Gast!
![]()
Weer zo'n heerlijk inspirerent project! Damn wat zag het er vroeger uit zeg, maar ja je bent wat je gewend bent zeg maar. Ik leef ook niet echt in 100% luxe, maar wil het wel wat luxer zeg maar. Maar ja ik zit nu in Chili en euhm als ik jouw ticket nu 's betaal kom je hier dan ook klussen
![]()
Want sjah, ik zie wel dat zelfs jou oude huis nog relatief luxe is...
Al moet ik zeggen dat het huis hier wel ok is, maar electro had het niet en dat is zelf aangelegd (duidelijk) kabels wegwerken kunnen ze niet, aarde? Wat is dat? Doen ze niet aan
![]()
Stopcontacten langs de douche, 't kan allemaal!
Ik ga dit weer zeker volgen! Dit zijn leuke en inspirerende topique's hoor MMach!
Denk trouwens 's aan een hele Ikea keuken, die zijn tegenwoordig helemaal niet meer duur! Toevallig heeft een vriend van me een complete keuken gekocht voor 1500 euro bij Ikea, en dat was niet echt een mini keuken. Alleen de koeling en de kookplaat heeft ie zelf tweede hands gekocht, misschien een idee? Bedoel een inbouwkoelkast op een site als marktplaats scheelt nogal veel centen!
Good luck mate!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss