Dus dat ben jij.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat ga ik serieus doen!
Ik zelf roep altijd iets te vrolijk goede morgen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef Frollo het volgende:
Wat ik altijd leuk vind om te doen, als de bus zo aan komt rijden, dat ik dan zoeen brief op het dak gooi. En dan die chauffeur dus zo van: 'Wat doe jij nou?'En ik zo van: 'Ik? ik gooi gewoon een brief op de bus!' lololololololololol omg
pwnopd !!1|1!
![]()
![]()
![]()
![]()
Of je gaat naar zo'n chauffeur toe he, dan zeg je waar je heen wil. Zegt die chauffeur zo "Da's dan 3 strippen!" En dan zeg jji natuurlijk "Je moeder, díe kost 3 strippenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef gekko007 het volgende:
je gaat de bus zo in zo he en dan je zo en dan ja zovan eh zovan... zeg je tegen chauffeur zovan: wrom ben jij hier?en hij dan so: ik ben de busschaufeur! en jij dan: GEEIN GEINTJES!!!! en hij: het is geen geintje! ik BEN de chauffeur!!! en jij: IK ZIE GEEN GEINTJES EN NU GVD DE BUS UIT!!!
![]()
![]()
en hij weer: nee!! ga jij maar eruit!! en jij dan: ERUIT NU!! en hij weer : nee!!
en jij pakt dan je replica desert eagle uit je binnenzak en zegt: IK ZEI GVD ERUIT!!
en dan stapt hij uit en ga je op zn plek sitten en dan seg je so: hey sjit je hebt gelijk dit is jouw bus!
doei!!!!een!11!lolRofl!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:30 schreef kciR het volgende:
De bus instappen, vragen Waar gaat u naar toe?
Zegt die bijvoorbeeld: Het station..
En dan zeg jij Dat is dan 3 strippen!..![]()
lol die ga ik zeker een keer doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:30 schreef kciR het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:30 schreef kciR het volgende:
En t03n g!ng je er zo uit bij zoeen busstop waar ook die boze menschen staan en wordtdtdt je gel0llerpwnd!!!!!1;d!::D1:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:06 schreef Sjibble het volgende:
Ik en een vriend laatst in de bus drukten een soort van serieus-boos raar gezicht uit en gingen naar mensen wijzen op de fiets, en vooral het petjesvolk is lachen dan zitten zij zo van wtfmotje!!En wij lachen en lachen en en!! en!!
![]()
![]()
Omg ik moest lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef gekko007 het volgende:
je gaat de bus zo in zo he en dan je zo en dan ja zovan eh zovan... zeg je tegen chauffeur zovan: wrom ben jij hier?en hij dan so: ik ben de busschaufeur! en jij dan: GEEIN GEINTJES!!!! en hij: het is geen geintje! ik BEN de chauffeur!!! en jij: IK ZIE GEEN GEINTJES EN NU GVD DE BUS UIT!!!
![]()
![]()
en hij weer: nee!! ga jij maar eruit!! en jij dan: ERUIT NU!! en hij weer : nee!!
en jij pakt dan je replica desert eagle uit je binnenzak en zegt: IK ZEI GVD ERUIT!!
en dan stapt hij uit en ga je op zn plek sitten en dan seg je so: hey sjit je hebt gelijk dit is jouw bus!
doei!!!!een!11!lolRofl!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:40 schreef leolinedance het volgende:
ALs iemand zo in de bus vraagt van: Weet jij misschien waar ik uit moet stappen voor het bla bla bla gebouw? Dan zo zeggen van: Ja natuurlijk!1! En dan zo heulemaal bij de verkeerde halte zeggen van: Hier is het!
En dat die oude mevrouw er dan uit gaat terwijl ze heul niet bij goede halte is!
!11!!!!!!1
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:23 schreef ukga het volgende:
of dit doen: Buschauffeur laat baldadige jeugd lopen
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef doppelgänger het volgende:
Keihard "ke-deng ke-deng, ke-deng ke-deng, hoe hoooeoeee!!" zingen, en als iemand dan zegt "dit is een bus, geen trein" moet je roepen "NOU EN?!"moet je ze beduust zien kijken..
![]()
![]()
ja of een universele seriele....quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:16 schreef L.Denninger het volgende:
De hele tijd aan de chauffeur vragen of het een 64 bits bus is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |