Ik dacht dat je iemand anders leuk vond?quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef RealZeus het volgende:
Ik krijg een beetje last van een goede vriendin van mij,als in gevoelens hebben voor.
Klein doch niet geheel onbelangrijk detail: 5 jaar geleden had ik dat ook en toen zag ze me ook al als goede vriend.Weet nu al dat het niet veel anders wordt en ik probeer het uit alle macht van me af te zetten,maar het wil niet helemaal lukken.(want leuk,lief en mooi)
Gelukkig woont ze 180 kilometer verderop,daardoor kan ik haar tenminste een beetje ontlopen.![]()
Ja,dat zeg je goed,vond.Het is ook iets van de laatste paar dagen.Veel bellen doet rare dingen met je.Niet perse goede dingen overigens.quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iemand anders leuk vond?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef Corksterr het volgende:
Ik weet het niet.
houd ons op de hoogtequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Hendrik_ het volgende:
*meldt*
eerste date gehad zelfs, more to come
Heb het idee dat het langzaamaan minder wordt van haar kant maarja we zullen zien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Houniet het volgende:
[..]wat
en dat meisje danis dat voorbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |