Gewoon zoeken naar oude bekendequote:Op woensdag 13 september 2006 18:50 schreef QueenR het volgende:
ja brown ik ben ook lid, heb me over laten halen.
weet nog niet goed wat ermee te doen alleen
Ja....zeg het maar....?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi.
Domme dingen ookquote:Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Auw![]()
http://jaggle.nl/log/item.php?id=23205
gedaan..quote:
Ik vond m ook traag ja toen ik een mailtje ging tikken.. was ik heel eind aan het tikken, zie ik allemaal letters nog op het scherm komenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
gedaan..
Hyves zuigt eigenlijk best wel erg. Ik ben al 3 zinnen verder met typen en hij kan me niet bijhouden![]()
Maar goed.
Wel weer wat leedvermaak gevonden
![]()
Ja je bent onvindbaar daar "Peter in Groningen" vond wel mensen met jou achternaam..quote:Op donderdag 14 september 2006 09:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja heb je maar ff toegevoegd.
Mooie foto's weer uit NZ en weer een leuk avontuur meegemaaktquote:
Hee babe!!quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 september 2006 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hee babe!!
Heb me zo ongeloofelijk verslapen vanmorgen![]()
Werd pas om 10.15 wakker
Dit is m'n laatste ooit...
Chickquote:
08.30 en ik was er om 11.15quote:Op donderdag 14 september 2006 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
dat meeeeeeeeeeeeeeeen je niet
hoelaat moest je beginnen dan??![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hee babe!!
Heb me zo ongeloofelijk verslapen vanmorgen![]()
Werd pas om 10.15 wakker
Dit is m'n laatste ooit...
Kind zit gewoon te vol met energiequote:
teeeeeeeeeeeringquote:Op donderdag 14 september 2006 11:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
08.30 en ik was er om 11.15
He grappig.. maar dat ga ik niet doenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/825(...)t_chatprogramma.html
neh ik ook nietquote:Op donderdag 14 september 2006 12:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
He grappig.. maar dat ga ik niet doen
Ook niet echt meerquote:Op donderdag 14 september 2006 12:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neh ik ook nietheb t al druk genoeg met me msn
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mooie foto's weer uit NZ en weer een leuk avontuur meegemaakt![]()
Zal jou eens checkenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag
Even hyves checken
Best leuk he
Ik mis een beetje de neukervaringen in je blog eerlijk gezegd.quote:
Nee schatje dat was TREKKEN....uit elkaar trekkenquote:
laten we het er maar gewoon ophouden dat mijn oma meeleestquote:Op donderdag 14 september 2006 12:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de neukervaringen in je blog eerlijk gezegd.
Is dat omdat je oma meeleest of omdat je geen echt student bent?
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de neukervaringen in je blog eerlijk gezegd.
Is dat omdat je oma meeleest of omdat je geen echt student bent?
Ja leuk he ?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:05 schreef QueenR het volgende:
zo, ff een boel foto's op dat Hyves gezet. Dat moest werd me verteld.lol Nou heb ik er eigenlijk wel weer genoeg van. Dat hele pimpen van de site weet ik nog niet wat ik daar mee aan moet.
En al 11 vriendjes, goh wow... ik vind het ongelooflijk
Je wordt bedankt he B (a whatever kan er niet aan wennen) Had eigenlijk al klaar moeten zijn met stofzuigen zit ik hier een beetje foto's te uploaden.
hm, denk dat ik nu toch eerst echt maar ff ga stofzuigenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja leuk he ?![]()
![]()
![]()
En nu is het afwacten op reacties
Beetje bij andere neuzen enzo
oh die reacties boeien me niet echt.... vind het gewoon lollig om te doenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja leuk he ?![]()
![]()
![]()
En nu is het afwacten op reacties
Beetje bij andere neuzen enzo
Stuk minder zonder geluidquote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef QueenR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9147zPzXfx0
hier kreeg ik werkelijk rillingen van, wat is zij goed!
de TYPHUSquote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef QueenR het volgende:
nee zonder geluid is het niets (maar dat kakkerlak gedoe ook niet)quote:
respect das alles wat je erop kan zeggen, respectquote:Op donderdag 14 september 2006 15:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de TYPHUS![]()
![]()
dat gaat echt heeeeeeeeeelemaal nergens over
![]()
jah...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:31 schreef QueenR het volgende:
[..]
respect das alles wat je erop kan zeggen, respect![]()
![]()
Neeeeeeeee.... holy shiiittt.... wat is dat goeeeed...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:58 schreef QueenR het volgende:
Ik heb gewoon werkelijk nog nooit zoiets ongelooflijks meegemaakt, wil het maar steeds opnieuw luisteren!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeeeeeeee.... holy shiiittt.... wat is dat goeeeed...
Zat echt met kippevel te luisteren![]()
Wat een stem...![]()
Bitchquote:Op donderdag 14 september 2006 16:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik heb gewoon werkelijk nog nooit zoiets ongelooflijks meegemaakt, wil het maar steeds opnieuw luisteren!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok ik geef toe, ik ga door om B (a) gewoon wat nieuwsgieriger te maken en wat te stangen![]()
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 14 september 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Ik ben plaatsvervangend blij voor je cho.. nee echt...
Gefeliciteerd,......quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef Atuniel het volgende:
Zo ff bossie rozen halen... niet vergeten... 3 jaar getrouwd enzo.![]()
Hou op schei uit...quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
Hoe is het verder........ !!![]()
![]()
Gijs serieus..... je nieuwe baan komt er snel aan zeker.... Surfer moet ook nog een dikke maand ofzo ! Heb je er zin in?
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hou op schei uit...
blijf gesprekken hebben hier.
quote:
Druk Gijs,.... druk,.... geweldig,... erg goede beslissing geweest om weg te gaan. Ik ontplooi me weer. Waardeer werk weer zeg maar,... ga elke dag met zin naar mijn werk.... dat gevoel kon ik niet meer. Klein bedrijf groot maken en er zelf in groeien.... Gezondheidszorg heerst,... de waarde van het werk is hoog en daar ging het me om.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt je werk Gijs.... hoor je er niet over... zie je weinig enzo : P
Ja thanks he.. tijd vliegt voorbij eigenlijk .quote:Op donderdag 14 september 2006 16:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
lekker he
![]()
En gefeliciteerd hoor!
Mooi.. dan heb je er weer zin in inderdaad.. geen sleur enzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Druk Gijs,.... druk,.... geweldig,... erg goede beslissing geweest om weg te gaan. Ik ontplooi me weer. Waardeer werk weer zeg maar,... ga elke dag met zin naar mijn werk.... dat gevoel kon ik niet meer. Klein bedrijf groot maken en er zelf in groeien.... Gezondheidszorg heerst,... de waarde van het werk is hoog en daar ging het me om.
gaat snel idd, Hier ook, Keagan alweer 5, Robynn bijna 8, oktober 10 jaar getrouwdquote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja thanks he.. tijd vliegt voorbij eigenlijk .
Dat theatralequote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaat snel idd, Hier ook, Keagan alweer 5, Robynn bijna 8, oktober 10 jaar getrouwd![]()
Tijdje terug zag ik wat agenten lopen en ik zei tegen mijn vriendin: moet je daar zien, dat zijn gewoon verklede kinderen, die petten passen nog niet eens goed. Moet dat ons "beschermen".. Waarop zij zei: Nee Rianne, je wordt gewoon oud.ja, het sluipt erin zo. Zeg ook steeds vaker; in onze tijd deden we, of hadden we... etc. Zaterdag wezen stappen, was er een meiske bij (die er ouder uit zag trouwens) en die bleek 21.
21!!! die was gewoon 11 toen ik ging trouwen.![]()
bizar gewoon.
![]()
je voelde het he!quote:
Soms,......................quote:
hehe, ja dat hou ik me ook voorquote:Op donderdag 14 september 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms,......................maar he... ouder worden is ook cool toch
toch
?
Ik herken jequote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
gaat snel idd, Hier ook, Keagan alweer 5, Robynn bijna 8, oktober 10 jaar getrouwd![]()
Tijdje terug zag ik wat agenten lopen en ik zei tegen mijn vriendin: moet je daar zien, dat zijn gewoon verklede kinderen, die petten passen nog niet eens goed. Moet dat ons "beschermen".. Waarop zij zei: Nee Rianne, je wordt gewoon oud.ja, het sluipt erin zo. Zeg ook steeds vaker; in onze tijd deden we, of hadden we... etc. Zaterdag wezen stappen, was er een meiske bij (die er ouder uit zag trouwens) en die bleek 21.
bizar gewoon.
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik herken je
Laatst stond ik aan een bar te wachten op mn bestelling... komt er een oudere vent aan, jaar of 45.
Vraagt ie wijzend naar een kruk, wil je niet zitten?
Ik zeg "Nee, gaat u maar zitten, ik ben nog jong"
Zegt ie nadat ie me heeft aangekeken "Ja jonger dan mij dan in ieder geval"
Ik ben godver nog wel jong hoor !!!toch?
Maar wat je zegt.. er lopen steeds meer snotneuzen rond, die het wel even gaan vertellen aan je.. er zijn zelfs buschauffeurs die jonger zijn dan mij tegenwoordig for crying out loud!!
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:49 schreef Atuniel het volgende:
Jaaaa inderdaad ja
Dat mensen gewoon shit niet kennen wat voor jou toch belangrijk was 'in die tijd' ... denk je ook zo van "onder welke steen kom jij vandaan" ,... maar die is gewoon jong.. die kent het niet.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:53 schreef Atuniel het volgende:
Ik ga trouwens naar huis.. doei...
21?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
bizar gewoon.
![]()
CU2,.... dat is toch voor geile pubersquote:Op donderdag 14 september 2006 17:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Soort als cu2 dat zegt denk ik wel genoeg.
ja dit ook, en voor overjarige..quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CU2,.... dat is toch voor geile pubers
Niet aan beginnen dus.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CU2,.... dat is toch voor geile pubers
Nee zat er ook niet aan te denken nee.......... ! Zo komt er elke maand wel iets op dat Internet...... heb er geen tijd voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |