weet je niet waar de wedstrijd op komt?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:11 schreef Badabingea het volgende:
Tele2 zeker?
ben er nu niet echt mee bezig. Helaas andere dingen aan me biels momenteel.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
weet je niet waar de wedstrijd op komt?![]()
Voor Ajax maak je tijdquote:Op donderdag 14 september 2006 19:14 schreef Badabingea het volgende:
[..]
ben er nu niet echt mee bezig. Helaas andere dingen aan me biels momenteel.
Levert dit puntverlies op voor de competitie dan? Wie heeft me niet van die regel op de hoogte gebrachtquote:Op donderdag 14 september 2006 19:27 schreef BillyBeflap het volgende:
2-2 klasse.
Ajax wordt dit jaar wederom geen kampioen......
Alles beter dan Emanuelson op het moment.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:31 schreef Badabingea het volgende:
Nee, niet Lindenbergh...
Dat dan weer wel. Hopelijk komt dat ook uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:31 schreef twi het volgende:
[..]
Alles beter dan Emanuelson op het moment.
Blij?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:33 schreef Roycoooooo het volgende:
Jaaaaa![]()
Toch schandalig dat we blij zijn met een 2-3 tegen IK Start
Ten Cate.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Levert dit puntverlies op voor de competitie dan? Wie heeft me niet van die regel op de hoogte gebracht
Hopelijk is dat de enige meevaller van vanavond. Dat men eindelijk eens een beetje kritisch naar de trainer gaat kijken. Die wissels...quote:
Weet je het zeker? AZ begint namelijk altijd sterk, maar levert aan het eind veel punten in.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:27 schreef BillyBeflap het volgende:
2-2 klasse.
Ajax wordt dit jaar wederom geen kampioen......
Dat zeiden we 5 weken geleden, 3 weken geleden, 2 weken geleden, 69 minuten geleden, 54 minuten geleden, en 29 minuten geleden.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Dit mag toch niet fout gaan nu....
their.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:39 schreef Badabingea het volgende:
IK stort in
There goal is under fire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |