abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41808757
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:46 schreef Emu het volgende:

[..]

150 euro voor een broek vind jij redelijk !!!!

Dan ben jij vast ook het type mens dat zit te klagen dat de huizen zo duur zijn?
ik kraak
pi_41808992
150 euro betalen voor een broek en dan andermans huis jatten.
pi_41809088
niet jatten, lenen tot er degelijke plannen voor zijn

eerst in kraken verdiepen voor je commentaar levert

en dat is een andere discussie
pi_41809197
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef Agrafes het volgende:

[..]

Een mooi hemd begint vanaf 120 euro
Stoer! Gebruik je dit ook als versiertruuk?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 14 september 2006 @ 19:08:45 #155
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41809205
Kraken is tof.
Maar waarom koopt een kraker een broek van 150 euro?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41809251
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:05 schreef JoPiDo het volgende:
niet jatten, lenen tot er degelijke plannen voor zijn

eerst in kraken verdiepen voor je commentaar levert

en dat is een andere discussie
Wie ben jij om te bepalen wat iemand anders met zijn bezit moet doen? Al laten ze het 100 jaar leegstaan, het is niet van jou.

Maar goed, andere discussie ja. Ik vind het alleen wel schandalig dat je kraakt terwijl je dus prima zelf een woning zou kunnen betalen.
pi_41809338
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:49 schreef toma het volgende:

[..]

Stijlvol wil niet altijd zeggen dat je diep in de buidel moet tasten.
Je kunt ook mode-bewust of slim kopen.

dat ik dat mezelf ooit nog zou horen zeggen
H&M truitjes zijn inderdaad vaak genoeg stijlvol. En die koop ik ook. Dus het hoeft eigenlijk niet altijd duur te zijn.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_41809388
polos zijn zo omfg duur raad n;s : ik draag altijd polos :I(

toenstraks alweer Converse allstars gekocht is weer 80 euro minder in me portomonee
Ja... echt!
pi_41809398
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:09 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wie ben jij om te bepalen wat iemand anders met zijn bezit moet doen? Al laten ze het 100 jaar leegstaan, het is niet van jou.

Maar goed, andere discussie ja. Ik vind het alleen schandalig dat je kraakt terwijl je dus prima zelf een woning zou kunnen betalen.
ik wil graag betalen, maar er zijn binnen een maand geen degelijke woningen voor een normale prijs te vinden in Rotterdam

bovendien: mensen die vastgoed aanschaffen of beheren kopen dit aan of hebben het aangekocht onder voorwaarde dat ze er binnen een jaar iets mee moeten doen, woningbouwverenigingen hebben schandalig veel geld en leegstand is juist daarom onnodig en asociaal, asociaal voor zowel buurtbewoners (leegstand is verloedering) als de duizenden mensen die geen huis kunnen krijgen
pi_41809443
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef KopieerMachine het volgende:

toenstraks alweer Converse allstars gekocht is weer 80 euro minder in me portomonee
60 euro voor een kledingstuk dat je elke week twee dagen aan kunt en je met gemak meer dan een jaar kunt dragen

ik bedoel; ik betaal vier euro per dag aan sigaretten, dan kan die 20 cent per dag die uiteindelijk een polo kost er ook wel af
pi_41809459
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ik wil graag betalen, maar er zijn binnen een maand geen degelijke woningen voor een normale prijs te vinden in Rotterdam

bovendien: mensen die vastgoed aanschaffen of beheren kopen dit aan of hebben het aangekocht onder voorwaarde dat ze er binnen een jaar iets mee moeten doen, woningbouwverenigingen hebben schandalig veel geld en leegstand is juist daarom onnodig en asociaal, asociaal voor zowel buurtbewoners (leegstand is verloedering) als de duizenden mensen die geen huis kunnen krijgen
Goh, laat ik ook naar Rotterdam willen gaan verhuizen. Er zijn daar honderden woningen voor onder de 100.000 euro te krijgen. Huren is misschien een ander verhaal.
pi_41809494
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:16 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Goh, laat ik ook naar Rotterdam willen gaan verhuizen. Er zijn daar honderden woningen voor onder de 100.000 euro te krijgen. Huren is misschien een ander verhaal.
wat heb je voor 100 000 euro? laat me niet lachen, misschien net een zoldertje van 1 bij 1

huren is inderdaad een ander verhaal
pi_41809559
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:17 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

wat heb je voor 100 000 euro? laat me niet lachen, misschien net een zoldertje van 1 bij 1
Ik zou zeggen, ga eens op Funda kijken. Je kunt in Rotterdam prima woningen krijgen voor onder de ton! Zelfs inclusief flinke tuin als je daar behoefte aan hebt. En niet alleen maar in achterstandswijken en zeker niet alleen maar krotten. Onder de MVE-regeling kun je zelfs pas gerenoveerde appartementen krijgen vanaf 60.000 eurootjes.
pi_41809624
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:15 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

60 euro voor een kledingstuk dat je elke week twee dagen aan kunt en je met gemak meer dan een jaar kunt dragen

ik bedoel; ik betaal vier euro per dag aan sigaretten, dan kan die 20 cent per dag die uiteindelijk een polo kost er ook wel af
ik ben 16, werk part-time verdien nog geen 3,50 per uur. dan word sommige kleding als snel duur hoor

Terwijl als ik bijv : ~20 ben fulltime werk en 6 euro per uur verdien al snel veel meer kleding kan kopen.

maar dat terzijde, sommige kleding koop ik voor mezelf me moeder koopt in dit geval ook wel veel kleding voor me maar soms wil ik toch wel iets anders dan dat zij voor me kauft
Ja... echt!
pi_41809666
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef KopieerMachine het volgende:

40 of 50 euro in de bonus bij de America Today. Verkeerde winkel geweest dus
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_41809693
misschien ligt het grote verschil ook wel in de frequentie dat nieuwe kleding wordt aangeschaft, ik koop eens in de 2 à 3 maanden 3 à 4 kledingstukken, waar ook schoenen etc. bij zitten
pi_41809742
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:21 schreef KopieerMachine het volgende:
ik ben 16, werk part-time verdien nog geen 3,50 per uur. dan word sommige kleding als snel duur hoor
Tering, 3,50 per uur Daar zou ik serieus mn bed niet voor uit komen.
deed het licht uit
pi_41809746
Ik koop gemiddeld tweemaal per jaar nieuwe kleren. Wanneer het uitverkoop is zeg maar. Ik ben een echte koopjesjager. Zo af en toe koop ik ook wel eens iets tussendoor, maar ook dan weer bijna alleen maar dingen die in de aanbieding zijn. Gewoon goed opletten.
pi_41809770
en wat voor opleiding doe je?
pi_41809827
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:25 schreef JoPiDo het volgende:
en wat voor opleiding doe je?
Ikke? Hoezo dat dan?
pi_41809850
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:22 schreef JoPiDo het volgende:
misschien ligt het grote verschil ook wel in de frequentie dat nieuwe kleding wordt aangeschaft, ik koop eens in de 2 à 3 maanden 3 à 4 kledingstukken, waar ook schoenen etc. bij zitten
Ik koop niet vaak kleding (toevallig de afgelopen weken wel) maar ik ga gewoon geen 120 euro voor n spijkerbroek neerleggen. 100 euro héél misschien, maar eigenlijk zou ik 80 euro meer dan voldoende vinden.

Vandaag voor 40 euro een aardige trui gekocht. Prima prijs. Ik laat me gelukkig niet meer verleiden tot kashmir truien van 250 euro
deed het licht uit
pi_41809883
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ikke? Hoezo dat dan?
'Rotterdamse in opleiding'

ik ben benieuwd waar je Rotterdams leert
pi_41810213
quote:
Op donderdag 14 september 2006 19:27 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

'Rotterdamse in opleiding'

ik ben benieuwd waar je Rotterdams leert
Oh LOL. Ik ben er elk weekend en ik doe mijn best om te integreren.
pi_41810268
Verkapte versierpogingen op fok zijn zó 2002.
deed het licht uit
pi_41810583
kan ik het helpen dat ik versierd word
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')