Gewoon zoeken naar oude bekendequote:Op woensdag 13 september 2006 18:50 schreef QueenR het volgende:
ja brown ik ben ook lid, heb me over laten halen.
weet nog niet goed wat ermee te doen alleen
Ja....zeg het maar....?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi.
Domme dingen ookquote:Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Auw![]()
http://jaggle.nl/log/item.php?id=23205
gedaan..quote:
Ik vond m ook traag ja toen ik een mailtje ging tikken.. was ik heel eind aan het tikken, zie ik allemaal letters nog op het scherm komenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
gedaan..
Hyves zuigt eigenlijk best wel erg. Ik ben al 3 zinnen verder met typen en hij kan me niet bijhouden![]()
Maar goed.
Wel weer wat leedvermaak gevonden
![]()
Ja je bent onvindbaar daar "Peter in Groningen" vond wel mensen met jou achternaam..quote:Op donderdag 14 september 2006 09:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja heb je maar ff toegevoegd.
Mooie foto's weer uit NZ en weer een leuk avontuur meegemaaktquote:
Hee babe!!quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 september 2006 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hee babe!!
Heb me zo ongeloofelijk verslapen vanmorgen![]()
Werd pas om 10.15 wakker
Dit is m'n laatste ooit...
Chickquote:
08.30 en ik was er om 11.15quote:Op donderdag 14 september 2006 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
dat meeeeeeeeeeeeeeeen je niet
hoelaat moest je beginnen dan??![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hee babe!!
Heb me zo ongeloofelijk verslapen vanmorgen![]()
Werd pas om 10.15 wakker
Dit is m'n laatste ooit...
Kind zit gewoon te vol met energiequote:
teeeeeeeeeeeringquote:Op donderdag 14 september 2006 11:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
08.30 en ik was er om 11.15
He grappig.. maar dat ga ik niet doenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/825(...)t_chatprogramma.html
neh ik ook nietquote:Op donderdag 14 september 2006 12:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
He grappig.. maar dat ga ik niet doen
Ook niet echt meerquote:Op donderdag 14 september 2006 12:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neh ik ook nietheb t al druk genoeg met me msn
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mooie foto's weer uit NZ en weer een leuk avontuur meegemaakt![]()
Zal jou eens checkenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag
Even hyves checken
Best leuk he
Ik mis een beetje de neukervaringen in je blog eerlijk gezegd.quote:
Nee schatje dat was TREKKEN....uit elkaar trekkenquote:
laten we het er maar gewoon ophouden dat mijn oma meeleestquote:Op donderdag 14 september 2006 12:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de neukervaringen in je blog eerlijk gezegd.
Is dat omdat je oma meeleest of omdat je geen echt student bent?
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de neukervaringen in je blog eerlijk gezegd.
Is dat omdat je oma meeleest of omdat je geen echt student bent?
Ja leuk he ?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:05 schreef QueenR het volgende:
zo, ff een boel foto's op dat Hyves gezet. Dat moest werd me verteld.lol Nou heb ik er eigenlijk wel weer genoeg van. Dat hele pimpen van de site weet ik nog niet wat ik daar mee aan moet.
En al 11 vriendjes, goh wow... ik vind het ongelooflijk
Je wordt bedankt he B (a whatever kan er niet aan wennen) Had eigenlijk al klaar moeten zijn met stofzuigen zit ik hier een beetje foto's te uploaden.
hm, denk dat ik nu toch eerst echt maar ff ga stofzuigenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja leuk he ?![]()
![]()
![]()
En nu is het afwacten op reacties
Beetje bij andere neuzen enzo
oh die reacties boeien me niet echt.... vind het gewoon lollig om te doenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja leuk he ?![]()
![]()
![]()
En nu is het afwacten op reacties
Beetje bij andere neuzen enzo
Stuk minder zonder geluidquote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef QueenR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9147zPzXfx0
hier kreeg ik werkelijk rillingen van, wat is zij goed!
de TYPHUSquote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef QueenR het volgende:
nee zonder geluid is het niets (maar dat kakkerlak gedoe ook niet)quote:
respect das alles wat je erop kan zeggen, respectquote:Op donderdag 14 september 2006 15:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de TYPHUS![]()
![]()
dat gaat echt heeeeeeeeeelemaal nergens over
![]()
jah...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
respect das alles wat je erop kan zeggen, respect![]()
![]()
Neeeeeeeee.... holy shiiittt.... wat is dat goeeeed...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef QueenR het volgende:
Ik heb gewoon werkelijk nog nooit zoiets ongelooflijks meegemaakt, wil het maar steeds opnieuw luisteren!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeeeeeeee.... holy shiiittt.... wat is dat goeeeed...
Zat echt met kippevel te luisteren![]()
Wat een stem...![]()
Bitchquote:Op donderdag 14 september 2006 16:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik heb gewoon werkelijk nog nooit zoiets ongelooflijks meegemaakt, wil het maar steeds opnieuw luisteren!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok ik geef toe, ik ga door om B (a) gewoon wat nieuwsgieriger te maken en wat te stangen![]()
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Ik ben plaatsvervangend blij voor je cho.. nee echt...
Gefeliciteerd,......quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef Atuniel het volgende:
Zo ff bossie rozen halen... niet vergeten... 3 jaar getrouwd enzo.![]()
Hou op schei uit...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
Hoe is het verder........ !!![]()
![]()
Gijs serieus..... je nieuwe baan komt er snel aan zeker.... Surfer moet ook nog een dikke maand ofzo ! Heb je er zin in?
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hou op schei uit...
blijf gesprekken hebben hier.
quote:
Druk Gijs,.... druk,.... geweldig,... erg goede beslissing geweest om weg te gaan. Ik ontplooi me weer. Waardeer werk weer zeg maar,... ga elke dag met zin naar mijn werk.... dat gevoel kon ik niet meer. Klein bedrijf groot maken en er zelf in groeien.... Gezondheidszorg heerst,... de waarde van het werk is hoog en daar ging het me om.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt je werk Gijs.... hoor je er niet over... zie je weinig enzo : P
Ja thanks he.. tijd vliegt voorbij eigenlijk .quote:Op donderdag 14 september 2006 16:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
lekker he
![]()
En gefeliciteerd hoor!
Mooi.. dan heb je er weer zin in inderdaad.. geen sleur enzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Druk Gijs,.... druk,.... geweldig,... erg goede beslissing geweest om weg te gaan. Ik ontplooi me weer. Waardeer werk weer zeg maar,... ga elke dag met zin naar mijn werk.... dat gevoel kon ik niet meer. Klein bedrijf groot maken en er zelf in groeien.... Gezondheidszorg heerst,... de waarde van het werk is hoog en daar ging het me om.
gaat snel idd, Hier ook, Keagan alweer 5, Robynn bijna 8, oktober 10 jaar getrouwdquote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja thanks he.. tijd vliegt voorbij eigenlijk .
Dat theatralequote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaat snel idd, Hier ook, Keagan alweer 5, Robynn bijna 8, oktober 10 jaar getrouwd![]()
Tijdje terug zag ik wat agenten lopen en ik zei tegen mijn vriendin: moet je daar zien, dat zijn gewoon verklede kinderen, die petten passen nog niet eens goed. Moet dat ons "beschermen".. Waarop zij zei: Nee Rianne, je wordt gewoon oud.ja, het sluipt erin zo. Zeg ook steeds vaker; in onze tijd deden we, of hadden we... etc. Zaterdag wezen stappen, was er een meiske bij (die er ouder uit zag trouwens) en die bleek 21.
21!!! die was gewoon 11 toen ik ging trouwen.![]()
bizar gewoon.
![]()
je voelde het he!quote:
Soms,......................quote:
hehe, ja dat hou ik me ook voorquote:Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms,......................maar he... ouder worden is ook cool toch
toch
?
Ik herken jequote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaat snel idd, Hier ook, Keagan alweer 5, Robynn bijna 8, oktober 10 jaar getrouwd![]()
Tijdje terug zag ik wat agenten lopen en ik zei tegen mijn vriendin: moet je daar zien, dat zijn gewoon verklede kinderen, die petten passen nog niet eens goed. Moet dat ons "beschermen".. Waarop zij zei: Nee Rianne, je wordt gewoon oud.ja, het sluipt erin zo. Zeg ook steeds vaker; in onze tijd deden we, of hadden we... etc. Zaterdag wezen stappen, was er een meiske bij (die er ouder uit zag trouwens) en die bleek 21.
bizar gewoon.
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik herken je
Laatst stond ik aan een bar te wachten op mn bestelling... komt er een oudere vent aan, jaar of 45.
Vraagt ie wijzend naar een kruk, wil je niet zitten?
Ik zeg "Nee, gaat u maar zitten, ik ben nog jong"
Zegt ie nadat ie me heeft aangekeken "Ja jonger dan mij dan in ieder geval"
Ik ben godver nog wel jong hoor !!!toch?
Maar wat je zegt.. er lopen steeds meer snotneuzen rond, die het wel even gaan vertellen aan je.. er zijn zelfs buschauffeurs die jonger zijn dan mij tegenwoordig for crying out loud!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:49 schreef Atuniel het volgende:
Jaaaa inderdaad ja
Dat mensen gewoon shit niet kennen wat voor jou toch belangrijk was 'in die tijd' ... denk je ook zo van "onder welke steen kom jij vandaan" ,... maar die is gewoon jong.. die kent het niet.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:53 schreef Atuniel het volgende:
Ik ga trouwens naar huis.. doei...
21?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
bizar gewoon.
![]()
CU2,.... dat is toch voor geile pubersquote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Soort als cu2 dat zegt denk ik wel genoeg.
ja dit ook, en voor overjarige..quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CU2,.... dat is toch voor geile pubers
Niet aan beginnen dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CU2,.... dat is toch voor geile pubers
Nee zat er ook niet aan te denken nee.......... ! Zo komt er elke maand wel iets op dat Internet...... heb er geen tijd voor.quote:
Hoe is het thuis Gijs.... hoe verlopen de nachten? Hier kut....... Jort is koorstig door tandjes.... ze zijn bijna allemaal door al.........quote:
Grappig dat je het vraagt, Angeliek is zwaar verkouden en Tess ookquote:Op donderdag 14 september 2006 18:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe is het thuis Gijs.... hoe verlopen de nachten? Hier kut....... Jort is koorstig door tandjes.... ze zijn bijna allemaal door al.........
Pfffffff dat is best zwaar hoor......... wens haar sterkte........!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zwaar hangerig en huilerig.
Nee?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo! Wii! Ben je al lekker gehyped?
Die Zelda screensZo magisch
![]()
En die Mario beelden, zin in!
Was er ongeveer kwart overquote:Op vrijdag 15 september 2006 07:12 schreef mr_Brown het volgende:
vroeg![]()
SURFERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
weer te laat cker?
pre-orderen kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:52 schreef QueenR het volgende:
Kan (of moet) je zo'n WII trouwens bespreken of zullen die er gewoon zijn. Bij ons komt de sint er een brengen en de release date is toch best wel op het nippertje. Zou lullig zijn als het kind brieven met maar een wens naar de sint stuurt, en dan iets anders krijgt.
en goedemorgen![]()
Als je hem op zon dag moet geven zou ik voor de zekerheid preorderen eigenlijk QR.. staat zo lullig als je een lege zak hebt op die dag...... euh ja.quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:52 schreef QueenR het volgende:
Kan (of moet) je zo'n WII trouwens bespreken of zullen die er gewoon zijn. Bij ons komt de sint er een brengen en de release date is toch best wel op het nippertje. Zou lullig zijn als het kind brieven met maar een wens naar de sint stuurt, en dan iets anders krijgt.
en goedemorgen![]()
Nee gijs... dat ken ik al heeeel lang niet meer...quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:17 schreef Atuniel het volgende:
Ook ziek trouwens.. ik hoef pas half 9 te beginnen maar ben hier altijd al om 0800 uur.. ken je dat?
Rustig koffie pakken, mail openen...
wat ben je toch een heerlijk watje.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat ben je toch een heerlijk watje.![]()
![]()
Ik ben hier altijd om 6:55 uurquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:17 schreef Atuniel het volgende:
Ook ziek trouwens.. ik hoef pas half 9 te beginnen maar ben hier altijd al om 0800 uur.. ken je dat?
Ik ga altijd naar onze plaatselijke Dixons. Daar hebben ze iets meer verstand van consoles dan die pubermeisjes bij speelgoedwinkel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:42 schreef QueenR het volgende:
hehe
Maar goed, dat preorderen. Ik loop dus naar een bart smit en zeg: ik wil er een bestellen. Ze schrijven me naam op en voila?gok van wel he.
En je hoeft pas om 0930 te beginnen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd om 6:55 uur![]()
Dat is wel een goed punt..quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar onze plaatselijke Dixons. Daar hebben ze iets meer verstand van consoles dan die pubermeisjes bij speelgoedwinkel.
Nee... je flashed de verkoper en drukt hem tegen je borst(en), daarna spreek je met een verleidelijke stem...quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:42 schreef QueenR het volgende:
hehe
Maar goed, dat preorderen. Ik loop dus naar een bart smit en zeg: ik wil er een bestellen. Ze schrijven me naam op en voila?gok van wel he.
neh..... ken ik nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:17 schreef Atuniel het volgende:
uhm verder dan het weten wat de release date is hoeft die kennis toch ook niet te gaan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar onze plaatselijke Dixons. Daar hebben ze iets meer verstand van consoles dan die pubermeisjes bij speelgoedwinkel.
Ook sexgebrek Gijs?quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... je flashed de verkoper en drukt hem tegen je borst(en), daarna spreek je met een verleidelijke stem...
"Doe mij maar 1 Wii " .....
.....................
..........
Dat moet werken hoor......
............
Fantasie![]()
Jij en ik zouden geen collega's kunnen zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neh..... ken ik niet![]()
ik kom hier als ik er ben en dan begin ik ookheb geen vaste tijd wanneer ik begin, als ik maar 8 uur volmaak. Als ik aankom eerst ff ontbijten, glas water erbij, beetje de kranten doornemen en dan na een half uur ben ik pas aanspreekbaar voor werk en open ik ook mn mail pas
![]()
Ja... week ongesteld en shit... daarvoor avonddienstquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... je flashed de verkoper en drukt hem tegen je borst(en), daarna spreek je met een verleidelijke stem...
"Doe mij maar 1 Wii " .....
.....................
..........
Dat moet werken hoor......
............
Fantasie![]()
jah vrijdag hequote:Op vrijdag 15 september 2006 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... week ongesteld en shit... daarvoor avonddienst
Vanavond
Ik heb geen vaste starttijd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:49 schreef Atuniel het volgende:
En je hoeft pas om 0930 te beginnen?![]()
Oh ja ..... deal!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol
Ik zal je de volgende meet wel een keer om een biertje vragen zo![]()
gok dat dit een leugen is maar goed
Oh trekt je vrouw daar een week voor uit joh.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vanavond
quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jij en ik zouden geen collega's kunnen zijn
Maar we zouden wel kutgeintjes maken... je buro volplakken met post-its enzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ligt eraan, ik doe mijn werk goed en als ik ergens mee bezig ben, dan ga ik er ook voor, maar je moet me wel met rust laten en niet gaan zitten zeiken op mijn manier van werken
dan kunnen we grote maatjes worden
Nee 3 of 4 dagen ofzo...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh trekt je vrouw daar een week voor uit joh.
Mijn vrouw is al 2 jaar niet ongesteld![]()
Het is vrijdag......... en we komen saaaamen !quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vanavond
Gijsssssssssssssssssssssssssssss....quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Het is vrijdag......... en we komen saaaamen !
Ja,..... erg van genotenquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssssssssss....
Jij had Mario & Luigi toch bij je DS gekocht? Tof spel?
Ik kom ook altijd mol uit Groningen inderdaadquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee 3 of 4 dagen ofzo...
Weekend in Groningen geweest en dus mol...
Maandag nog mol...
Dinsdag...![]()
Heee piiiiiiikkkkquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is vrijdag......... en we komen saaaamen !
Aaaaaaaaaaaaaaaaargh....ik wil ook een HDTV.quote:
Gijsssssssssssss,..... stuurde je gister nog wat chat invites maar er gebeurde niksquote:
Surfer heeft een Panasonic.... topmodelquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaargh....ik wil ook een HDTV.
Voorlopig ga ik helemaal nergens voor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Surfer heeft een Panasonic.... topmodelDaar zou ik voor gaan.... niet die Sony LCD
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:16 schreef kepler het volgende:
gaat de prijs in NL ook zo snel omlaag?
Hou je mond verder dan !quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik helemaal nergens voor.
2 cent.. volgende week 5 cent duurder.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:16 schreef kepler het volgende:
hier is de benzineprijs de laatste 2 weken ongeveer 20 dollarcent (10 eurocent) gedaald![]()
gaat de prijs in NL ook zo snel omlaag?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Hou je mond verder dan !
Hoe is het verder met je Gijs............... en met je vriendin? Gaat alles lekker?quote:
Ja hoor. Gaat erg goed allemaal. Maar we doen het rustig aan. Maar het voelt lekker!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is het verder met je Gijs............... en met je vriendin? Gaat alles lekker?![]()
Huh... serieus... ik heb jou ook 2 invistes gestuurd en een messagequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsssssssssssss,..... stuurde je gister nog wat chat invites maar er gebeurde niksJE houd niet meer van me he
Vraag +8 !quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen Jort en Daan een zusje?
5 cent duurder ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
2 cent.. volgende week 5 cent duurder.
Als ik jou was zou aandelen Shell kopen, die gaan de komende 10 jaar woekerwinsten boeken namelijk.
Stuur anders een invite,.... er is geen support meer op invistesquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Huh... serieus... ik heb jou ook 2 invistes gestuurd en een message
Wat is er nu weer aan de hand![]()
Ben nog steeds op je![]()
Klaar Gijs?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
5 cent duurder ook
hier was juist op het nieuws dat de prijs van olie omlaag gaat, en dat dit goed te zien is in de benzineprijzen
Ik vind het niet ergEen liter kost hier nu iets meer dan 70 eurocent
Gijs de groeten,................ Nee zeer zeker niet op korte termijn. In de toekomst?,....... misschien wel misschien niet. Wordt dan wel een heel druk leven en de kosten zijn ook niet te min.......... hoop geld hoor mensenquote:
Gijs ik vind je onderwerp saaiquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
5 cent duurder ook
hier was juist op het nieuws dat de prijs van olie omlaag gaat, en dat dit goed te zien is in de benzineprijzen
Ik vind het niet ergEen liter kost hier nu iets meer dan 70 eurocent
HEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!!!!!!!!quote:
Goh... leuk joh!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stuur anders een invite,.... er is geen support meer op invistes
Ik dol maar Gijsquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs de groeten,................ Nee zeer zeker niet op korte termijn. In de toekomst?,....... misschien wel misschien niet. Wordt dan wel een heel druk leven en de kosten zijn ook niet te min.......... hoop geld hoor mensenDaar moet je toch ook aan denken.
Maar zeg nooit nooit zegt Quinny altijd en zij is nu eenmaal de baas hier in Huize Voorburg.
Jaquote:
Hahahahaha heb je hem op staanquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!!!!!!!!!
NWA!!!![]()
![]()
heerlijk werk muziekje
![]()
WHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stuur anders een invite,.... er is geen support meer op invistes
Zo mee eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik dol maar Gijs
Jasmijn is ook duurder in eten in de week vergeleken met ons.. kosten van die aanmaakmelk en luiers is gewoon belachelijk. Komt nog kleding bij, en speelgoed of weet ik wat...
Duurste is de creche gewoon.. 560 euro ofzo per maand.. en straks dat x2.
Vergoeding doet de werkgever van tam maar weinig aan "potje is op"
Maar wat is geld Gijs.. klinkt cliche maar ik weet dat je het met me eens bent.. kinderen is rijkdom!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:33 schreef Atuniel het volgende:
Oh ja, vandaag Jasmijn weer op controle bij dat buro.. ben benieuwd
Ze is de week van de vakantie weer zoveel meer gaan doen, ongeloofelijk... mag ook wel, die poemel begint anders zwaar op de arm te worden.
Gijs het geeft niks... ik las het ookquote:
Piemel?quote:
Als Brown het niet doet grijp ik inquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer gaan Brown en Surfer eigenlijk eens wat meer hun best doen?
Schiet ook helemaal niet op.
Zoooo danquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef Magneet het volgende:
ons ventje gaat zelf staan
[afbeelding]
[afbeelding]
Baasjequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef Magneet het volgende:
ons ventje gaat zelf staan
[afbeelding]
[afbeelding]
Fuck the Police comin straight from the undergroundquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahaha heb je hem op staan![]()
Niggers With Attitude
Straight outta Compton is een lekker nummer he?
hier had ik hem wel geholpen hoor maar als ik op de grond zit trekt hij zich helemaal op tot staan. In de box heeft hij het ook al gedaan. Alleen het evenwicht bewaren is soms nog moeilijk alhoewel het bij deze foto's zeeg goed lukte.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zoooo dan![]()
![]()
Jasmijn moet ik wat harder gaan schoppen denk ik![]()
Voel je je weer thuis he ouwe katoenplukkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Fuck the Police comin straight from the underground![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ok.. dat doet Jasmijn dus ook... ze heeft nu zo'n hang periode... kan niet rustig blijven zitten meer, steeds hangt ze aan je.. hup optrekken, staan. En dan inderdaad wiebelend op de benen staanquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier had ik hem wel geholpen hoor maar als ik op de grond zit trekt hij zich helemaal op tot staan. In de box heeft hij het ook al gedaan. Alleen het evenwicht bewaren is soms nog moeilijk alhoewel het bij deze foto's zeeg goed lukte.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA STROOOLLIEEEEEquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry, ik moet deze gewoon even posten
[afbeelding]
Merlijn roept nu ook echt naar ieder kindje, hondje, poesje dat langskomt. Haren trekken bij de buurjongens is ook een favo bezigheidquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ok.. dat doet Jasmijn dus ook... ze heeft nu zo'n hang periode... kan niet rustig blijven zitten meer, steeds hangt ze aan je.. hup optrekken, staan. En dan inderdaad wiebelend op de benen staan
Ze is echt waus van dat nummer Anna Boot.. dat zweedse plaatje, staat ze mee te wiebelen johPrachtig
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Voel je je weer thuis he ouwe katoenplukker
Ik heb er vlgs mij wel eens van gehoord.. gangsterrap toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]gijs.... zoooooooooooo heerlijk
![]()
Raymanquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA STROOOLLIEEEEEGodver......................................
De Wii versie in dik breedbeeldzooo klaar. Post gerust door.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surfer heeft een Panasonic.... topmodelDaar zou ik voor gaan.... niet die Sony LCD
quote:
Jaaaa lekker cdtje hoor gijs... Dre, Eazy E, Ice Cubequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb er vlgs mij wel eens van gehoord.. gangsterrap toch?
Paas het mij anders een keer.... nee? ... nou dan niet.
Smoke what I wanna smoke.... Fuck thatquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Fuck the Police comin straight from the underground![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat is me een baard hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Stel nep-negers hier.
[afbeelding]
quote:
Die Bravia’s zijn anders best goed hoor. Niet voor niks LCD van het jaar geworden. Contrast ratio op die TV’s zijn er goed, wel belangrijk bij games!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nooit zal ik iets van Sony kopen dat geen PlayStation is.
Ik heb je vlgs mij niet eens op MSNquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa lekker cdtje hoor gijs... Dre, Eazy E, Ice Cube
Vind jij ook wel wat denk ik....
Kan hem wel naar de toesturen via MSN ofzo..
Nee das waar... ik heb je ook niet staan...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb je vlgs mij niet eens op MSN![]()
Gijs prop me er dan eens bij gek..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee das waar... ik heb je ook niet staan...
Kan je wel toevoegen natuurlijk...
Gebruik het echt noooit meer ...
Maar deze cd moet je horen
doe maar niet ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:26 schreef Atuniel het volgende:
Nee doe maar niet.. trek hem nu binnen via brown .. brand m zo ff op cd.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef Atuniel het volgende:
Ja man.. alles leuk en wel hoor.. maar dat MSN is gewoon een kut programma.
Een ronde.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is het voor cd?
Vet stoer gek, pass mij die shit ook dan.quote:
Google maar.. YMCAquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vet stoer gek, pass mij die shit ook dan.
quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:26 schreef Atuniel het volgende:
Nee doe maar niet.. trek hem nu binnen via brown .. brand m zo ff op cd.
Ja... dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:33 schreef Atuniel het volgende:
Ja man.. alles leuk en wel hoor.. maar dat MSN is gewoon een kut programma.
msn heeeeeeeeeeeeeeerstquote:
Nee man.. langzaam programma.. iedereen met die gekke letters.. steeds bij een gesprek betrokken worden wat je niet wilt.quote:
Dat ligt allemaal aan de mensen, niet aan het programma.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee man.. langzaam programma.. iedereen met die gekke letters.. steeds bij een gesprek betrokken worden wat je niet wilt.
Mensen die antwoorden als je net wegloopt.
AMENquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal aan de mensen, niet aan het programma.
Beetje de oude Darkraver? Dat Haagse zagen zeg maar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, 3 sets van Darkravers verjaardag online
[afbeelding]
Wat moet je trouwens met chacky chan in je icon?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, 3 sets van Darkravers verjaardag online
[afbeelding]
Tot nu toe lijkt het meer op een hardstyle/jump cross-over.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Beetje de oude Darkraver? Dat Haagse zagen zeg maar?
Oh dat is na mn tijd, geen hol aan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt het meer op een hardstyle/jump cross-over.
Zal best welquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:42 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ik die NWA cd al ken als ie van 89 is..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef kepler het volgende:
http://www.break.com/index/little_panda_sneeze.html![]()
![]()
![]()
Geeft niks, was ik m al kwijt ook denk ik.. zet m vanavond wel ff op mn 360 .. kan ik met attitude rondrijden vanaafquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Zal best weltis de Greatest Hits enzo
de muziek welquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:58 schreef Atuniel het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2833018244988237642&hl=nl
Misschien leuk.
sterker nog, we lopen 10 uur voorquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze lopen wel achter in NZ wa?
Big Nigga B.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Geeft niks, was ik m al kwijt ook denk ik.. zet m vanavond wel ff op mn 360 .. kan ik met attitude rondrijden vanaaf
neem je die wel op?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:31 schreef Chocobo het volgende:
Krijg net een sms op mijn nieuwe telefoon. Nieuwe nummer en telefoon van de zaak maar die gebruik ik puur zakelijk
Je hebt een 360 badge ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
8 december sjo!
Ja Gijs..... heb al vrij genomenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
8 december sjo!
Ik ga het ook zometeen doen, moet toch werkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs..... heb al vrij genomen
Gijs dat topic iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:34 schreef Atuniel het volgende:
*visje uitgooit*
Net zulke kinders als in het WIE topic
Ooohhhhh ja Gijs..... Wii + Zelda..... december.... ook zo'n heerlijke maand om te gamen... Lekker RS Vegas gamen en Zelda,... ja ik noem het een klaar hoor.quote:
Kom je nog een keer langs dikkop ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ooohhhhh ja Gijs..... Wii + Zelda..... december.... ook zo'n heerlijke maand om te gamen... Lekker RS Vegas gamen en Zelda,... ja ik noem het een klaar hoor.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom je nog een keer langs dikkop ?
Zal de leeftijd zijn Gijs.......... het boeit mij geen billen. Wel prachtig om te lezen.quote:
Tja.. 360 topic is ook niet een volwassen hoogstandje hoor... maar dat sloeg nergens op neequote:Op vrijdag 15 september 2006 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn Gijs.......... het boeit mij geen billen. Wel prachtig om te lezen.
Altijd goed, ze slaap maar 10 uurtjes op 24 uur dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker Gijs, maar je kent het he,.......
Maar serieus,... die kleine willen we zeer zeker zienZal in het weekend een keer worden.... wat zijn de beste tijden?
Ok... hier begin ik je blijheid al goed te voelen Gijsquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vrij gevraagd en gekregen voor 7, 8, 9 en 10 december![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vrij gevraagd en gekregen voor 7, 8, 9 en 10 december![]()
GBA-games van het lijstje schraptquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit 7, 8 en 9 dec al vol KepJe mag zondags komen
Deze zijn veel gaverquote:
aan het werk?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Deze zijn veel gaverhttp://www.youtube.com/watch?v=p7QHoEQSqFE&NR
heb ik ook gehad, rijden 120 km/uur op een mengsel van benzine en nitro
0 tot 100 in 2.8 sec ofzo, trekken een ferrari eruit
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vind je ? Ik lig liever op bed nu
Asfalt maken zeker !quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:58 schreef kepler het volgende:
[..]
wat moet je doen in nachtdienst dan???
hehquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Beetje rare vraag......zo midden in de nacht......in je onderbroek
Ja HANS ......quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:08 schreef kepler het volgende:
[..]
heh![]()
![]()
zit jij in je onderbroek in je nachtdienst?![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:10 schreef kepler het volgende:
[..]
je weet dat je geen bier mag drinken als je werkt?
alles goed verder gaaast?quote:
Get in line punkquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:12 schreef kepler het volgende:
[..]
alles goed verder gaaast?
lekker aan het genieten van je dochterZodra ik thuis ben kom ik langs om haar te bewonderen
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:20 schreef -Struikrover- het volgende:
De tyfus, ik ga naar huis ook, doe de rest maandagochtend om 5.30 uur wel
Das over zo'n 50 uur alweerquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:20 schreef -Struikrover- het volgende:
De tyfus, ik ga naar huis ook, doe de rest maandagochtend om 5.30 uur wel
Geef een link dan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:45 schreef Chocobo het volgende:
Dat nieuwe Zelda filmpje.... OMG,... moet hem op launch hebben..... waaaar te pre-orderen.... MOET.
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:10 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe zelda movie
http://media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html
Geen echte spoilers
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]