Ik bedoelde gewoon dat ik mij er misschien aan zou storenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:49 schreef Tan het volgende:
Die tegels zijn inderdaad veel vraag naar, ik wil ze wel hebben voor op de plee, maar om daar nu voor naar België te rijden, neu...
Ik zie trouwens niet in waarom dat randje onprofessioneel zou zijn. Zo kijk je er zelf misschien tegenaan, maar ons hele huis hangt aan elkaar van plintjes en randjes om oneffenheden te verbergen en geen hond die dat opvalt (behalve wijzelf).
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:59 schreef MMach het volgende:
Looks fine by me:
[afbeelding]
Het muurtje zal niet al te gauw omvallen, damn wat is cement hard.
Na het zien van de andere klustopics van MMach denk ik niet dat ie een binnenwerk hoeft te kopen. Met de juiste materialen maakt ie zelf een 10x beter binnenwerk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef Sjeen het volgende:
MMach, wat een project weer! Succes![]()
Wat betreft de keuken, waarom niet aan de slag met een IKEA binnenwerk (de kastjes zonder deurtjes) en dan zelf houten deurjes maken? Ik heb bij vrienden gezien dat je zo voor relatief weinig een hele mooie keuken kunt maken...
Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Na het zien van de andere klustopics van MMach denk ik niet dat ie een binnenwerk hoeft te kopen. Met de juiste materialen maakt ie zelf een 10x beter binnenwerk.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:24 schreef Sjeen het volgende:
MMach, wat een project weer! Succes![]()
Wat betreft de keuken, waarom niet aan de slag met een IKEA binnenwerk (de kastjes zonder deurtjes) en dan zelf houten deurjes maken? Ik heb bij vrienden gezien dat je zo voor relatief weinig een hele mooie keuken kunt maken...
Wanneer zou het af zijn hè?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat een project
Ben benieuwd naar het eind resultaat
Als het een dragend muurtje is zou ik er geen PURschuim voor gebruiken..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:19 schreef MMach het volgende:
- knip -
En marsepein, zou purschuim daar sterk genoeg voor zijn?
Hoewel PUR sterk is, zou ik er geen dragende delen mee opvangen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:27 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Als het een dragend muurtje is zou ik er geen PURschuim voor gebruiken..
Komt erop neer dat het een veelzijdig precisiefreesgereedschap is. Er zitten ook hulpstukken in om in een hoek van 45° te zagen en evenwijdig met randen. Ik heb het daarnet even geprobeerd in een stuk baksteen en idd, het gaat goed vooruit. 3 sneetjes maken, beitel in het middenste sneetje en je hebt een minder arbeidsintensieve sleuf. Elu=Dewalt trouwens.quote:Maße (LxBxH): 44 x 31,2 x 15 mm
" Leistungsstarke Kombimaschine für vielseitige Präzisions-Fräsarbeiten
" Anrißmarkierungen am Winkeltisch und Feineinstellschrauben mit Skalen für Frästiefe, Materialstärke bzw. Fugenbreite
" 45°-Eckverbindungen leicht und präzise mit Gehrungsanschlag ausführbar
" Exakte Führungen und sichere Handhabung durch ergonomische Bedienelemente
Serienmäßiger Lieferumfang
" HM-Nutfräser (4 mm)
" Parallelanschlag
" Zusatzhandgriff
" Transportkoffer
Aufnahmeleistung 600 Watt
Abgabeleistung 360 Watt
Leerlaufdrehzahl 7500 U/min
max. Fräserdurchmesser 100 / 105 mm
max. Frästiefe 24 mm