Dat het op Wikipedia staat betekend nog niet dat het ook 100% klopt. Maar ik ga vanavond de DVD bekijken en als ik gelijk heb kom ik er op terug bij je.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het volgende staat op Wikipedia:
Als ze in de VS aankomen worden ze door een andere groep, die ook The Choice heet, gedwongen hun naam te veranderen; ze besluiten dat K's Choice de geest van de band goed weergeeft. K is afkomstig van Jozef K. uit Kafka's het Proces. Jozef K. heeft geen keuzes, de naam is dus ironisch bedoeld, als een rare, onbegrijpelijke onmogelijkheid, wat terugkomt in een aantal van hun nummers
Volledig mee eens, maar dan nog.... wat moet ik dan? Vertel het me? Hoe kan iemand dan ooit een punt uitdelen, terwijl 95% gebaseerd is op informatie van internet....quote:Op woensdag 13 september 2006 16:29 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Dat het op Wikipedia staat betekentnog niet dat het ook 100% klopt. Maar ik ga vanavond de DVD bekijken en als ik gelijk heb kom ik er op terug bij je.
Op http://www.kschoice.com/ ongeveer 't zelfde verhaal.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:29 schreef sjaak-ie het volgende:
[..]
Dat het op Wikipedia staat betekend nog niet dat het ook 100% klopt. Maar ik ga vanavond de DVD bekijken en als ik gelijk heb kom ik er op terug bij je.
quote:In the States too, where the band extended their support slot with the Indigo Girls, success was increasing; to such an extent that U.S. band The Choice claimed they had rights over the name The Choice, and wanted our Belgian songsmiths to change theirs!! So, to avoid confusion (and potential lawsuits!), Sarah and Gert decide to change from "The Choice" to " K's Choice ". The "K" is taken from Jozef K, the key protagonist in Kafka's " The Trial " who ironically, is continually confronted with situations where he has limited choices!
Moet je misschien even weghalen?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef NrSiX het volgende:
Zal ik maar een nieuwe vraag stellen dan, tis maar een spel =] chill , ik ben voor:
NoSigar +1
sjaak-ie +1
Klaar?
Ja ik sta opeens heel hoog!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef geenaam het volgende:
En trouwens de vraagsteller beslist dus dat is heel simpel.
Zie net dat ik hier een beetje te weinig ben.. Ik sta zo laag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |