BRILLIANT!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:33 schreef BdR het volgende:
Of je loopt zo naar een medewerker toe, en vraagt hem uit het niets "hoe is het met Ma?".
Natuurlijk is hij even confuus, om vervolgens te vragen "Wiens Ma..?"..
Je kijkt hem strak in de ogen aan en schreeuwt keihard.. "MA-YONAISE, HAHA! dat je die niet zag aankomen na die PA-TAT grap!!"![]()
![]()
En echte gouwe ouwe ja!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:42 schreef BdR het volgende:
Of je pakt de opperfrietbakker bij z'n kladden en douwt hem zo met z'n porem in het frituurvet. Hij zo van "GODVERDOMME MIJN GEZICHT!! WAT DOE JE!?!!?" en jij zo van "nou nou, doe es niet zo aangebrand!"![]()
![]()
iedereen kraaien van plezier natuurlijk
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:47 schreef DennisQ het volgende:
Had ik ook een keer bij de Febo, vraagt ie: opeten of meenemen, ik zeg weggooien. Gaat ie staan bakken, en flikkert gewoon mijn zak in de container!
Ik las automatie-kluikjequote:Op woensdag 13 september 2006 14:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:Investeer in het laagste bedrag waarmee een automatiekluikje te openen is Open het betreffende luikje Kijk naar binnen, kijk verschrikt in het rond, kijk nogmaals naar binnen Ren luid schreeuwend en gillend de FEBO uit
* gaat hem binnenkort proberenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:Investeer in het laagste bedrag waarmee een automatiekluikje te openen is Open het betreffende luikje Kijk naar binnen, kijk verschrikt in het rond, kijk nogmaals naar binnen Ren luid schreeuwend en gillend de FEBO uit
Proestquote:Op woensdag 13 september 2006 13:47 schreef DennisQ het volgende:
Had ik ook een keer bij de Febo, vraagt ie: opeten of meenemen, ik zeg weggooien. Gaat ie staan bakken, en flikkert gewoon mijn zak in de container!
'Zwaffelen' weet ik wel, maar 'Swaffelen'even niet. Was me even onschoten, excuus!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kutnewbie..
Je zit toch al bijna anderhalf jaar op Fok!, en dan weet je nog niet wat 'zwaffelen' is?? tssssssk...
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:03 schreef Silentium het volgende:
JE KAN OOK! JE KAN OOK!! JE KAN OOK!!11![]()
![]()
![]()
een Euro in de gleuf (bwhahaha gleuf zei ik!11!1![]()
![]()
![]()
) doen en het vakje opentrekken!!> En dan de kroket o.i.d. eruit halen, rondkijken, EN NU KOMT HET::::
dan iemand z'n bril van z'n harses aftrekken (bij voorkeur een opa!) EN DIE BRIL IN HET VAKJE LEGGEN EN DAN HET DEURTJE DICHT!1!!
![]()
![]()
![]()
EN DAN HEEFT DIE MAN ZO GEEN EURO BIJ ZICH!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR DAT ZIET HIJ NIET!!11!!11!111 ROLF ENZOquote:Op woensdag 13 september 2006 17:08 schreef caartyaait het volgende:
Het vakje is van de achterkant gewoon te openen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leukere grap:
je gooit een euro in zon ding... haalt de kroket eruit... lokt een duif met je kroket... vang de duif... stop de duif in het hokkie... kastje dicht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |