School, ik studeer journalistiek en moet een infotainment-TV-programma maken.quote:
ow oke coolquote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
School, ik studeer journalistiek en moet een infotainment-TV-programma maken.
We maken een reportage over de opmerkelijke transfers en de rivaliteit tussen de Nederlandse topclubs. We gaan daar ook nog Feyenoordfans interviewen, dus als je graag geinterviewd wilt worden, moet je even langskomen
Doe hem de groeten!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We maken een reportage over de opmerkelijke transfers en de rivaliteit tussen de Nederlandse topclubs. We gaan daar ook nog Feyenoordfans interviewen, dus als je graag geinterviewd wilt worden, moet je even langskomen
Succes, klinkt als een leuke opdrachtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Muchos Graciasquote:Op donderdag 14 september 2006 15:27 schreef Urquhart het volgende:
18:15 uur RTL 7
Zeker. Vooral als je het met voetbal kan combineren. Heb van Ajax eerder al een keer Huntelaar (totaal niet spraakzaam) en Maduro (heel relaxte gozer) een keer geinterviewd.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Succes, klinkt als een leuke opdracht
Hij neemt overal de tijd voor inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 16:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja dat geloof ik dat Maduro heel relaxed is
kan/mag je zo interview ff uploaden dan ?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij neemt overal de tijd voor inderdaad![]()
Maar wel respect voor hem trouwens. Hij stond ons geduldig te woord terwijl het die dag vreselijk koud was, iedereen van Ajax al naar binnen was, en hij wist dat het alleen voor school was en toch nooit in de media zou komen.
Dat interview was op een vrijdag en de dag erna had hij griep en kon hij niet spelen. Begon me best wel schuldig te voelen toen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat interview was op een vrijdag en de dag erna had hij griep en kon hij niet spelen. Begon me best wel schuldig te voelen toen.![]()
![]()
![]()
Van Harry en Kluif (als dat doorgaat) ga ik het proberen. Maar die interviews met Maduro en Huntelaar (was audio-interview trouwens) heb ik niet meer, misschien zijn ze nog ergens op school.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan/mag je zo interview ff uploaden dan ?
Nee, niet veel.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:17 schreef ASroma het volgende:
zijn er nog veel lui naar dat kristiansand toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |