen voor onder de ton! Zelfs inclusief flinke tuin als je daar behoefte aan hebt. En niet alleen maar in achterstandswijken en zeker niet alleen maar krotten. Onder de MVE-regeling kun je zelfs pas gerenoveerde appartementen krijgen vanaf 60.000 eurootjes.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:17 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wat heb je voor 100 000 euro?laat me niet lachen, misschien net een zoldertje van 1 bij 1
ik ben 16, werk part-time verdien nog geen 3,50 per uur. dan word sommige kleding als snel duur hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 19:15 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
60 euro voor een kledingstuk dat je elke week twee dagen aan kunt en je met gemak meer dan een jaar kunt dragen
ik bedoel; ik betaal vier euro per dag aan sigaretten, dan kan die 20 cent per dag die uiteindelijk een polo kost er ook wel af
40 of 50 euro in de bonus bij de America Today. Verkeerde winkel geweest dusquote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef KopieerMachine het volgende:
polos zijn zo omfg duurraad n;s : ik draag altijd polos :I(
toenstraks alweer Converse allstars gekocht is weer 80 euro minder in me portomonee
Tering, 3,50 per uurquote:Op donderdag 14 september 2006 19:21 schreef KopieerMachine het volgende:
ik ben 16, werk part-time verdien nog geen 3,50 per uur. dan word sommige kleding als snel duur hoor
Ikke? Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:25 schreef JoPiDo het volgende:
en wat voor opleiding doe je?
Ik koop niet vaak kleding (toevallig de afgelopen weken wel) maar ik ga gewoon geen 120 euro voor n spijkerbroek neerleggen. 100 euro héél misschien, maar eigenlijk zou ik 80 euro meer dan voldoende vinden.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:22 schreef JoPiDo het volgende:
misschien ligt het grote verschil ook wel in de frequentie dat nieuwe kleding wordt aangeschaft, ik koop eens in de 2 à 3 maanden 3 à 4 kledingstukken, waar ook schoenen etc. bij zitten
Oh LOL. Ik ben er elk weekend en ik doe mijn best om te integreren.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:27 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
'Rotterdamse in opleiding'
ik ben benieuwd waar je Rotterdams leert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |