had hetzelfdequote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik moest echt eerst op google gaan zoeken wat een koebel is. Maar het is natuurlijk een koe-bel
quote:Op zondag 17 september 2006 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
ook leuk! ook leuk!
je maakt een frikandelluikje open en een kroketluikje.
dan breek je ze allebei snel doormidden, propt een stuk frikandel in de kroket en je schuift een helft kroket over de frikandel.
dan leg je de kroketzijde naar voren in het kroket hokje en sluit het hokje, je legt de frikandelzijde naar voren in het frikandel gedeelte van de automatiek.
en als dan iemand jouw kroket of frikandel trekt, schreeuw je keihard in zijn oor: "hahahahaaaaa!!!!! sufsnikkel!!pwnd!!!wie unne neuuuub!! je hebt heul geen kroket of frikandel, je hebt een krokedel!!!"
quote:Op zondag 17 september 2006 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
ook leuk! ook leuk!
je maakt een frikandelluikje open en een kroketluikje.
dan breek je ze allebei snel doormidden, propt een stuk frikandel in de kroket en je schuift een helft kroket over de frikandel.
dan leg je de kroketzijde naar voren in het kroket hokje en sluit het hokje, je legt de frikandelzijde naar voren in het frikandel gedeelte van de automatiek.
en als dan iemand jouw kroket of frikandel trekt, schreeuw je keihard in zijn oor: "hahahahaaaaa!!!!! sufsnikkel!!pwnd!!!wie unne neuuuub!! je hebt heul geen kroket of frikandel, je hebt een krokedel!!!"
Wil je je nog nader motiveren voor ik je account voordraag om door de shredder gehaald te worden?quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Zeg rustig aan! Koekje erbij misschien?
quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
zoals...
de kat van je oude buurvrouw catnappen. een losgeldbrief naar haar schrijven met stukjes krant.
iets van: "ik heb je kat szjuurkut, 10.000 euro onder je galerietapijt, om 7 uur 's avonds, dan krijg je hem terug."
dan snel die kat in stukken snijden door het paneermeel ei en oude cornflakes halen en frituren.
om 10 over zeven, na het geld gepakt te hebben, aanbellen en zeggen dat febo gratis stukjes gefrituurde kip aanbiedt namens de stichting: "oudere vrouwen zonder huisdier".
quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
zoals...
de kat van je oude buurvrouw catnappen. een losgeldbrief naar haar schrijven met stukjes krant.
iets van: "ik heb je kat szjuurkut, 10.000 euro onder je galerietapijt, om 7 uur 's avonds, dan krijg je hem terug."
dan snel die kat in stukken snijden door het paneermeel ei en oude cornflakes halen en frituren.
om 10 over zeven, na het geld gepakt te hebben, aanbellen en zeggen dat febo gratis stukjes gefrituurde kip aanbiedt namens de stichting: "oudere vrouwen zonder huisdier".
en dan dat luikje weer dichtraggen!! krijgt ie t roflswarm!!quote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef solidsniper het volgende:
of met iemand naar de febo gaan die je niet moet en dan dat luikje ope make en vol zn harses erin ramme
Ome Henkquote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef SiemeN het volgende:
Je gaat dus na het stappen lekker naar de FEBO..
Om daar een euro in de muur te rammen, en er een lekker hard kroketje uit te halen.
Vervolgens neem je een flinke hap uit de kroket, draai je 'm om, en leg je 'm weer in de muur terug! Whehe!![]()
![]()
Gegarandeerd dat dit zorgt voor veel plezier en jolijt wanneer je de verbaasde bakkes ziet van de gene die voor een euro een aangevreten kroket koopt!![]()
![]()
dat is gewoon sickquote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef GSi het volgende:
Ik ken trouwens een verhaal wat een maatje mij ooit vertelde.
Hij had klasgenoten die een drol in de paneermeel hadden gerold en zo gemaakt dat het net een kroket leek, een echte kroket gehaald en die drol in het vakje teruggelegd. En dan maar wachten op degene die dat "kroketje" ging trekken..
Nou, iemand had hem dus gekocht en nam een hap en moest toen kotsen en die klasgenoten van dat maatje van mij helemaal lachen enzo, zo van![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2006 00:52:40 ]
quote:Op maandag 18 september 2006 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
dat is gewoon sick
maar wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ja, want een drol met paneermeel voelt echt hetzelfde aan als een kroketquote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef GSi het volgende:
Ik ken trouwens een verhaal wat een maatje mij ooit vertelde.
Hij had klasgenoten die een drol in de paneermeel hadden gerold en zo gemaakt dat het net een kroket leek, een echte kroket gehaald en die drol in het vakje teruggelegd. En dan maar wachten op degene die dat "kroketje" ging trekken..
Nou, iemand had hem dus gekocht en nam een hap en moest toen kotsen en die klasgenoten van dat maatje van mij helemaal lachen enzo, zo van![]()
![]()
En dat weet jijquote:Op maandag 18 september 2006 16:15 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, want een drol met paneermeel voelt echt hetzelfde aan als een kroket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |