Wat is het gewordenquote:Op donderdag 14 september 2006 06:58 schreef kratjuh het volgende:
Mogge .. Kutexamens .. Zou verboden moeten worden ..![]()
Goeie zaakquote:Op woensdag 13 september 2006 18:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ondertussen ook met het eten bezig
hier het verhaal van Raus![]()
en het mijne![]()

Dat is precies de omschrijving waar ik aan dacht toen ik de Tuono zag en hoordequote:Op donderdag 14 september 2006 09:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goeie zaak [afbeelding]
En weer 2 4cillinder badkuip racers, die de stap naar een 2 cilinder naked overwegen
Zeur niet, niemand heeft je gevraagd te studerenquote:Op donderdag 14 september 2006 06:58 schreef kratjuh het volgende:
Mogge .. Kutexamens .. Zou verboden moeten worden ..![]()
En terechtquote:Op donderdag 14 september 2006 09:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goeie zaak [afbeelding]
En weer 2 4cillinder badkuip racers, die de stap naar een 2 cilinder naked overwegen
Jawel mijn werkgever ..quote:Op donderdag 14 september 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Zeur niet, niemand heeft je gevraagd te studeren![]()
Oh, dacht dat het een boekhoudexamen wasquote:Op donderdag 14 september 2006 11:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jawel mijn werkgever ..
Overigens ben ik geslaagd ..
Neuh daar zeur ik niet over ..quote:Op donderdag 14 september 2006 11:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het een boekhoudexamen was
Congratz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:30 schreef bvvt het volgende:
link je voor de liefhebbers van vrouwelijk schoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het spookt gewoon door je hoofdquote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tuono [..] Tuono
onrustig geslapen
![]()
Straks met Ribbetjequote:Op donderdag 14 september 2006 13:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet jij niet rijden?
8x achter elkaar posten is trouwens wel zaaddodend slecht![]()
jou zeker ook niet... heb je ook niet gedaanquote:Op donderdag 14 september 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Zeur niet, niemand heeft je gevraagd te studeren![]()
Tering jantje, die gasten hebben echt TIJD TE VEEL. Niet dat ik jaloers ben ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 13:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Straks met Ribbetje
Het waren er 9
Het wordt iets later, Ribbetje heeft een sollicitatie gesprekquote:Op donderdag 14 september 2006 13:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering jantje, die gasten hebben echt TIJD TE VEEL. Niet dat ik jaloers ben ofzo![]()
Waar? Café Tribunaal?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het wordt iets later, Ribbetje heeft een sollicitatie gesprek![]()
![]()
Her eerste denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 13:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Trouwens ben ik gek of is de oude forum software weer terug?
HAquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:56 schreef bvvt het volgende:
wtf is een PI?

je had ook gwoon post icoon kunnen zeggen hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 13:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enz...
Beetje posten tijdens mijn editquote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je had ook gwoon post icoon kunnen zeggen hoor
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje posten tijdens mijn edithoe durf je
Ik wou niet zoveel typendat kon allemaal met de muis
Alsof je dan zou weten wat er bedoeld werdquote:Op donderdag 14 september 2006 14:14 schreef bvvt het volgende:
ROFL
post icon had heel wat sneller geweest
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje posten tijdens mijn edithoe durf je
Ik wou niet zoveel typendat kon allemaal met de muis
Dat maakt het niet minder kwalijkquote:Op donderdag 14 september 2006 14:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
was ook wel een edit van 6 minuten
ja, net welquote:Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof je dan zou weten wat er bedoeld werd![]()
Ah. Dan is het goedquote:Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja, net wel
ik was alle onderdelen al aan het langs lopen maar kon niet op post icon komen![]()
[wacht op reactie van Hicham over ouwe lullen, gebrek aan smilies en kennisquote:Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja, net wel
ik was alle onderdelen al aan het langs lopen maar kon niet op post icon komen![]()
Was al de derde opeenvolgende nacht dat ik gelollerpwnd werd door muggen, besloot deze keer maar lekker uit te slapenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jou zeker ook niet... heb je ook niet gedaan
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Was al de derde opeenvolgende nacht dat ik gelollerpwnd werd door muggen, besloot deze keer maar lekker uit te slapen
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Was al de derde opeenvolgende nacht dat ik gelollerpwnd werd door muggen, besloot deze keer maar lekker uit te slapen
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:14 schreef worldpimber het volgende:
Baby's zijn deegballen met een paar ogen.![]()
![]()
Volgens mij heeft hij probnlemen met het tempo van de topics.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef worldpimber het volgende:
Is Richardgie nog alive and riding?
Hier nog wat voor hem dan: http://www.cyclegadgets.com/Products/product.asp?Item=ELF
Eeeewquote:Op donderdag 14 september 2006 16:07 schreef worldpimber het volgende:
Is Richardgie nog alive and riding?
Hier nog wat voor hem dan: http://www.cyclegadgets.com/Products/product.asp?Item=ELF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |